جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اجاره خانه روزانه در شمال تهران و مزایای آن

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ تیر ۱۴۰۰

اجاره خانه روزانه در تهران یکی از راه های اقامت داشتن در این شهر است. بسیاری از کسانی که به هر دلیلی صاحب یک خانه نیستند اجاره آپارتمان را برای اقامت داشتن در تهران انتخاب میکنند. این شهر به عنوان پایتخت ایران دارای امکانات بیشتری نسبت به سایر شهر ها است. این امکانات رفاهی و اجتماعی بیشتر باعث شده تا تعداد کسانی که میخواهند در این شهر سکونت داشته باشند هرروز بیشتر از دیروز باشد. در این میان برخی از مناطق ت متقاضی های بیشتری برای اجاره خانه روزانه در تهران دارند. این مناطق عمدتا مناطق لوکس تهران اند که از سطح امکانات بالاتری برخوردارند و اصطلاحا بالاشهر تهران خوانده میشوند. مناطق خوب و با اماکانات رفاهی بالا در تهران عمدتا در شمال تهران واقع شده اند. البته برخی از محله های غرب تهران هم محله های لوکس تهران به شمار میروند. اما شمال تهران به سبب موقعیت جغرافیایی و آب و هوای ویژه ای که دارد از بهترین مناطق تهران برای زندگی و اجاره نشینی به شمار میرود. در ادامه تهران مبله به معرفی مناطق شمالی تهران و مزایای اجاره نشینی در آنها میپردازید.

اجاره خانه روزانه در شمال تهران 800x614 اجاره خانه روزانه در شمال تهران و مزایای آن
معرفی محله های خوب شمال تهران

مناطق ۱، ۳، ۴ و بخشی از منطقه ۵ در بخش شمالی تهران قرار دارد. شمال تهران از آب و هوای بهتری به نسبت سایر مناطق تهران بر خوردار است چرا که در قسمت کوهپایه ای واقع شده و هوای این مناطق از سای مناطق تهران که آلودگی و دود در آنها بسیار متراکم است به مراتب کمتر است. با اجاره خانه در یکی از آپارمانهای شمال تهران میتوانید از یک منظره‌ی بی نظیر در خانه خود و هوایی پاکیزه بهره‌مند شوید. همچنین به گزارش تهران مبله امکانات رفاهی در شمال تهران به نسبت میانگین تهران بیشتر است و همین موضوع این مناطق را به یکی از محبوب ترین مناطق تهران برای اجاره نشینی تبدیل کرده است. مراکز خرید بزرگی چون مرکز خرید ارگ در تجریش، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید مدرن الهیه و مرکز خرید قائم که از مهم ترین مراکز خرید تهران به شمار میروند نیز در این منطقه از تهران واقع شده اند. از سری مناطق دیدنی شمال تهران که جزئی از جاذبه های گردشگری ایران نیز به شمار میرود میتوان به کاخ نیاوران اشاره کرد
یکی از محله های تهران که بسیار محبوب و لاکچری است محله ولنجک است. ولنجک دقیقا در کوهپایه کوه های توچال قرار گرفته است و محله ای بسیار جوان پسند به شمار میرود. ولنجک را میتوان از بهترین مناطق تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران دانست چرا که خانه های این محدوده همگی در بهترین حالت و به مدرنترین شکل ساخته شده اند. ویژگی مهم خانه های ولنجک منطره ی این خانه هاست که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات تهران تمامی خانه های این محدوده از منظره ی بسیار خوبی برخوردارند و میتوان از پنجره این خانه ها کل شهر تهران را تماشا کرد. آپارتمان مبله ولنجک یکی از آپارتمانهایی است که میتوانید از طریق سایت تهران مبله به اجاره آن بپردازید. در کنار تمامی آپارتمانهایی که در سایت تهران مبله ارائه میشوند آپارتمان مبله ولنجک را میتون بهترین مورد از میان آنها دانست چرا که این آپارتمان از امکانات کاملی نظیر ست کامل مبلمان راحتی، میز نهار خوری، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، ماکروفر، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی و … اشاره کرد.
از دیگر محله های خوب شمال تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران، محله اوین است. اوین محله ای بسیار نزدیک به درکه است. درکه را اگر ساکن تهران باشید و یا به این شهر سفر کرده باشید حتما میشناسید. درکه یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران به شمار میرود که در کوهپایه های تهران واقع شده است و ابشار تهران هم در همان نزدیکی ها قرار دارد. آخر هفته ها این محل بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است و یکی از جاهای محبوب تهرانی ها برای تفریح به شمار میرود. محله ی اوین نیز به سبب نزدیکی اش به این محله بسیار محبوب بوده و از محله های لاکچری شمال تهران به شمار میرود. آپارتمان مبله اوین یکی از آپارتمانهایی است که میتوانید در این محله زیبا و خوش آب و هوا از طریق سایت تهران مبله اجاره کنید. این آپارتمان دارای امکانات ویژه ای است که اقامت شما در تهران را بسیار لذت بخش میکند. سرویس کامل خواب، ست کامل مبلمان راحتی، میز نهار خوری، تجهیزات کامل غذا خوری، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی،ماکروفر، ماشین لباس شویی، یخچال، اجاق گاز تنها بخشی از امکانات آپارتمان مبله اوین است است. همچنین این آپارتمان دارای یک بالکن یوده که در آن علاوه بر امکانات مناسب ویوی بسیار خوبی از شمال تهران و زیبایی هایش در اختیار شما قرار میدهد.

نکات اجاره خانه روزانه در تهران

حالا که با اجاره خانه روزانه در تهران و مناطق لوکس آن آشنا شدید بهتر است در ادامه به نکاتی که در اجاره آپارتمان بسیار مهم است و کمک میکند تا تجربه بهتری از اجاره خانه روزانه در تهران داشته باشید را مطالعه کنید. اجاره خانه روزانه در تهران مانند هر عمل دیگری نیازمند دانشی است که تیم تهران مبله این دانش را در اختیار شما قرار میدهد تا به بهترین نحو آپارتمان مورد نظرتان را یافته و بتوانید مزایا و معایب هر آپارتمان را پیدا کنید.
– سعی کنید خانه ای پیدا کنید که خالی باشد تا برای جا به جا کردن اثاثیه منزلتان به مشکل بر نخورید.
– محدوده ی خانه را با توجه به محدوده‌ی محل کارتان انتخاب کنید.
– اگر خودرو شخصی دارید، وضعیت پارکینگ را بررسی کنید و از وجود آن مطمئن شوید.
– از اجاره خانه های بسیار قدیمی پرهیز کنید چون ممکن است با خرابی مصالحی چون لوله های آب و فاضلاب همراه باشند. مناسب ترین سن آپارتمان برای اجاره بین ۳ تا ۱۰ سال است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد