جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل ملک التجار یزد

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۴۰۱

هتل ملک التجار یزد یکی از هتل های آنتیک چهارستاره در شهر جهانی یزد می باشد. این هتل که در خانه‌ای تاریخی به همین نام تاسیس شده در یکی از قدیمی ترین محله‌های یزد واقع شده‌است. برای رسیدن به هتل باید از میدان خان و بازارچه پنجه علی بگذرید. اگر به گشت‌و‌گذار در بازارهای قدیمی علاقه دارید این هتل مکان ایده‌آلی برای شماست زیرا در نزدیکی بازارهای سنتی یزد قرار گرفته است. همچنین دسترسی راحت هتل به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود. موزه آب، مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان ازجمله اماکن دیدنی اطراف هتل است.

هتل ملک التجار یزد هتل ملک التجار یزد

اتاق و سوئیت

دور ‌تا ‌دور حیاط اتاق‌هایی با پنجره‌های چوبی سنتی که به سوی حیاط باز می‌شوند، قرار گرفته‌است. این هتل از ۲۳ اتاق‌ به صورت اتاق‌های یک تخته ، دو‌تخته دبل و توئین، سه‌تخته و چهارتخته تشکیل شده‌است. هرکدام از اتاق‌ها امکانات و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. ازجمله امکانات موجود در همه اتاق‌ها می‌توان به اینترنت محدود، تلویزیون، صندوق‌امانات، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد. اگر خواهان اقامتی لوکس هستید اتاق‌های VIP هتل را انتخاب کنید. این اتاق‌ها عبارتند‌از اتاق آئینه کاری که فضایی سراسر آئینه کاری دارد، اتاق نقاشی که تمام دیوارها و سقف آن پوشیده از نقش و نگار و طرح‌های شاهانه است و همچنین اتاق طلا خانم که سراسر آن طلا‌کاری شده و زیبایی منحصر‌به فردی دارد.

هتل ملک التجار یزد9 هتل ملک التجار یزد

رستوران و کافی شاپ

حیاط مرکزی و زیرزمین هتل به صورت قهوه‌خانه و رستوران سنتی درآمده و با سرو انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع از میهمانان پذیرایی می‌کند. این رستوران همچنین مکان مناسبی جهت برگزاری انواع مراسم، جشن‌های عروسی و سمینارها به شمار می‌رود.

هتل ملک التجار یزد 1 هتل ملک التجار یزد

امکانات رفاهی هتل ملک التجار یزد

ازجمله خدمات هتل برگزاری انواع تورهای گردشگری شامل یزدگردی، کویرنوردی و بازدید از حیات وحش منطقه با راهنمای محلی است. همچنین امکان سوارکاری با اسب و شتر هم فراهم است. دسترسی به اینترنت وای‌فای، امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار، پزشک کشیک و پوشش کامل بیمه برای گردشگران‌ بخش دیگری از امکانات و خدماتی است که در هتل آنتیک ملک‌التجار عرضه می‌شود.

دیگر امکانات هتل

عمومی: روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ خدمات بیدار باش /اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق /دستگاه واکس کفش/ فکس /فتوکپی /پرینتر.

هتل ملک التجار یزد7 هتل ملک التجار یزد

نحوه دسترسی به هتل ملک التجار یزد

آدرس : شهر یزد-خیابان قیام-بازارچه پنجه علی-هتل تاریخی ملک التجار

هتل ملک التجار یزد 2 هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد3 هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد4 هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد5 هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد6 هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد8 هتل ملک التجار یزد

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    هتل مالک التجار یک هتل عالی و سنتی درجه یک در شهر یزد هست که واقعا آدم رو به دوره قاجار میبره.یک مورد جالب این بود که موزیک رو از طریق گرامافون تو فضای هتل پخش میکردن که خیلی خوشمون اومد

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *