جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه خانه یرما تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳ تیر ۱۳۹۹

کافه خانه یرما تهران از کافه هایی با فضای خیلی هنری و بسیار خودمونی می باشد که حتما از حضور و نشستن در این کافه لذت خواهید برد.یکی از اتفاق های خوبی که در کافه یرما رخ می دهد، برگزاری انواع رویداد ها و کلاس های آموزشی مختلف است که شما در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید.این روزها در محدوده‌ی خیابان کریمخان پر از خانه های قدیمی است که تبدیل به کافه شده اند. یرما هم یکی از زیباترین خانه های قدیمی تهران است که تبدیل به کافه شده است. خانه یرما از آن کافه هایی است که اگر یک بار بروید، حتما باز هم خواهید رفت.

کافه خانه یرما کافه خانه یرما تهران

کافه‌ای با فضای باز زیبا، دکوراسیون و نور پردازی چشم نواز، باغچه ها و ایوان بزرگ و استخری خالی که گاهی در آن میزی برای نشستن می‌گذارند. از ایوان و میزهایی که نزدیک به پنجره‌های بزرگ کافه هستند می‌توانید کلیسای سرکیس مقدس را ببینید و لامپ های ریسه‌ای که شب ها در کافه روشن می‌شوند؛ این منظره را تبدیل به یکی از دیدنی ترین مناظر خیابان کریمخان کرده اند. خانه یرما یکی از بهترین کافه های تهران در منطقه‌ی کریمخان است.

%name کافه خانه یرما تهران

از اول ماه آذر ۹۷ درب خانه یرما باز شد. این مجموعه‌ی فرهنگی ۴طبقه ا‌ست و یک آموزشگاه هنری که تمرکزآن روی آموزش تئاترمی باشد. طبقه اول این مجموعه همان کافه‌ یرما می باشد که قهوه و چای و کیک دارد.و همچنین سعی شده طعم‌های شرقی هم در منوی کافه یرما وجود داشته باشد.
کافه یرما شامل فضای بیرونی و داخلی می‌شود. فضای بیرونی شامل دو قسمت است ، یک قسمت میز و صندلی‌های دو تا چهار نفره، که داخل حیاط می باشد و یک قسمت هم میز و صندلی‌هایی با همین تعداد، که داخل تراس قرار گرفته است . تراس کافه، تعداد زیادی گلدون‌ بزرگ و کوچک گل و گیاه دارد و به حیاط دید خوبی دارد . حیاط هم با موزاییک‌های آبی و قهوه‌ای و دکوری از انواع کدو‌های حلوایی، فضایی نوستالژیک با حس خوب رو ایجاد کرده است .

کافه خانه یرما 2 کافه خانه یرما تهران

حیاط خانه‌ی یرما به زیبایی تزیین شده که خوش‌آمدگویی گرمی به افرادی که به این خانه سر می‌زنند دارد. ریسه‌های لامپ در ورودی، گلدون‌های سفالی پر از گل و گیاه و موزاییک‌های آبی‌رنگ، همگی حس‌و‌حال خوبی رو به وجود می آورند . حوض عمیق خالی از آب و میز و صندلی‌ دو نفره‌ی داخلش به کمک تمام این ترکیب‌ها اومده و فضای جالبی رو در این قسمت ایجاد کرده است . کافه یرما در طبقه‌ی اول خانه‌ی یرما قرار دارد که در نگاه اول تراس باحالش به چشم می آید . اینجا برای دورهمی‌های دوستانه، قرارهای گروهی و خانوادگی و همه‌جور مناسبت‌هایی، مناسب است .

کافه خانه یرما 3 کافه خانه یرما تهران
فضای داخلی کافه تشکیل شده از یک سالن عمومی و یک اتاق وی آی پی با ایده‌پردازی‌های جالب در هر دو قسمت.اتاق وی آی پی با استفاده از رنگ‌های شاد می‌تواند شادی و دلگرمی جمع‌های دوستانه را بیشتر کند. این اتاق تشکیل شده از یک مبل ۳نفره‌ی گل گلی و صندلی و مبل تک‌نفره و یک میز جالب. میز اتاق تشکیل شده از پایه‌های چوبی، سینی مسی و گل‌های طبیعی و رنگارنگ. این ترکیب در کنار کتابخونه‌ی سفید و دیوار‌های آبی و قالیچه، فضایی سرزنده رو به وجود آورده است. از طرف دیگر نور طبیعی روز که از پنجره‌های قدی به اتاق می‌تابد حال‌و‌هوای اتاق را گرم و صمیمی‌تر می‌کند. تابلوی سکه‌ها که با سنجاق قفلی به تابلو قفل شدن هم در این اتاق جلب توجه می‌کند. سالن عمومی کافه، سالنی مستطیل‌شکل و بزرگ است .

کافه خانه یرما 4 کافه خانه یرما تهران
کوسن‌های گل‌گلی که روی مبل‌های کافه قرار دارند و میز‌های متحرک دایره‌ای و چوبی، محیط جالبی را در این قسمت کافه به وجود آورده است . ترکیب رنگ و جذابیت این قسمت از کافه توجه هر کس را به خودش جلب می‌کند. بقیه‌ی میز و صندلی‌های کافه، چوبی می باشد که رومیزی توری و یک گلدون گل طبیعی بر روی هر کدوم قرار دارد.

نحوه دسترسی به کافه خانه یرما

آدرس :تهران، خیابان کریم خان، نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک ۱۵

%name کافه خانه یرما تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *