رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ خرداد ۱۴۰۲

اجاره کلبه در اولسبلنگاه شبی چند؟

اشتراک گذاری

هر داستانی مقدمه‌ای دارد، در مقدمه نویسنده کلیاتی را درباره داستان می‌نویسد. بعد از مقدمه نویسنده داستان را از فصل اول برای خواننده می‌خوانند. قصه سفر نیز مقدمه و فصل‌های خودش را دارد، در قصه سفر، مقدمه داستان را با اجاره کلبه در اولسبلنگاه شروع می‌شود. فصل اول قصه سفر به اولسبلنگاه چیست؟ پس این بار قصه سفر به اولسبلنگاه را از اجاره کلبه در اولسبلنگاه شروع می‌کنیم؟ آماده‌اید!

اجاره کلبه در اولسبلنگاه

اولسبلنگاه، در ارتفاعات ماسال

اولسبلنگاه بکرترین و زیباترین روستا در ماسال است، این روستا در ۲۵ کیلومتری ماسال قرار دارد. اولسبلنگاه تابلو نقاشی است که اقیانوس ابر، تپه‌های مرتفع و درختان بلند را روی تابلو نقاشی کرده‌اند. اما اولسبلنگاه فقط تابلو نقاشی نیست، این روستا طبیعت زیبایی در ماسال است. باید از علی‌بابا اجاره کلبه در اولسبلنگاه رزرو کنید، به اولسبنگاه سفر کنید.

جنگل سیسنگان در اولسبلنگاه

به شمال که سفر کنید، محو طبیعت خیره‌کننده شمال می‌شوید. امروزه در بیشتر منطقه‌های شمال ویلاهای بزرگی ساخته شده است که چهره طبیعت را تغییر داده است. هنوز در اوسبلنگاه کلبه‌های چوبی رنگی وجود دارد. در سفر به اولسلبنگاه صبح را با نان گرم و پنیر محلی، عسل طبیعی شروع می‌کنید. در کلبه کنار پنجره که بیاید، تپه‌های مرتفع سبزرنگ و ابرهای آبی را می‌بیند. لوازم موردنیاز را برمی‌دارید، طبیعت‌گردی را در جنگل سیسنگان شروع می‌کنید. در مسیر جنگل سیسنگان، اسب‌های زیادی را روی تپه‌ها می‌بینید.

کلبه چوبی در اولسبلنگاه

در ادامه مقدمه قصه سفر به اولسبلنگاه درباره اجاره کلبه در اولسبلنگاه صحبت می‌کنیم. لذت اقامت در کلبه چوبی با منظره روبه اقیانوس ابر، هیجان سفر به اولسبلنگاه را دوچندان می‌کنند. کلبه اولسبلنگاه از چوب ساخته شده که صدای از بیرون باعث مزاحمت نمی‌شود.

اجاره کلبه در اولسبلنگاه

اجاره کلبه‌‌ در اولسبلنگاه

اجاره کلبه در اولسبلنگاه به شکل آنلاین راحت‌ترین مسیر اجاره کلبه در اولسبلنگاه است. برای اجاره کلبه در اولسبلنگاه به سایت علی‌بابا بروید، در سایت علی‌بابا وارد قسمت ویلا و اقامتگاه در صفحه اصلی شوید. در صفحه اجاره کلبه در اولسبلنگاه، قیمت و امکانات هر کلبه را بررسی کنید. بعد از انتخاب کلبه مدنظر برای اجاره کلبه در اولسبلنگاه اطلاعات شخصی را بنویسید. در ادامه فرایند هزینه اجاره کلبه در اولسبلنگاه را بپردازید. علی‌بابا رسید نهایی اجاره کلبه در اولسبلنگاه به ایمیل و تلفن همراه شما ارسال می‌کنند.

قیمت اجاره کلبه در اولسبلنگاه

قیمت اجاره کلبه در اولسبلنگاه تحت‌تأثیر مدت سفر، زمان سفر، امکانات و خدمات و موقعیت کلبه است. قیمت اجاره کلبه در اولسبلنگاه از شبی ۹۰۰۰۰۰ هزار تومان برای یک شب و یک نفر محاسبه می‌شود.

 مدت سفر

طبیعت هرچه روزهای سفر بیش‌تر باشد، اجاره کلبه در اوسبلنگاه بیشتر می‌شود.

 زمان سفر

در فصل‌های شلوغ سفر به‌خاطر تقاضای زیاد قیمت اجاره کلبه در اولسبلنگاه بیش‌تر می‌شود. اگر تصمیم دارید در روزهای شلوغ سال به اولسبلنگاه سفر کنید. چند هفته قبل از سفر اجاره کلبه در اوسلبگاه را از علی‌بابا بخرید، به روزهای نزدیک سفر موکول نکنید.

 امکانات و خدمات

ازآنجایی‌که کلبه در اوسبلنگاه امکانات و خدمات متفاوت دارد، قیمت متفاوتی را بر اساس امکانات و خدمات دارا است.

 موقعیت مکانی

موقعیت مکانی کلبه اوسبلنگاه مستقیم روی قیمت اجاره کلبه در اولسبلنگاه دارد. کلبه‌های که نزدیک جنگل یا دریا واقع شده‌اند، قیمت بالاتری دارند.

اجاره کلبه در اولسبلنگاه

پیشنهاد لحظه آخری

اگر اهل سفر‌های لحظه آخری به اوسبلنگاه هستید، پیشنهاد لحظه آخری علی‌بابا را برای اجاره کلبه در اوسبلنگاه از دستت ندهید. به سایت علی‌بابا بروید، از قسمت ویلا و اقامتگاه وارد بخش اجاره کلبه در اوسبلنگاه شوید، پیشنهاد‌های لحظه آخری علی‌بابا را بشنوید. در سایت علی‌بابا اجاره کلبه در اوسبلنگاه را رزرو کنید.

مدارک لازم رزرو ویلا

به نظر شما برای اجاره کلبه در اوسبلنگاه چه مدارکی لازم است؟ برای اجاره­ کلبه در اوسبلنگاه در سایت علی‌بابا فقط به ۱۰ دقیقه زمان برای اجاره کلبه در اوسبلنگاه دارید.

قوانین و مقررات ویلا

هر میزبانی برای کلبه قوانین متفاوتی را مشخص می‌کنند. برخی از میزبان اجازه ورود حیوان خانگی را به کلبه ممنوع نکرده‌اند، غذا و تجهیزات لازم را برای حیوان خانگی را آماده می‌کنند. برخی دیگر از میزبانان امکان برگزاری جشن را به مهمانان نمی‌دهند. در برخی کلبه‌ها مسافر اجازه استفاده از دخانیات را در کلبه دارد. همچنین همراه‌داشتن کارت ملی در زمان ورود به کلبه الزامی است. قبل از اجاره کلبه در اوسبلنگاه قوانین و مقررات هر کلبه را در سایت علی‌بابا بخوانید.

بهترین زمان رزرو کلبه

اوسبلنگاه از شهر‌های شمال ایران است که زمستان‌های سردی دارد. همچنین در تابستان به‌خاطر رطوبت بالا ممکن است، در سفر اذیت شوید. برای پیداکردن روزهای آرام ماسال در فروردین به ماسال سفر نکنید. پس بهترین زمان برای اجاره­کلبه در اوسبلنگاه فصل پاییز، ماه‌های اردیبهشت و شهریور است.

ضرورت بیمه مسافرت

استفاده از بیمه مسافرت در سفر‌های داخلی ضروری نیست. اما برای اینکه سفری با خیال راحت داشته باشید، سفر به اوسبلنگاه را با بیمه مسافرتی شروع کنید.

خرید بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی سامان کنار شما در سفر به اوسبلنگاه است. بیمه مسافرتی سامان را می‌توانید به‌صورت مستقیم از سایت علی‌بابا بخرید.

با امنیت سفر کنید

اکنون وقت آن رسیده که بعد از اجاره کلبه در اوسبلنگاه، بیمه مسافرتی سامان را از علی‌بابا بخرید. چمدان را ببینید، به اوسبلنگاه سفر کنید. در اوسبلنگاه کجاها می‌روید؟

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *