جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل نصیر الملک شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ دی ۱۴۰۰

هتل نصیر الملک شیراز در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید.هتل نصیر الملک شیراز یکی از هتل‌های دو‌ستاره این شهر است. هتل در بافت سنتی شهر و در ضلع شرقی حرم شاهچراغ (ع) قرار گرفته است. نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر ازجمله مسجد نصیر الملک، نارنجستان قوام، مجموعه وکیل و ارگ کریمخان ازجمله مزایای موقعیت مکانی هتل است.

هتل نصیر الملک 9 هتل نصیر الملک شیراز

اتاق و سوئیت

هتل در مجموع دارای ۲۴ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک و دو‌تخته است. اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان ساده‌ای دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم بر خوردار هستند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به تلویزیون، کمدلباس و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک‌تخته هتل را رزرو کنید. اتاق‌های دو‌تخته هم به صورت توئین با دو تخت یک نفره یا دبل با یک تخت دو نفره ارائه می‌شوند.

هتل نصیر الملک 5 هتل نصیر الملک شیراز

رستوران و کافی شاپ

برای صرف غذا نیازی نیست از هتل خارج شوید. رستوران هتل با رائه منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی ازجمله غذاهای اصیل شیرازی از میهمانان پذیرایی می‌کند.

با اقامت در هتل نصیر الملک شیراز به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنید. لابی مبله، آسانسور و خدمات خشک‌شویی هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل نصیر الملک 2 هتل نصیر الملک شیراز

امکانات هتل

عمومی :پارکینگ/آسانسور/تلویزیون در لابی/لابی/سرویس بهداشتی ایرانی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو/سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو/تاکسی سرویس.
غذا و نوشیدنی:رستوران
مدیا و دیجیتال:اینترنت در لابی/اینترنت در اتاق/تلویزیون LED در لابی.
دید(View) در برخی اتاق ها:نمای خیابان
مکالمه کارکنان:مسلط به زبان انگلیسی/فرانسه.
خدمات:پذیرش ۲۴ ساعته/لاندری/خدمات بیدار باش/صبحانه در اتاق/نهار در اتاق/فکس/اتاق چمدان/فتوکپی/روم سرویس ۲۴ ساعته/خدمات اینترنتی.

هتل نصیر الملک هتل نصیر الملک شیراز

نحوه دسترسی

آدرس: شیراز – حرم مطهر شاهچراغ – چهارراه شاهزاده قاسم

هتل نصیر الملک 1 هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک 3 هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک 4 هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک 6 هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک 7 هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک 8 هتل نصیر الملک شیراز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *