رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

معرفی ۵ نمونه از هتل‌های با منظره زیبا و فوق‌العاده در ایران

اشتراک گذاری

همیشه این قیمت نیست که انتخاب مسافران را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه بسیاری از مسافران به دنبال هتل‌های با منظره زیبا نیز می‌گردند، تا در رزرو هتل های داخلی دچار تردید نشوند. ایران،‌ کشوری چهار فصل است و در هر گوشه‌ی آن، می‌توان گوهر نابی از طبیعت خدادادی را مشاهده کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا در کنار هم، نگاهی به بهترین هتل‌های ایران، آن هم با مناظر فوق‌العاده بیندازیم.

هتل‌های با منظره زیبا

هتل مجلل عباسی اصفهان، یکی از هتل‌های با منظره زیبا و لوکس

کار را از نصف جهان شروع می‌کنیم. هتل مجلل عباسی اصفهان، یکی از هتل‌های با منظره زیبا و بی‌نظیر در این شهر است که به عنوان یکی از کهن‌ترین هتل‌های دنیا نیز به رسمیت شناخته می‌شود. اکثر ایرانیان یا مسافران خارج از کشور، به دنبال هتلی می‌گردند که هم سرویس بی‌نقصی ارائه کند، هم بیانگر معماری و فرهنگ بی‌نظیر ایرانی باشد. هتل مجلل عباسی اصفهان، با سبک معماری صفویه ساخته شده است و نزدیک به پنجاه سال پیش، حدود سال ۱۳۵۱، معماری این بنا مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت. این هتل یکی از بهترین ویوهای ایران را پیش چشم مسافران و بازدیدکنندگانِ خود می‌گستراند. از طرفی، در لیست یکی از زیباترین هتل‌های جهان نیز جای گرفته است.

هتل مجلل عباسی اصفهان، تلفیقی از خدمات مدرن با معماری و سبک سنتی‌ست. علاوه بر این‌که این هتل در لیست بهترین هتل ایران نیز به چشم می‌خورد، ویوی چشمگیر آن، در کنار گنبد فیروزه‌ایِ این هتل، چشم‌اندازی رو به ایران کهن را برای مسافران فراهم می‌دارد. از طرفی،‌ تنها ویوی این هتل نیست که ارزش دیدن دارد. هتل مجلل عباسی در بهترین منطقه‌ی اصفهان واقع شده است و دسترسی شما را به سایر مناطق دیدنی اصفهان میسر می‌سازد. شما در صورت اسکان در این هتل، به آسانی می‌توانید به منارجنبان، سی‌و‌سه‌ پل، نقش جهان، کاخ عالی قاپو، کاخ هشت بهشت و سایر دیدنی‌های اصفهان دسترسی داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال مکانی در اصفهان می‌گردید که بهترین ویو را در عین سرویسی استثنایی به شما ارائه دهد،‌ هتل مجلل عباسی یک انتخاب معقول و مناسب است.
هزینه‌ی اقامت در هتل مجلل عباسی اصفهان چقدر است؟
معمولا هزینه‌ی هتل‌های با منظره زیبا و سرویس پیشرفته، بالاتر از هتل‌های معمولی‌ست. این اتفاق کاملا هم معقول به نظر می‌رسد. با این وجود، در مقایسه با سایر هتل‌های مجلل ایران، هتل مجلل عباسی یک هتل ارزان و خوش‌قیمت است. هزینه اتاق در هتل مجلل عباسی، کاملا بسته به سرویس انتخابی شما می‌تواند بالاتر یا پایین‌تر رود. اما به طور کلی، در حال حاضر حداقلِ هزینه اتاق در این هتل، به حدود ۳ میلیون تومان به ازای هر شب اقامت در این هتل می‌رسد.
بیایید با هم نگاهی به امکانات هتل مجلل عباسی بیندازیم:
– اینترنت نامحدود
– سرویس بهداشتی فرنگی + حمام مجهز به وان و دوش
– چای‌ساز، روم‌سرویس و کمد لباس
– تلفن در اتاق
– امکان پذیرش افراد مجرد در صورت برخورداری از مدارک شناسایی معتبر (البته این مجموعه در ایام عید نوروز، این سرویس خود را در حالت تعلیق نگه می‌دارد و پس از عید نوروز مجددا آن را برقرار می‌کند).
– در صورتی‌که کودکان زیر ۲ سال از سرویس استفاده نکنند، اقامت آن‌ها رایگان است.
– پارکینگ + رستوران
– استخر
می‌توانید جهت رزرو هتل‌های داخلی، از وب‌سایت بوکینگ یاری بگیرید.

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از بهترین هتل‌های با منظره زیبا

اگر به دنبال هتل‌های با منظره زیبا در پایتخت ایران می‌گردید، هتل اسپیناس پالاس تهران قطعا بهترین انتخاب برای شماست. این هتل لوکس و مدرن، کاملا مناسبِ افرادی‌ست که به دنبال یک فضای بِروز و متفاوت می‌گردند و برخلاف گزینه‌ی قبلی، علاقه‌ای به محیط سنتی و کلاسیک ندارند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای اسپیناس پالاس، تنها به سرویس مدرن و نمای خارق‌العاده‌ی آن مربوط نمی‌شود؛ بلکه بزرگ‌ترین مزیت آن این است که اسپیناس پالاس، معماری مدرن و سنتی را با هم تلفیق کرده و آن را به زیبایی پیش چشم ساکنان تهران به نمایش گذاشته است. اگر اسپیناس پالاس را نگین مناطق شمالی تهران بنامیم، بدون شک در توصیف آن اغراق نکرده‌ایم.
به گفته‌ی بسیاری از میهمانان و مسافران این مجموعه، اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره‌ی ایران است. این هتل، هر انتظاری را که شما ممکن است از هتل‌های پنج ستاره داشته باشید، مهیا می‌سازد. از طرفی، در ساخت و طراحی این هتل، نیازهای اقشار مختلف و افرادی با سلایق متفاوت در نظر گرفته شده است.

هتل‌های با منظره زیبا

خدمات هتل لوکس اسپیناس پالاس تهران

در لیست بهترین هتل‌های ایران، بدون شک می‌توان نامِ اسپیناس پالاس را با تلالو رنگ طلایی مشاهده کرد. این هتل اکثر خدمات هتل‌های لوکس دنیا را در فهرست سرویس‌های خود گنجانده است. به عنوان مثال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– سرویس کامل استحمام و شستشو، شامل حوله لباسی، سردوش مخصوص، لوازم ضروری استحمام و…
– چای‌ساز و صندوق امانات
– واحد سلامت و واحد واکس کفش
– ارائه‌ی قهوه، روزنامه، بوفه صبحانه، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی و استخر رایگان
– اینترنت نامحدود و پرسرعت
– انواع سونا، انواع خدمات ماساژ و زیبایی
– پارکینگ
– رستوران
– اتاق کنفرانس و جلسه + سالن کنسرت
– مرکز خرید
– دسترسی آسان به مناطق تفریحی تهران
– اتاق سیگار مخصوص و لاکچری
هزینه‌ی اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران، به نوع سرویس مورد نیاز و نوع اتاق بستگی دارد. این هتل در سعادت آباد تهران واقع شده است و به طور کامل می‌توان از آن یک ویوی منحصر به فرد و عالی انتظار داشت. به طور کلی، قیمت اتاق در هتل اسپیناس پالاس از حداقل ۶ میلیون تومان آغاز می‌شود. شما می‌توانید جهت استعلام دقیق‌تر، با بوکینگ تماس حاصل فرمایید و از خدمات رزرو هتل‌های داخلی آسان و سریع این مجموعه بهره‌مند گردید.

هتل بزرگ شیراز، جواهری ۵ ستاره در مجاورت دروازه قرآن

یکی از بهترین هتل‌های با منظره زیبا که بسیاری آن را به هتل اسپیناس پالاسِ تهران تشبیه می‌کنند. درست مانند اسپیناس پالاس که شما می‌توانید از طریق آن به کل تهران دید داشته باشید، ویوی فوق‌العاده‌ی هتل بزرگ شیراز، سراسر شیراز را پیشِ چشم شما می‌گستراند. شما با اقامت در این هتل، نه تنها به آرامگاه حافظ به سادگی دید خواهید داشت، بلکه ویوی تک تک اتاق‌های این هتل بسیار منحصر به فرد و زیباست. هتل بزرگ شیراز بر روی بلندی احداث شده است. به همین دلیل می‌توان به ویوی آن نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ را داد. این هتل از جمله هتل‌هایی‌ست که توسط بسیاری از مسافران پیشنهاد شده است. از طرفی قرارگیری هتل در دل کوه، عظمت و زیبایی آن را چند برابر می‌کند.
یکی از بزرگ‌ترین مزایای هتل بزرگ شیراز را می‌توان در دسترس بودنِ نواحی دیدنی شیراز به محل هتل دانست. شما تنها چند دقیقه از هتل بزرگ شیراز تا مناطق دیدنی این شهر، مانند حافظیه، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن و گهواره‌ دید، فاصله دارید. معماری ویژه‌ی این هتل،‌ بر زیبایی آن می‌افزاید. هزینه‌ی یک شب اقامت در این هتل، به نوع خدمات مورد نیاز شما و نوع اتاقتان بستگی خواهد داشت. اما به طور کلی، حداقل هزینه‌ی اقامت در این هتل به ازای هر شب، از ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود.

هتل‌های با منظره زیبا

بیایید نگاهی به امکانات هتل بزرگ شیراز بیندازیم

– در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه‌ی اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان خواهد بود. با این وجود، هزینه‌ی اقامت کودکان بین ۳ تا ۷ سال در صورت استفاده از سرویس، به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد.
– سرویس فرنگی و ایرانی، از جمله امکانات جانبی این هتل است.
– شما در این هتل، به سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، استخر و رستوران دسترسی خواهید داشت.
– اینترنت پرسرعت در اتاق و لابی.
– تلفن در واحد نیز پشتیبانی می‌شود.
– سونا و جکوزی، صبحانه، امکانات مربوط به صخره‌نوردی و سالن ورزش نیز از جمله دیگر امکانات رایگان این هتل است.
با این وجود، هتل بزرگ شیراز از قابلیت ترانسفر فرودگاهی پشتیبانی نمی‌کند. می‌توانید جهت اطلاعات بیش‌تر در رابطه با این هتل، یا هرگونه رزرو هتل‌های داخلی، با بوکینگ ارتباط بگیرید.

هتل‌های با منظره زیبا

 

هتل ترنج کیش، گران‌ترین و بهترین هتل ایران

محال است که حرف از هتل‌های با منظره زیبا به میان بیاید و اسمی از هتل ترنج کیش آورده نشود. این هتل که با عنوانِ گران‌ترین هتل ایران هم به رسمیت شناخته می‌شود، یکی از زیباترین هتل‌های ایران نیز است. این هتل با طراحی بته جقه، در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید و نمای فوق‌العاده‌ای از آب‌های خلیج فارس را پیش چشمتان می‌آورد. بخشی از هتل بر روی آب بنا شده است و شما می‌توانید بیش‌ترین لذت ممکن را از نمای خلیج فارس ببرید. از طرفی، بخشی دیگر به گونه‌ای طراحی شده که روی خشکی بنا شود و بتواند در کنار ویوی طبیعی، یک معماری مدرن را نیز به رخ بکشد.
در ساخت و طراحی بنای این هتل،‌ کاملا از اصولِ حامی محیط زیست پیروی شده و این هتل به گونه‌ای طراحی شده که کم‌ترین آسیبِ ممکن به محیط زیست وارد شود. جالب است بدانید که کف اتاق‌ها و بالکن‌های واحدهای این هتل، از دریچه‌های شیشه‌ای تشکیل شده‌اند که می‌توانید از طریق آن، به بهترین شکل از زیباییِ جزیره‌ی کیش و خلیج فارس لذت ببرید.

خدمات ویژه‌ی هتل ترنج کیش، یکی از بهترین هتل‌های با منظره زیبا در ایران

گفتنی‌ست که زیبایی هتل ترنج، چیزی فراتر از لغات و واژگان است. این هتل بی‌دلیل در لیست یکی از بهترین هتل‌های با منظره زیبا قرار نگرفته است و واژه‌ها به طور کامل نمی‌توانند زیبایی آن را منتقل کنند. بیایید نگاهی به امکانات ویژه‌ی این هتل لوکس بیندازیم:
– رستوران،‌ کافی‌شاپ
– فست فودهای ساحلی و کافی‌شاپ‌های مستقر بر روی آب‌های خلیج فارس
– سالن ورزشی بر روی آب، اسپا با نمای کف شیشه‌ای که به شما امکان دیدن دریا را می‌دهد.
– سالن بازی کاملا رایگان مخصوص کودکان
– ماساژ حرفه‌ای و کافه‌ گلف
– مرکز خرید
– زمین والیبال ساحلی و بدنسازی
– سالن بیلیارد و انواع بازی‌های ساحلی
– امکان اجاره‌ی خودرو
– ترانسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی
– صبحانه‌ی رایگان
– آتلیه‌ عکاسی ویژه مسافران
– استخر + سونا و جکوزی
حداقل هزینه‌ی رزرو اتاق در هتل ترنج کیش، از ۵ الی ۶ میلیون آغاز می‌شود. شما می‌توانید جهت رزرو هتل‌های داخلی، از جمله هتل ترنج کیش، از بوکینگ کمک بگیرید.

هتل‌های با منظره زیبا

هتل داریوش کیش، یکی دیگر از هتل‌های با منظره زیبا و دلپذیر

کیش قطب هتل‌های با منظره‌ی زیبا و دیدنی‌ست. در میان این هتل‌ها، به هیچ عنوان نمی‌توان هتل داریوش را از قلم انداخت. معماری این هتل به سبک دوران هخامنشیان طراحی شده است و به قطع،‌ یکی از زیباترین هتل‌های سراسر ایران است. درست مانند سایر هتل‌های جزیره‌ی کیش، این هتل خدمات خارق‌العاده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. گذشته از این، ویوی این هتل به معنای واقعی فوق‌العاده و متفاوت است. هتل داریوش یکی از هتل‌های پنج ستاره‌ی ایران است و معماری آن را می‌توان به تنهایی،‌ یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز جزیره‌ی کیش دانست. با وجود این‌که هتل داریوش در طراحی خود از سبک هخامنشی الهام گرفته،‌ سرویس و خدمات این هتل به هیچ عنوان دست کمی از بهترین هتل‌های ایران ندارد. از طرفی، نمای داخلی هتل کاملا حسی مدرن و بِروز به بازدیدکنندگان و مسافران می‌دهد.

هتل‌های با منظره زیبا

امکانات هتل داریوش کیش

– بهره‌مندی از انواع رستوران‌ها با سبک‌های متنوع و دلنشین
– کافی‌شاپ مجزا برای لابی و استخر
– کافه‌ی مخصوص لانج
– خدمات رایگانی مانند صبحانه‌ی بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، امکان بهره‌مندی از تلویزیون‌های IPTV، اینترنت پرسرعت رایگان
– پارک کودکان و پارک دلفین‌ها
– استخر روباز و سالن ویژه‌ی بیلیارد
– امکانات تفریحی دیگر از جمله زمین پینت‌بال
– زمین تنیس شیک و اختصاصی
– جیم (باشگاه) مخصوص بدن‌سازی
– ارائه‌ی انواع خدمات ماساژ درمانی و اسپا (مانند ماساژ تایلندی)
– ارائه‌ی خدمات مخصوص غواصی
– بالکن‌های مجهز به ویوی فوق‌العاده از دریا یا باغ
– آتلیه عکاسی + حمام،‌ سونا و جکوزی
بدون شک هتل داریوش نیز یکی از بهترین هتل‌های با مناظر زیبا و امکانات فوق‌العاده بالاست. از طرفی، درست مانند سایر هتل‌های شهر کیش، هتل داریوش نیز طیف گسترده‌ای از سرویس‌ها و خدمات متنوع را شامل حال مسافران و بازدیدکنندگان خود می‌نماید. در صورتی که برای رزرو هتل داریوش کیش نیاز به یاری دارید، یا قصد دارید در اسرع وقت اتاقی در این هتل رزرو کنید، بوکینگ در خدمت شماست.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *