رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ فروردین ۱۳۹۳

گردشگری ورزشی در کشور با حضور بخش خصوصی فعال می شود

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۱/۱۴ – کاشان – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان بر حضور بخش خصوصی برای فعال کردن گردشگری ورزشی در کشور تاکید کرد و گفت: بدون مشارکت سرمایه گذاری خصوصی این بخش پویا نخواهد شد.

محمود گودرزی روز چهارشنبه درحاشیه بازدید ازکمپ گردشگری متین آباد نطنز در گفت و گو با ایرنا افزود: ایران با برخورداری از شرایط ویژه جغرافیایی و اقلیمی، پتانسیل و ظرفیت های فراوانی برای رشد گردشگری ورزشی دارد که باید این استعدادها را با سرمایه گذاری بخش خصوصی شکوفا کرد.

وی از کویرنوردی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های گردشگری ورزشی یاد کرد و گفت: کویرنوردی برای کشورهایی که از این قابلیت برخوردارند، می تواند یک منبع جهت کسب درآمد باشد.

وی به لزوم برگزاری مسابقات کویرنوردی و اتومبیل رانی در کویر تاکید کرد و افزود: اهمیت گردشگری ورزشی در پویایی استعدادها و پتانسیل های آن است.

وزیر ورزش و جوانان که به دعوت ˈمحمد فیروزیˈ نماینده مردم نظنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی به این خطه سفر کرده است، بر تکمیل سالن های ورزشی مناطق متین آباد، فمی و ده آباد نطنز تاکید کرد.

سید هادی اشرف واقفی مدیر کمپ گردشگری متین آباد نیز با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی از کویرنوردی گفت: هر شب به طور میانگین ۱۰۰ نفر در اتاق و چادرهای این کمپ اقامت و روزانه حدود ۳۰۰ مسافر و گردشگر داخلی از کمپ گردشگری متین آباد دیدن می کنند.

کمپ متین آباد به عنوان اولین کمپ طبیعی در ایران بر اساس و بر مبانی اولیه اکوتوریسم پایدار ایجاد شده و در ۲۵ کیلومتری نطنز و ۴۵ کیلومتری کاشان قرار دارد.

81106246-5599564 گردشگری ورزشی در کشور با حضور بخش خصوصی فعال می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *