جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین زمان برای تور مالدیو؛ این مطالب را باید بدانید

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ اسفند ۱۳۹۷

اگر در مورد زمان خرید بلیط هواپیما برای تور مالدیو خودتون مطمئن نیستید، من خبر خوبی برای شما دارم. این موضوع کمی پیچیده است که در زیر شرح داده شده است، اما پاسخ سریع این است که تقریبا هر زمانی که می توانید به مالدیو مسافرت کنید. مالدیو با آب و هوای بسیار گرم و آفتابی، منتظر شما است.
موقعیت آن در اطراف استوا و در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر می باشد، که آن را به مکانی جذاب و مطبوع و با آب و هوای گرم؛ به معنای واقعی کلمه هر روز سال؛ تبدیل کرده است. شما احتمالا به ویلا های روی آب در مالدیو نگاهی انداختید و اگر مایل باشید می تونید درباره ویلاهای روی آب مالدیو در اینجا مطالبی را بخونید.

مالدیو بهترین زمان برای تور مالدیو؛ این مطالب را باید بدانید

نسخه کوتاه
برای اکثر مردم بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای تور مالدیو زمانی است که می توان تور مالدیو ارزان یا هر زمانی که هتل مورد نظرشان جا می دهد. در هر روز از سال، درجه حرارت گرم و تا حدودی مرطوب است و در هر روز سال حداقل یک احتمال ضعیف از بارش باران سریع وجود دارد.
ماه های خشک و پرطرفدار ژانویه تا آوریل – اوایل دی تا اوایل اردیبهشت است و همچنین زمانی که بالاترین نرخ ها و قیمت خرید بلیط هواپیما را مشاهده خواهید کرد. از اواخر ماه می تا اوایل ماه جولای – اوایل خرداد تا اواسط تیر، حداقل یک احتمال کوچک وجود دارد که چند باران داشته باشیم (از یک دقیقه تا چند ساعت)، پس بهتر است، اگر دفعه اول سفر شما به مالدیو است در این زمان از سال به مالدیو سفر نکنید.
از آگوست تا دسامبر – اواسط مرداد تا اواسط آذر، شما احتمالا حداقل یک بار باران های سریع را در هر هفته خواهید داشت. در این زمان از سال شما می توانید تور مالدیو را ارزان تر خریداری کنید، و بهترین زمان از نظر جمعیت مسافران است و تعداد گردشگران نسبتا کمتر است.

مهم: مالدیو یک منطقه بزرگ را پوشش می دهد و آب و هوا می تواند کمی متفاوت باشد
مجمع الجزایر مالدیو، حدود ۱۰۰۰ کیلومتر از شمال به جنوب امتداد می یابد و جنوبی ترین هتل مالدیو، در سمت جنوب استوا قرار دارد. بسیاری از هتل های بزرگ و معروف مالدیو به فرودگاه مالدیو نزدیک هستند، که حدودا دو-سوم از راه از جزایر جنوبی است. پیش بینی بارش باران برای مالدیو بیشتر برای مناطق اطراف شهر ماله است، و هتل های جزایر شمالی و جنوبی اغلب الگوهای بارانی مختلفی دارند.

آب و هوا مالدیو تقریبا همیشه یکسان است
چند ماه است که به طور معمول خشک تر است و چند ماه دیگر است، که معمولا در مالدیو مرطوب است، اما درجه حرارت در طول چند ساله گذشته تغییر خاصی نداشته است و بیشتر روزها در هر ماه آفتابی و خشک است.
حتی در خشک ترین ماه های سال در مالدیو، فرصتی بسیار خوبی برای دیدن یک ابر برای یک یا دو ساعت و شاید حتی یک بارش سنگین سریع وجود دارد. و حتی در ماه های مرطوب شما بیشتر روز را خشک و آفتابی خواهید دید که ممکن است برای ۳ یا ۴ ساعت هوا ابری باشد و حتی رگبار هم داشته باشیم. صادقانه هم به موضوع نگاه کنیم، تفاوت بین این دو بسیار زیاد نیست، و هر روز از سال نیز نسبتا مرطوب است.
خشک ترین و قابل اعتمادترین ماه ها: ژانویه تا آوریل – اوایل دی تا اوایل اردیبهشت
همانطور که هر نمودار آب و هوایی به شما نشان می دهد (از جمله ماه های هواشناسی ما در مالدیو)، ماه های کم بارش در مالدیو از ماه ژانویه تا آوریل – اوایل دی تا اوایل اردیبهشت ، برای اکثر مناطق مالدیو است. این ماه ها شلوغ ترین و گران ترین زمان برای تور مالدیو است، بخشی از آن به این دلیل است که این ماه ها، بدترین زمان سال در مناطقی است که اکثر مسافران از اروپا، چین و غیره به مالدیو مسافرت می کنند.
اگر می خواهید کلا باران را در مالدیو نبینید بهتر است در این ماه ها به خرید بلیط هواپیما مالدیو را خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که ماه آوریل (اواسط فروردین تا اوایل اردبهشت) داغ ترین ماه است و از آنجایی هم که همیشه تا حدودی مرطوب است، ممکن است برای افراد حساس، کمتر ایده آل است.

تور مالدیو بهترین زمان برای تور مالدیو؛ این مطالب را باید بدانید
گران ترین زمان از سال: اواخر دسامبر
درست هفته قبل از کریسمس شروع می شود، فصل اوج قیمت های هتل ها و پروازها در مالدیو است. این هفته در پایان فصل بارانی است و بیشترین محبوبیت این زمان از سال هم به خاطر کریسمس می باشد.
از حدود ۱۰ ژانویه یا ۱۹ یا ۲۰ دی ماه، قیمت هتل ها و پروازها ارزانتر می شوند و هوا هم رو به بهتر شدن می رود. پس بیخیال زمان کریسمس بشید، مگر اینکه چاره ای نداشته باشید.

خیلی مهم است: باران های شدید کوتاه است ولی مزایایی دارد
اگر برای اولین بار برای تعطیلات در مناطق گرمسیری هستید، ممکن است متوجه شوید که باران های شدید در نزدیکی استوا، تقریبا همیشه کوتاه و شدید است. اغلب تا ساعت ۲ بعد از ظهر آفتابی است و بعد از ساعت ۳ بعدازظهر ابری می باشد. چند دقیقه بعد آسمان صاف می شود و بعد برای ۱۰ تا ۳۰ دقیقه باران می بارد. سپس به همان سرعتی که باران می بارد، بارش باران متوقف می شود و ابرها شروع به پراکنده شدن می کنند.
باران رطوبت را کمی افزایش می دهد، اما بارش باران باعث می شود که دمای هوا افت کند و در اواخر بعدازظهر بعد از یک باران، هوا کمی سردتر می شود. مهمتر از همه، ابرهای که دیرتر محو شده اند، معمولا برای غروب خورشید بسیار زیباترند، مخصوصا در مقایسه با غروب خورشید در بعدازظهر کاملا آفتابی. به عبارت دیگر، شما بد را با خوب دارید و این بارهای شدید اغلب باعث طراوت و خنک شدن، می شوند. گاهی اوقات در شب ها باران می بارد، اما در صبح به ندرت اتفاق می افتد که باران ببارد.
این ماه ها را شاید دوست نداشته باشید: اواخر می تا اوایل جولای – اوایل خرداد تا اواسط تیر
در حالیکه، الگوها و زمان طوفان های رعد و برق در طول سال در مالدیو تا حدود بسیار زیادی درست است، زمان بعضی از آنها در ماه جون می تواند متفاوت باشد. درباره آب و هوای مالدیو در ماه جون باید هشدار بدهم که به گفته محلی ها و کارکنان با تجربه ای که در مالدیو کا رمی کنندف این ماه می تواند بسیار مشکل ساز باشد.
در طول سال، بارندگی در مالدیو ها به ندرت بیش از ۴۵ دقیقه طول می کشد، اما از اواخر ماه می تا اوایل ماه جولای – اوایل خرداد تا اواسط تیر، می تواند در هر بار تا یک ساعت باران ببارد و ممکن است برای چند روز پشت سرهم این بارندگی تکرار شود. هنوز هم در ماه جون هوا خیلی گرم است، به همین دلیل است که شما به دنبال یک ژاکت بارانی نیستید، و اکثر مردم در بارها یا لابی یا دیگر مکان های سرپوشیده می ایستند و به تماشای طوفان از یک مکان خشک می نشینند.
از آنجا که ماه جون – اوایل خرداد تا اوایل تیر، محبوبیت کمتری در بین توریست ها دارد و ارزانترین تور مالدیو را در این ماه می توان خریداری نمود. حتی ممکن است در این ماه هم آب و هوای خوبی در متالدیو برقرار باشد. طرفداران زرنگ و باهوش مالدیو در ماه جون به مالدیو می آیند، چرا که می توانند هتل خیلی بهتر با تعداد گردشگران کمتر داشته باشند، و بارندگی به هیچ وجه مشکل بزرگی نیست. اما اگر دوست ندارید با باران شرط بندی کنید، بهتر است از اواخر ماه می تا اوایل ماه جولای – اوایل خرداد تا اواسط تیر از سفر به مالدیو دوری کنید.
آگوست تا دسامبر – اوایل مرداد تا اواخر آذر: باران های شدید کوتاه و نرخ های پایین تر اتاق
در نظر داشته باشید که باران های شدید کوتاه مدت می تواند خیلی خنک کننده و با طراوت باشد و به ندرت مشکل ساز می باشد، بهترین زمان برای تور مالدیو برای بسیاری از مردم از اوت تا دسامبر اوایل مرداد تا اواخر آذر خواهد بود، جایی که آب و هوای عالی همراه با مسافران کمتر و هزینه های معقول و ارزان اتاق ها، عالی می شود.

در مقایسه با ماه های ژانویه تا آوریل – اواسط دی تا اوایل اردیبهشت، بارندگی بیشتری در مقایسه با ۵ ماه گذشته سال خواهیم داشت، اما اغلب باران شبانه است و باران های طوفانی طولانی بسیار نادر است. اگر فکر می کنید که در این بازه از سال می خواهید تور مالدیو را خریداری کنید، از نظر تیم مسافرتی ما این ماه ها خوب هستند و جای شک و تردید برای مسافرت به مالدیو در این زمان ها نیست. و دوباره، در هر روز سال در مالدیو ممکن است باران ببارد، و ممکن است بیشتر روزها در طول سال آفتابی باشد.

بلیط مالدیو بهترین زمان برای تور مالدیو؛ این مطالب را باید بدانید

بهترین راه برای اطمینان: نظرهای مسافرانی که به هتل مورد نظرتون در مالدیو را رفتند، ببینید!
صادقانه بگیم؛ ما برای جمع آوری مطالب این مقاله بیش از هزاران نظر مسافران را خوانده ایم، و نظرهای بسیار کمی را دیدیم که اشاره داشته باشند که آب و هوا باعث خراب شدن مسافرتشون باشه. باز هم، تقریبا همان دمایی از هوا را دارد که در سال های قبل داشته است و رگبارها تقریبا همیشه بسیار کوتاه است و مزایایی هم دارند. با این حال، قبل از اینکه شما تور مالدیو را ثبت نام کنید، توصیه می کنیم، نظرات مسافران دیگر درباره هتل مورد نظر خودتون رو که در همین بازه زمانی شما در هتل مورد نظر اقامت داشتند را، حتما بخونید.
همانطور که در بالا این مقاله ذکر شد، جزایر مالدیو حدود ۱۰۰۰ کیلومتر از شمال به جنوب گسترش می یابد، و الگوهای آب و هوایی می توانند در نقاط دورتر، مقدار کمی متفاوت باشند. اگر شما از ۲۰ یا ۳۰ نظر از کسانی که در همان ماه مورد نظر شما در همان هتل اقامت داشتند و هیچ کدام از آنها، از آب و هوای بد گله نداشتند، شما کاملا می تونید اعتماد کنید و به مالدیو برید. اما اگر نظرهای زیادی را خواندید که باران های طولانی مدت تفریحات و سرگرمی انها را خراب کرده است، بهتر است هتل های دیگر در مناطق دیگر را چک کنید یا تاریختون رو عوض کنید.
آژانس هواپیمایی سام سیر، ارزان ترین سایت برای رزرو بسیاری از هتل های مالدیو و خرید بلیط هواپیما پرواز مالدیو است. کارشناسان ما در آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن مهارت و تجربه در انتخاب بهترین تور مالدیو متناسب با بودجه شما، بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند.
منبع: تور مالدیو

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد