رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ دی ۱۴۰۰

هتل پارسه شیراز

اشتراک گذاری

هتل پارسه شیراز هتلی چهارستاره واقع در میدان شهرداری شهر شیراز است. موقعیت مکانی هتل از نظر دسترسی به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر بسیار خوب است. با پیاده‌روی کمی می‌توانید از ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل بازدید کنید. حرم شاهچراغ (ع) و اماکنی جون نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک و خانه زینت الملوک هم به راحتی از هتل قابل دسترس هستند. آرامگاه حافظ و باغ جهان نما هم با ماشین کمتر از ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارند. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس می‌توانید به راحتی به دیگر نقاط شهر بروید.

هتل پارسه شیراز

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان مطلوبی دارند. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، میزوصندلی، کمدلباس، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اگر به تنهایی قصد سفر به شیراز را دارید می‌توانید اتاق‌های یک تخته هتل پارسه را رزرو کنید. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته «توئین» شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های «دبل» که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت تر هم می‌توانند متناسب با تعداد نفراتشان از بین اتاق‌های سه تخته و چهارتخته گزینه مناسب را برای اقامت انتخاب کنند.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران هتل می‌توانید از صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه انواع سالاد و پیش غذا لذت ببرید. همچنین هرگاه بعد از گشت‌و‌گذار در شهر، خسته به هتل بازگشتید می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت و تازه کردن نفس یک نوشیدنی یا دسر لذیذ سفارش دهید.


هتل پارسه شیراز مجموعه‌ای از بهترین امکانات و خدمات را برای آسایش خاطر میهمانان خود فراهم کرده‌است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل (با ظرفیت محدود) استفاده کنید. ضمن اینکه با تاکسی سرویس هتل هم می‌توانید به هر نقطه از شهر که خواستید بروید. یک سالن بیلیارد هم برای تفریح و سرگرمی‌ در این مجموعه موجود است.لابی، آسانسور، صندوق‌امانات، سالن برزگزاری همایش و خدمات خشک‌شویی نیز از دیگر تسهیلاتی است که این هتل به میهمانان عرضه می‌کند.

امکانات هتل

عمومی:پارکینگ/ تراس /آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی در لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در لابی /سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو /سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو/ تاکسی سرویس شبانه روزی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
خارج از هتل :باغچه/ فضائی برای پياده روی/ فضای بيرون هتل برای نشستن.
ورزشی و تفريحی: سالن بيليارد.
مديا و ديجيتال :اينترنت در لابی /اينترنت در اتاق/ امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی /تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:لاندری/ خشکشویی /خدمات بيدار باش/ خدمات اتو /دستگاه واکس کفش/ اجاره ماشين /تبديل ارز /فكس /اتاق VIP/ اجاره ماشين با راننده /فتوكپی/ خدمات راهنمای تور /خدمات اینترنتی.

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز، خیابان ۲۲ بهمن، هتل پارسه شیراز.

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    همه چیزش عالی بود. ممنون از پرسنل خوش برخورد هتل پارسه ، فقط در حد هتل ۴ ستاره نیست

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل پارسه هتل خوبی هست و خوبیش اینه که نزدیک مراکز تاریخی هست و مشکلی که داره اینه که وقتی زمان سفر تورستای خارجی به ایران نباشه بوفه صبحانش یک مقدار ضعیف هست

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    همه چیزش عالی بود. ممنون از پرسنل خوش برخورد هتل پارسه ، فقط در حد هتل ۴ ستاره نیست

    ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *