رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ تیر ۱۴۰۱

اجاره بهترین ویلا های اطراف تهران با اسنپ روم

اشتراک گذاری

گاهی نیاز است از همهمه و شلوغی دور شده و به جایی پناه ببریم که به دور از هیاهو و ترافیک‌های شهر باشد.
شهر تهران دارای شهرستان‌های توابعی است که در مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوا قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود، در روزهای تعطیل سال با اجاره سوئیت مبله در تهران ، در این مناطق ییلاقی اقامت داشته باشید.
یکی از این مناطق خوش آب‌وهوا لواسان است. این شهر سرسبز به دلیل آب‌وهوای خوبش دارای لوکس‌ترین ویلاها است؛ بنابراین یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند اجاره ویلا لواسان باشد.

اسنپ روم

همه چیز درباره لواسان!

لواسان یا لواسون در ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران در دامنه‌های جنوبی کوه‌های البرز واقع شده است. این دره‌ی سرسبز و خوش آب‌وهوا از دامنه‌های شمالی این شهر آغاز می‌شود و تا ساحل دریاچه سد لتیان امتداد دارد. این شهر دارای مساحت ۷۰ کیلومتر مربع و ارتفاع ۱۷۰۰ متر است. لواسان در تامین آب و برق شهر تهران اهمیت به‌سزایی دارد. علت این امر، قرارگیری سد لتیان در جنوب لواسان است.
قرارگیری شهر لواسان در یک منطقه‌ی ییلاقی، بهترین گزینه برای افرادی است در تلاش هستند تا اوقات فراغت خوشی را سپری کنند. این افراد می‌توانند با اجاره سوئیت مبله در تهران یا اجاره روزانه خانه تهران در کمتر از ۳۰ دقیقه به لواسان برسند و از امکانات تفریحی آن بهره ببرند.

اسنپ روم

لوکس‌ترین محله‌ها برای اجاره ویلا لواسان

لشگرک

این محله در دامنه شمالی گردنه قوچک و نزدیک به رود جاجرود قرار گرفته است. محله لشگرک یکی از با اهمیت‌ترین محله‌های لواسان است. مدیریت راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات در محله لشگرک واقع شده است. یکی از دلایلی که به اتوبان ارتش لشگرک می‌گویند به این خاطر است که مسیر اتوبان ارتش به لواسان و فشم به لشگرک ختم می‌شود.

احمدآباد

محله احمدآباد در ۲ کیلومتری جنوب غربی محله گلندوئک شهر لواسان قرار دارد و نزدیک به محله شورکاب است. این محله در بخش لواسانات شهرستان شمیران واقع شده؛ به همین خاطر دارای آب‌وهوای دلپذیر و مکانی آرامش‌بخش است. بسیاری از ویلاهای لوکس و مدرن در این منطقه قرار دارند و مکان خوبی برای اقامت است. همچنین، شما می‌توانید برای خریدهای روزمره به این محله مراجعه کنید؛ زیرا دارای مجتمع‌های تجاری بسیاری می‌باشد.

اصطلک

اصطلک یا عسلک یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های شهر لواسان است. این محله در دامنه‌های کوه ورجین واقع شده و به دلیل آب‌وهوایی منحصربه‌فرد و چشم‌انداز زیبا یکی از معروف‎ترین محله‌های لواسان به شمار می‌آید. اصطلک اغلب، پاتوق شب‌نشینی‌های آخر هفته افراد معروف است؛ زیرا دارای ویلاهایی شیک با چشم‌اندازی خارق‌العاده می‌باشد. لقب این محله، سوئیس تهران است.

باغدره

باغدره نیز یکی از محله‌های معروف لواسان است. این محله در کنار بلوار امام خمینی لواسان قرار گرفته و در اصل، خرده محله‌ای از محله ناران است. تلفیق باغدره با محله ناران، محله‌ای پررفت‌وآمد را ایجاد کرده و این محله دارای ویلاهای مدرن و قدیمی بوده که برای اجاره مناسب است. قلعه باستانی باغ دره در این محله قرار دارد.

اسنپ روم

باستی؛ سوپرلوکس‌ترین منطقه ایران

شهرک باستی هیلز لواسان در دامنه‌های کوه البرز و روبه‌روی سد لتیان قرار گرفته است. این منطقه دارای سوپرلوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین ویلاهاست. اغلب، متراژ ویلاهای این منطقه بیش از ۱ هکتار گزارش شده است. این ویلاها دارای تمامی امکانات از جمله استخر، روف گاردن، سالن ورزشی و پرده سینما نیز هستند. شهرک باستی هیلز شب‌ها با پروژکتورهای عظیم مربوط به ویلاهای لوکس می‌درخشد و خودنمایی می‌کند. محله باستی درواقع، الگویی از شهرک بورلی هیلز آمریکا است. مالک نیمی از ویلاهای این منطقه، اشخاص معروف و مهم کشور ایران هستند. یکی از مواردی که قبل از اجاره ویلا لواسان باید درنظر داشت این است که از تیر ماه سال ۱۳۹۸ ورود عموم به این شهرک ممنوع شده و فقط افرادی که مالک ۳۶ ویلای لوکس هستند می‌توانند به این شهرک وارد شوند.

جاذبه‌های لواسان

سد لتیان

سد لتیان یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی شهر لواسان است. این سد روی رودخانه جاجرود و در جنوب لواسان قرار گرفته و جالب است بدانید نام سد لتیان در زمان قبل از انقلاب سد فرحناز پهلوی بوده است و با پیروزی انقلاب عنوان یک روستای زیر آب ‌رفته در دهستان لواسان کوچک را گرفت. بهترین زمان بازدید از این سد در فصل بهار و تابستان است.

اسنپ روم

رودخانه جاجرود

رودخانه جاجرود یکی دیگر از مکان‌های دیدنی سرشناسی است که در لواسان واقع شده است. معمولا این رودخانه، آخر هفته‌ها محل برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های متعدد و محلی برای دورهمی‌های خانوادگی است. اگر از گرمای تابستان کلافه شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به این تفریگاه سر بزنید.

اجاره ویلا لواسان

برای اجاره ویلا لواسان راه‌های بسیاری است؛ شما می‌توانید با اجاره ویلا از اسنپ روم یا سوپراپلیکیشن اسنپ یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها را امتحان کنید. اگر برای سفر به تهران آمده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم دیدن شهر خوش آب‌وهوا و خارق‌العاده لواسان را از دست ندهید. حتی اگر توان پرداخت اجاره ویلاهای لوکس لواسان را ندارید، می‌توانید با اجاره سوئیت مبله در تهران روزهای طی هفته را در تهران سپری کرده و آخر هفته در لواسان اوقات خوشی را تجربه کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *