جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کنفرانس بین‌المللی گردشگری ورزشی

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ آبان ۱۳۹۲

کنفرانس بین‌المللی گردشگری ورزشی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان و فدراسیون جهانی او-اسپرت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه همدان، رییس دانشگاه آزاد واحد همدان در نخستین جلسه هم‌اندیشی برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از نظر دارا بودن اماکن ورزشی در سطح بسیار عالی قرار دارد و به جز مجموعه آبی برای بیشتر رشته‌ها، فضای استاندارد ورزشی در این دانشگاه وجود دارد.

علیرضا رضایی اضافه کرد: برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان سابقه داشته و برای پیشبرد در این زمینه این واحد برای مشارکت در برگزاری این گونه برنامه‌ها تمایل دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: برگزاری کنفرانس مشارکتی با محوریت ورزشی و همکاری با میراث فرهنگی و فدراسیون جهانی او-اسپرت برای ما حائز اهمیت است و در این کنفرانس میزبان کارشناسان داخلی و خارجی در حوزه گردشگری و ورزشی خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز گفت: در عرصه گردشگری ورزش قابلیت‌های زیادی برای توسعه و معرفی این صنعت در استان همدان وجود دارد و برای تحقق این موضوع به دنبال ارائه طرح‌های اجرایی هستیم.

علیرضا ایزدی افزود: با توجه به بستر مناسبی که در استان برای جذب گردشگران ورزشی وجود دارد وجود امکانات طبیعی و تأسیسات ورزشی باعث می‌شود تا تعداد گردشگران افزایش یابد، اما در این بین باید قابلیت موجود در سطح همدان به خوبی معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم برگزاری این کنفرانس با حضور بیش از ۲۰ مهمان خارجی باعث خواهد شد تا ضمن معرفی بیشتر همدان، خروجی خوبی را بعد از ارائه راهکارهای مناسب برای جذب گردشگر ورزشی داخلی و خارجی داشته باشیم.

در ادامه دبیرکل فدراسیون او-اسپرت در مورد این فدراسیون و فعالیت‌های آن گفت: در این فدراسیون در حال حاضر بیش از ۱۶۰ کشور عضو هستند و توانسته است در چند سال اخیر رشد خوبی داشته باشد.

قاسم منوچهری افزود: در این همایش سعی شده تا سخنرانانی از چند کشور در موضوعات مختلف دعوت شوند تا نتیجه‌ای در زمینه راه‌های جذب گردشگر ورزشی به دست بیاید.

به گزارش ایسنا، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کنفرانس بین‌المللی گردشگری ورزشی اواخر آذرماه ۹۲ به همت فدراسیون او-اسپرت و با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و همچنین مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می‌شود.
hemmat khahi 15 265 کنفرانس بین‌المللی گردشگری ورزشی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *