رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ آذر ۱۳۹۲

پارک کوهسار دره نمین

لینک این مطلب کپی شد!

پارک کوهسار یکی از وسیع ترین پارکهای جنوب فارس می باشد و به سبب محیط طبیعی و دلنواز و منطقه وسیع و امکان توسعه فراوانش در آتیه ای نزدیک به جرات میتوان عنوان زیبا ترین پارک جنوب کشور را بهآن اختصاص داد. این پارک وسیع در دهانه کوههای سرفراز جهرم در دره نمین جهرم واقع شده است. دره نمین در جنوب شهر جهرم قرار دارد.

مردم جهرم این پارک را بعنوان پارک بالا نیز می شناسند. بدلیل واقع شدن در دره نمین از این پارک بعنوان پارک دره نمین نیز یاد میشود.

پارک کوهسار مشرف به شهر جهرم است و چشم اندازی بسیار زیبا و دلپذیر دارد. مناظر طبیعی این پارک واقعا دیدنی هستند. از خصوصیات پارک کوهسار این است که محوطه فوق العاده وسیعی دارد.

از امکانات این پارک تفریحی میتوان به پارکینگ خودرو ، پیست اسکیت، وسایل ورزشی، تجهیزات بازی برای کودکان و نوجوانان، شهربازی، سکوهای اقامتی جهت خانواده ها، آلاچیق، استخری بزرگ با قایق تفریحی، سرویس بهداشتی و فضای سبز اشاره کرد.

جهت زیبایی و طراوت پارک آبنماهای عالی نیز تعبیه شده است. شبانگاهان برجهای نور پارک کوهسار زیبایی آن را دوچندان می نماید.

با توجه به اقدامات مناسب شهرداری جهرم در خصوص ساخت بندهای ذخیره آب در قسمت جنوبی این پارک و تکمیل بنا و فضای سبز آن در آینده ای نزدیک این پارک به یکی از فضاهای سبز معروف فارس تبدیل خواهد شد.

عزیزان علاقمندی که از پارک آبشار بازدید میکنند میتوانند از امکانات و وسایل شهربازی نیز بهره ببرند و بطور مثال با سوارشدن چرخ و فلک چشم انداز بینظیری از شهر جهرم داشته باشند.
نمین 1 پارک کوهسار دره نمین

نمین 2 پارک کوهسار دره نمین

نمین 3 پارک کوهسار دره نمین

نمین 4 پارک کوهسار دره نمین

نمین 5 پارک کوهسار دره نمین

نمین 6 پارک کوهسار دره نمین

نمین 7 پارک کوهسار دره نمین

نمین 8 پارک کوهسار دره نمین

نمین 9 پارک کوهسار دره نمین

نمین پارک کوهسار دره نمین

           
 

نظر کاربران :

  • بهار ۶۰

    به نظر من پارک خیلی عالی و قشنگیه

    ۱۱ بهمن, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *