جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایجاد فضاهای فرهنگی گردشگری از ضروریات جامعه امروز است

تاریخ بروزرسانی :
۴ تیر ۱۳۹۵

تهران – ایرنا – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد فضاهای فرهنگی گردشگری را از ضروریات جامعه امروز دانست و گفت: طرح جامع فرهنگی، ورزشی و گردشگری قشم قابلیت بهره برداری برای بومیان و گردشگران منطقه را دارا است.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی جنتی» در آیین رونمایی از طرح جامع فرهنگی، ورزشی و گردشگری قشم افزود: این طرح از جمله ضروریاتی است که در دوره جدید در مناطق آزاد انجام شده و به سوی مسائل گردشگری و ایجاد فضاهای تفریحی و فرهنگی در حرکت است.
وی با تاکید بر نقش فضاهای فرهنگی تفریحی در ایجاد ارزش افزوده ادامه داد: برخی فضاهای فرهنگی نقش بسیاری در ارزش افزوده دارند،‌ به عنوان مثال برخی سالن های سینمایی که در گذشته رو به تعطیلی و تغییر کاربری بودند، امروز با توجه به اقبال مردم به سینما بدنبال ادامه فعالیت خود در همین حوزه هستند.
جنتی گفت: حتی برخی مجتمع های تجاری با توجه به همین استقبال مردم از سینما، بدنبال ایجاد سالن های سینمایی در مجتمع های خود هستند که این نشانه رشد حوزه سینما در کشور است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حوزه موسیقی و تئاتر نیز به همین منوال است، کنسرت های خوبی در حال اجراست که حتی با توجه به قیمت زیاد برخی از آنها شاهدیم، مردم از آنها استقبال می کنند، بنابراین باید توجه داشت که ایجاد این نوع فضاهای فرهنگی دارای توجیه اقتصادی است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح جامع فرهنگی، ورزشی و گردشگری قشم اقدام بسیار خوبی است، امیدوارم بتواند ظرف مدت سه سالی که برای آن در نظر گرفته شده اجرا شود و به ثمر برسد.
بر اساس این گزارش، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمیدرضا مومنی مدیر عامل سازمان مناطق آزاد کیش و جمعی از معاونین و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.
82123985 70817350 ایجاد فضاهای فرهنگی گردشگری از ضروریات جامعه امروز است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *