رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ دی ۱۳۹۴

افتتاح بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ – به گزارش خبرنگار ایرنا، این پیست در زمینی به مساحت ۵۲۰ هکتار احداث شده است و چشم اندازهای زیبای سواحل قشم از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود.
همزمان با آیین افتتاح این پیست، هفتمین دوره مسابقات آفرود کشور نیز با شرکت ۴۰ خودرو و ۸۰ ورزشکار از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان، کردستان و شهرستان قشم آغاز شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علاوه بر ورزشکاران، دیگر اقشار جامعه نیز می توانند از این پیست استفاده کنند و این سیاست به جذب بیشتر گردشگران به این جزیره کمک شایانی می کند.
مسعود کرباسچی افزود: پیست شترسواری و اسب دوانی روستای گورزین قشم نیز با هدف تقویت حوزه گردشگری این جزیره تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه بزرگترین پیست سافاری کشور با هدف برگزاری مسابقات اتومبیلرانی، ورزش های هوایی و موتورسورای در قشم آماده شده است، گفت: برگزاری مسابقات آفرود، شترسواری و اسب دوانی در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی موجب افزایش آمار گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه و در نهایت ارتقا شاخص های اقتصادی قشم می شود.
به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری پیش از افتتاح پیست سافاری قشم، از شرکت کشتی سازی فولتون، کمپ تفریحی – اقامتی هلر، کمپ درگهان و دیگر کمپ های مسافری قشم برای نوروز ۹۵ بازدید کرد و در جریان پیشرفت برنامه ها قرار گرفت.
81920506-70445748 افتتاح بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم

81920506-70445749 افتتاح بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم

81920506-70445750 افتتاح بزرگ ترین پیست سافاری کشور در قشم

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    واقعا سافاري لذت بخشي را در قشم تجربه كردم

    ۱۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *