جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

چگونه می توان از سفری ارزان به استانبول برخوردار شد؟

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ خرداد ۱۴۰۰

تور استانبول به چه دلیل خواهان زیادی دارد؟ برگزاری تورهای هوایی و زمینی به استانبول در تمامی فصول سال و از همه مهم تر عدم دریافت ویزا برای سفر به ترکیه و مخصوصا پایتخت گردشگری آن استانبول، موجب شده تا پکیج های تور استانبول از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد در همین راستا سعی داریم اطلاعات کامل از سفر به این شهر و همچنین خرید تور استانبول تا زمانی که قصد بازگشت را دارید به شما می دهیم .

استانبول چگونه می توان از سفری ارزان به استانبول برخوردار شد؟

استانبول زیبا، پیوند دهنده دو قاره

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر قیمت

شاید شما هم دوست دارید بدانید بهترین فصل سفر به استانبول و یا مناسبترین زمان سفر به استانبول ترکیه چه فصلی است؟ جواب ساده است : همه فصول برای سفر به استانبول زیبایی خاص خودشان را دارند و آب و هوای استانبول اکثرا مناسب است. پس اگر اهل سفر باشید از همه تورهای لحظه آخری و آفرهای ویژه استانبول در فصول سرد و گرم سال می توانید بهترین استفاده را ببرید. آب و هوای استانبول، گرم و مرطوب است. البته رطوبت این منطقه به دلیل مجاورت آن با تنگه بسفر طبیعی است. در فصل تابستان هوا کاملا آرام است. به غیر از تابستان، در سایر فصلها هم امکان بارش باران در استانبول وجود دارد. به این ترتیب شاید بد نباشد پیش از سفر به فکر بارش احتمالی باران باشید.
اما ارزانترین زمان سفر به استانبول می تواند در پاییز، زمستان (به جز ایام کریسمس)، بعد از تعطیلات نوروزی باتوجه به کاهش مسافران به این شهر باشد.

تور لحظه آخری استانبول

عباراتی از قبیل تور لحظه آخری استانبول ارزان و تور دقیقه نودی را ممکن است بارها در پیامک های تبلیغاتی و بنرهای تبلیغاتی دیده باشید. از این تورها گاهی با نام تور استانبول تخفیف خورده هم یاد می شود. بنابراین اگر به دنبال تور ارزان استانبول هستید می توانید روی این تورها حساب ویژه ای باز کنید. اما این تفکر که تور لحظه آخری استانبول باتوجه به تخفیفی که می خورد می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد مطلقا درست نیست و در ادامه قصد داریم با ذکر نکاتی ماهیت تور دقیقه نودی استانبول را بیشتر برایتان بیان کنیم.

ایا صوفیه چگونه می توان از سفری ارزان به استانبول برخوردار شد؟

نمایی دیدنی از مسجد ایاصوفیه استانبول

نکات مهم در خرید تورهای لحظه آخری استانبول

امکان رزرو تور لحظه آخری استانبول هتل ۵ ستاره
یکی از ویژگی هایی که این تورها دارند این است که در تور لحظه آخری استانبول دستتان از بابت انتخاب هتل باز تر است. در نتیجه موضوعی که خیلی در تعیین قیمت تور لحظه آخری استانبول نقش دارد قیمت بلیط هواپیماست که نتیجه ی پر نشدن آن می باشد. بنابراین شاید در انتخاب پرواز محدودیت داشته باشید اما برای انتخاب هتل مشکلی بر نمی خورید.

تور لحظه آخری استانبول صرفا به معنای ارزانی آن نیست
این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه تور لحظه آخری به معنی خیلی ارزان بودن نیست زیرا استانبول باتوجه به اینکه از توریستی ترین شهرهای دنیا است و مسافران زیادی از ایران و سایر نقاط به این شهر سفر می کنند مخصوصا در روزهایی که نزدیک به برگزاری فستیوال ها و جشنواره های استانبول است این تورها یا خیلی کم عرضه می شوند یا اینکه تخفیف ایجاد شده بر روی آن خیلی به چشم نمی آید.

دقت در خرید تور دقیقه نودی
در خرید این تورها سعی کنید همواره دقت بیشتری به خرج دهید زیرا این امکان وجود دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان باشد اما شما همچنان آمادگی لازم برای سفر را نداشته باشید و در نتیجه امکان دارد هم هزینه و هم پرواز استانبول خود را یکجا از دست دهید.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد