جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کار برای کلاهبرداران سخت شد؛ میهمان‌شو با حذف دلالان، اقامت را راحت می‌کند!

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ مهر ۱۳۹۹

شمال معمولاً اولین گزینه مسافران برای برنامه‌ریزی سفر است. وجود جاذبه‌های طبیعی و غیرطبیعی و امکانات تفریحی مختلف در شهرهای نوار ساحلی باعث شده که این بخش از ایران در طول سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف کشور باشد. هرچه رغبت گردشگران برای سفر به یک منطقه بیشتر می‌شود احتمال گیر افتادن در دام افراد سودجو و کلاهبردار هم بیشتر است.

رزرو آنلاین ویلا کار برای کلاهبرداران سخت شد؛ میهمان‌شو با حذف دلالان، اقامت را راحت می‌کند!
پیدا کردن و اجاره یک ویلای مناسب در شهرهای شمالی همان موضوعی است که می‌تواند شما را گرفتار کلاهبرداران کند. اگر تجربه سفر به شمال کشور را داشته باشید حتماً متوجه هستید که از چه مسئله‌ای صحبت می‌کنیم!
همان‌طور که در ابتدا گفتیم محبوبیت شهرهای شمالی و رونق گردشگری در این خطه از کشورمان سبب شده است تا امکانات خدماتی و تفریحی متنوعی هم در این مناطق شکل گیرد. در این میان اقامتگاه اولین و مهم‌ترین گزینه برای رفاه حال مسافران است که البته می‌توان آن‌ها را به تعداد زیاد و در انواع مختلف در شهرهای شمالی یافت؛ اما آیا تمام این اقامتگاه‌ها صلاحیت و اعتبار لازم را برای رزرو و اجاره دارند؟
گزینه‌های زیادی مانند هتل، متل، سوئیت، آپارتمان، ویلا و حتی منازل شخصی در نقاط مختلف شهری و روستایی دست شما را در انتخاب و اجاره اقامتگاه در شهرهای شمالی باز گذاشته‌اند؛ اما کمی بی‌دقتی برای گرفتار شدن در بازار ناامن کلاهبردارن و افراد سودجو کافیست. اگر هنگام اجاره ویلا دقت نداشته باشید ممکن است گرفتار مشکلات و دردسرهایی شوید که قطعاً سفر را برایتان تلخ می‌کند.
میهمان شو این مشکل را از پایه برای مسافران شمال حل کرده است، چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از مشکلات احتمالی و رایج در اجاره ویلا از افراد کلاهبردار را باهم بررسی کنیم و به شما بگوییم با اجاره ویلا از طریق میهمان شو چطور این مشکلات را پشت سر خواهید گذاشت.

رزرو آنلاین اقامتگاه کار برای کلاهبرداران سخت شد؛ میهمان‌شو با حذف دلالان، اقامت را راحت می‌کند!

اجاره ویلا از طریق افراد نامطمئن چه مشکلاتی در پی دارد؟
۱. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای اجاره ویلا در شمال با آن روبرو می‌شود گرفتار شدن در بازار دلال‌ها و تن دادن به هزینه‌های نامعقول اجاره‌بها است. گاهی در شلوغی‌های شمال مجبور می‌شوید به مبالغی به عنوان اجاره‌بهای ویلا تن دهید که نه تنها بسیار بالاست بلکه به هیچ وجه با امکاناتی که قرار است دریافت کنید همخوانی ندارد.
اگر می‌خواهید درگیر این نوع از کلاهبرداری نشوید و به قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای تن ندهید، حتماً پیش از سفر برای رزرو و اجاره ویلا در شمال اقدام کنید. سایت میهمان شو تنها برای اجاره ویلا در رامسر بیش از ۱۴۰ مورد به شما معرفی می‌کند!
۲. دومین مسئله‌ای که معمولاً از جانب افراد کلاهبردار برای مسافران دردسرساز می‌شود اظهارات افراد سودجو مبنی بر سرقت اموال ویلا و یا خرابی در وسایل ویلاست. برای گرفتار نشدن در مشکلات این‌چنینی باید پیش از اجاره ویلا تمام وسایل را به همراه صاحب ویلا چک کنید. در انتها لیستی از مجموعه وسایل و خرابی‌ها تهیه‌کرده و دو طرف آن را امضا کنید تا در پایان سفر و در زمان تحویل ویلا از بروز چنین مشکلاتی در امان بمانید.
میهمان شو با داشتن پشتیبان آنلاین در تمام طول سفر همراه شماست و اجازه نمی‌دهد هیچ حق‌وحقوقی از شما و یا میزبان ضایع شود.
۳. سومین مشکل رایج در رزرو و اجاره ویلا از افراد سودجو و نامطمئن، ویلاها با هویت غیرواقعی هستند. ممکن است صاحب ویلا عکس‌هایی به شما نشان دهد ولی واقعیت با چیزی که شما در عکس‌ها دیدید تفاوت داشته باشد؛ و یا در هنگام تحویل، ویلا را از نظر بهداشت و تمیزی نپسندید؛ اما به دلیل شلوغی و ترس از پیدا نکردن ویلای مناسب مجبور به پرداخت هزینه اجاره‌بها و سکوت در برابر این مسئله شوید. گاهی در مواردی پیش می‌آید که ویلا با عکس‌هایی که از آن دیده‌اید کاملاً مطابقت دارد اما فرد سودجو آن را به بیش از یک نفر اجاره داده است!
میهمان شو این اطمینان را به شما می‌دهد که ویلا و یا سوئیت درخواستیتان را کاملاً مطابق با عکس‌هایی که از آن دیده‌اید تحویل می‌گیرید. تمام ویلاها از نظر بهداشت و تمیزی در بهترین حالت خود قرار دارند و به هیچ عنوان در یک تاریخ مشخص یک ویلا به چند نفر اجاره داده نمی‌شود.
تمام این موارد می‌توانند موجب شوند که شما و هم‌سفرانتان در تمام طول سفر ناراحت و ناراضی باشید. بی‌شک این مسئله از کیفیت سفرتان می‌کاهد پس اگر نمی‌خواهید در طول سفر با چنین دغدغه‌هایی روبرو شوید از روش‌های مطمئن و اصولی برای اجاره ویلا استفاده کنید.
با میهمان شو خیالتان راحت است!
میهمان شو رابط امن و مطمئنی بین شما و میزبان‌ها در سراسر کشور است که با فعالیت در بیش از ۲۴۰ منطقه در ایران و بیش از ۵۰۰۰ ملک برای اجاره، انتخاب مناسبی برای رزرو ویلا در شمال است. او پیش از شما صلاحیت میزبان‌ها را سنجیده و از هر شهر ایران بهترین و قابل‌اعتمادترین افراد را برای میزبانی از مسافران انتخاب کرده است. برای اجاره ویلا از طریق میهمان شو کافیست به چند سؤال ساده پاسخ دهید.
کجا می‌روید؟ کی می‌روید؟ چند شب میهمان هستید؟ چند نفرید؟ این چهار سؤال اولین مرحله برای پیدا کردن اقامتگاه است. حالا بعد از این مرحله می‌توانید با پاسخ دادن به سؤالات بیشتری مانند نوع ویلا، چشم‌انداز ویلا، امکانات، محدوده جغرافیایی و … جستجوی حرفه‌ای‌تری در میان گزینه‌های موجود داشته باشید.
مثلاً اگر مقصد شما شهر چالوس باشد کافی است برای اجاره ویلا در چالوس نام منطقه و تاریخ رفت ‌و برگشتتان را وارد کنید. حالا از بین گزینه‌های موجود و بودجه‌ای که دارید یک ویلای ساحلی، یک کلبه جنگلی و یا خانه محلی را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد