جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گردشگران خارجی مبلغ سفر به ایران شدند

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ بهمن ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳ – برلین – ایرنا – سوئیسی های علاقمند به ایران از دیگر گردشگران خارجی در نمایشگاه بین المللی گردشگری در زوریخ دعوت کردند برای سفر به کشورمان و دیدن جاذبه های بی نظیر گردشگری در ایران، به اینجا سفر کنند.

به گزارش ایرنا، اعضای ˈگروه دوستی ایران و سوییسˈ که جمعی از علاقمندان سوئیسی جمهوری اسلامی ایران آن را تشکیل داده اند با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری در زوریخ، گردشگران خارجی بازدیدکننده از این نمایشگاه را برای سفر به ایران تشویق می کنند.

براساس این گزارش، این گروه سوئیسی با استقرار در مقابل غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری زوریخ، با توزیع بروشورهایی در جهت معرفی جذابیت های گردشگری کشورمان و همچنین نمایش فیلم به زبان آلمانی در این رابطه، به گردشگران خارجی توصیه می کنند فرصت سفر به ایران و دیدن این کشور زیبا که دارای تمدنی باستانی است را به هیچ عنوان از دست ندهند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری زوریخ، بزرگترین نمایشگاه گردشگری در نوع خود در سوییس محسوب می شود و هر سال صدها هزار نفر از سراسر این کشور و دیگر کشورهای همسایه اروپایی به زوریخ آمده و از این نمایشگاه بین المللی دیدار می کنند.

غرفه ایران در سالن شماره شش این نمایشگاه واقع شده که اعضای گروه دوستی متشکل از سوییسی های علاقمند به ایران در این غرفه مناطق زیبای گردشگری کشورمان را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه معرفی می کنند.

ˈویتال بورگرˈ بنیانگذار گروه دوستی ایران و سوییس با همکاری سفارت کشورمان در برن، اقدام به برپایی این غرفه نموده است. این گروه برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در این نمایشگاه حضور یافته است.
81022552 5465738 گردشگران خارجی مبلغ سفر به ایران شدند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *