رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های یزد

اشتراک گذاری

بهترین هتل های یزد را در این مطلب مورد بررسی و مقایسه قرار خواهیم داد. همانطور که می دانید یزد اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی زنده جهان پس از ونیز است که به‌تازگی به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. این شهر زیبا در آغوش گرم کویر خفته و با گذر سال‌های طولانی تغییر چهره زیادی نداده است. هنوز هم بوی تاریخ و سنت، در کوچه پس کوچه‌های آن در میان خانه‌های خشتی و سقف‌های گنبدی قدیمی آن به مشام می‌رسد. هر ایرانی حداقل یک بار در عمر خود باید به شهر بادگیرها سفر کند، زیرا هرکس با هر سلیقه‌ای که باشد، این شهر، چیزی خارق‌العاده برای نشان دادن دارد.

اقامت در هتل‌‌هایی سنتی که در گذشته خانه اشراف بوده‌اند، در هیچ کجای ایران جز یزد امکان‌پذیر نیست. این هتل‌ها خود قسمتی از جاذبه‌های گردشگری شهر هستند و معماری فوق‌العاده آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. با ورود به این هتل‌ها شما پا به روزگاران قدیم و حال و هوای تاریخی یزد می‌گذارید. خوابیدن زیر طاق اتاق‌های تاریخی این هتل‌ها در حالی که مشام‌تان پر از بوی خشت و سفال شده است، حس متفاوتی دارد. نوشیدن چای در مهتابی اعیانی این هتل‌ها و تماشای محوطه قدیمی و حوضچه وسط حیاط لذت خاصی دارد. اگر تمایل ندارید در هتل‌های سنتی اقامت کنید، می‌توانید هتل‌های مدرن و لوکس را انتخاب کنید.با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین هتل های یزد آشنا شوید.

بهترین هتل های یزد

هتل پارسیان صفائیه از بهترین هتل های یزد

هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه در یکی از محله‌های خوش آب‌ و هوای شهر یزد در باغی بزرگ و سرسبز با درختان سربه‌فلک‌کشیده و باغچه‌های زیبا نزدیک به جاذبه‌های دیدنی قرار گرفته است. هتل صفائیه یزد متشکل از دو بخش هتل جدید و هتل باغ است که بخش جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی و قسمت هتل باغ دارای ساختاری سنتی است.
هتل در ۳ طبقه دارای ۲۰۰ باب فضای اقامتی مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته و لوکس است. در اتاق‌های این هتل که پنجره‌هایی مشرف به فضای باغ هتل دارد، می‌توانید با آواز پرندگان از خواب بیدار شوید. هتل صفائیه در نقطه‌ای از شهر قرار گرفته که دسترسی راحتی به دیگر مناطق شهر، پایانه مسافربری، مراکز تفریحی، تجاری و اماکن دیدنی دارد. رستوران چوبی، کافی‌شاپ کلاه فرنگی با ظرفیت ۷۰ نفر، سالن چندمنظوره نارین با ظرفیت ۴۰ نفر، کافی‌شاپ با فضای تابستانی و آب‌نما با ظرفیت ۷۰ نفر، کافی‌شاپ آلما با فضایی شیشه‌ای در وسط باغ، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ رایگان و سالن همایش از امکانات ویژه این هتل است.

بهترین هتل های یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن

بهترین هتل های یزد

امکانات هتل صفاییه یزد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ رستوران فضای باز/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :  سالن تشریفات/ سالن همایش/سالن کنفرانس / اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی / سالن چند منظوره .
خارج از هتل : فضای سبز /مسیر پیاده روی /مسیر دوچرخه سواری .
ورزشی و تفريحی :سالن بدنسازی.
خاص هتل : ویلچر / رمپ .
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای شهر.
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی : پارک بازی کودکان
خدمات : روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه /پرینتر.

بهترین هتل های یزد

هتل داد از بهترین هتل های یزد

هتل چهار ستاره داد در بافت قدیمی و قلب شهر یزد با قدمتی نزدیک به یک قرن با حفظ اصالت تاریخی و معماری سنتی خود با امکاناتی مدرن و به روز جا خوش کرده است. در روزگاران قدیم در سال ۱۳۰۷، این هتل با کاربری مهمانپذیر و گاراژ تخلیه بار توسط «حاج عبدالخالق داد» ساخته شد و بعدها در سال ۱۳۸۰ به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و محیط زیبا توسط «محمد حسن داد» یکی از نوادگان موسس بنا مرمت و بازسازی و در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان هتل ۴ ستاره داد یزد، تبدیل به هتلی لوکس شد.

در ساخت هتل بین المللی داد یزد  از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده کویرنشینان یعنی کاهگل و آجر استفاده است. هتل دارای دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۸۸ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. از امتیازات هتل می‌توان به مجاورت با جاذبه‌های دیدنی شناخته شده چون آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق اشاره کرد. رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین و آرام، کافی‌شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم‌اندازی از شهر خشتی یزد، مجموعه ورزشی مجهز از امتیازات این هتل هستند. همچنین استفاده از خدمات سونا، استخر و جکوزی در این هتل رایگان است.

بهترین هتل های یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد، میدان شهید‌بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۱۱۴

بهترین هتل های یزد

امکانات هتل داد یزد

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران سنتی/ رستوران فضای باز/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش/سالن کنفرانس / سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ سالن چند منظوره .
ورزشی و تفريحی : استخر /اسپا/ سونا خشک/ جکوزی /ماساژ.
خاص هتل : ویلچر / رمپ .
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای رو به حیاط/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی : پارک بازی کودکان
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق / تبدیل ارز /خدمات تور /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه /صرافی.

بهترین هتل های یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل چهارستاره باغ مشیرالممالک،‌ اولین هتل باغ ایرانی و یادگاری به جا مانده از دوران قاجار در محدوده شمال غربی یزد، در حاشیه بافت قدیم در یکی از خیابان‌های ورودی شهر است. این باغ در زمان‌های دور، در دوران مظفرالدین شاه قاجار در زمینی به وسعت ۱۳ هزار متر مربع توسط «میرزا فتح الله مشیرالممالک» که در اواخر دوران قاجار امور اداره دارایی را بر عهده داشت، بنا شده است. هتل باغ مشیرالممالک در سال ۱۳۸۲ تحت عنوان اولین هتل باغ ایرانی با ساختار سنتی و مجهز به کلیه امکانات رفاهی مدرن و تجهیزات پیشرفته روز دنیا تاسیس شد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های سنتی هتل بالکن‌هایی با چشم‌انداز فوق‌العاده از باغ زیبای هتل دارند که از جذابیت‌های هتل به شمار می‌رود. می‌توانید ساعت‌ها در محوطه زیبای باغ به تماشای فواره‌های زیبا، درختان کهن و سربه‌فلک‌کشیده، حوض، نهرهای جاری و معماری اصیل بنای هتل بنشینید. هتل باغ مشیرالممالک در جایگاهی قرار گرفته که دسترسی راحتی به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری یزد نظیر میدان امیرچخماق، موزه آب، باغ دولت‌آباد و بازار خان ‌دارد. هتل باغ مشیر الممالک همین طور در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.

بهترین هتل های یزد

نحوه دسترسی

آدرس: شهر یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر

بهترین هتل های یزد

امکانات هتل باغ مشیرالممالک یزد

عمومی: دستگاه ATM/ روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فست فود/ رستوران فضای باز/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر /سالن همایش/سالن کنفرانس / سالن اجتماعات/تالار عروسی/ سالن چند منظوره .
خارج از هتل : فضای سبز /حوض آب .
ورزشی و تفريحی : سالن بدنسازی/ ماساژ.
خاص هتل : ویلچر / رمپ .
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق / تبدیل ارز /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی.

بهترین هتل های یزد

هتل سیب و نار یزد

هتل سیب و نار یکی از هتل های ۴ ستاره تازه تاسیس و جزء بهترین هتل های یزد می‌باشد ک در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است. این هتل در ۲ طبقه و دارای ۴۳ واحد اقامتی با امکانات رفاهی می‌باشد تا میهمانان در طول سفر خود اقامتی آرام و لذتبخشی را با اقامت در این هتل تجربه کنند. دیگر مزیت های انتخاب این هتل طراحی خاص اتاق ها با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری و همچنین فضای لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف می‌باشد. پرسنل آموزش دیده و کادر مجرب هتل سیب و نار با افتخار آماده پذیرایی و میزبانی از شما میهمانان و مسافرین گرامی می‌باشند.

هتل سیب و نار یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد، دروازه قرآن ،بلوار سرگرد سامعی

هتل سیب و نار یزد

امکانات هتل سیب و نار یزد

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/اتاق عقد/ بانک / صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش/سالن کنفرانس /سالن اجتماعات / اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی / سالن چند منظوره .
سلامت سفر : ضدعفونی هتل و اتاق ها.
خارج از هتل : فضای سبز /مسیر پیاده روی /حوض آب .
خاص هتل : ویلچر / رمپ .
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای فضای سبز /نمای رو به حیاط /نمای کوچه /نمای خیابان نورگیر.
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/تبدیل ارز/ خدمات تور/فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل سیب و نار یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد از بهترین هتل های یزد به شمار می آید.این هتل در منطقه صفائیه و در کنار یکی از آثار تاریخی یزد یعنی دخمه زرتشتیان و نیز روبروی نمایشگاه بین‌المللی یزد قرار گزفته‌است. این هتل در حاشیه شهر واقع شده و به همین دلیل از شلوغی و هیاهوی شهر دور بوده و اقامتی توام با آرامش برای شما فراهم می‌کند. البته می‌توانید با ۱۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر برسید و از آنجا به دیدن دیگر جاذبه‌های گردشگری یزد بروید. به‌منظور رفاه حال میهمانان بهترین واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده‌است.

هتل ارگ جدید یزد

نحوه دسترسی

آدرس: شهر یزد – بلوار شهیدان اشرف – بعد از پارک مهرآوران

هتل ارگ جدید یزد

امکانات رفاهی هتل ارگ جدید یزد

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /اتاق عقد/ بانک/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی /سالن چند منظوره.
خارج از هتل :فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی/ حوض آب/ میز و صندلی.

ورزشی و تفريحی: ماساژ/ پینگ پنگ /بیلیارد.
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخي اتاق ها:نمای شهر/ نمای فضای سبز /نمای کوه/ نمای رو به حیاط /نمای خیابان/ نورگیر.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان فرانسه.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /نهار در اتاق /تبدیل ارز/ خدمات تور/فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ خدمات/ باربری/ پرینتر/ خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه آهن /صرافی.

هتل ارگ جدید یزد

هتل راه و ماه یزد

هتل راه و ما یزد یک هتل چهار‌ستاره واقع در شهر یزد است. هتل در منطقه‌ای آرام به دور از هیاهوی شهری درست رو به روی بیمارستان شهید صدوقی یزد قرار گرفته و تا جاذبه‌های تاریخی شهر همچون آتشکده، بازار خان، زندان اسکندر و غیره ۲۰ الی ۳۰ دقیقه فاصله دارد. ساختمان هتل یک طبقه بوده و در مجموع دارای ۳۰ باب واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است.

هتل راه و ماه یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد صفائیه – بلوار شهید قندی – بلوار ابن سینا

هتل راه و ماه یزد

امکانات هتل راه و ماه یزد

عمومی: آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فست فود/ رستوران فضای باز /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات /سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی /سالن چند منظوره.
ديد(View) در برخي اتاق ها:نمای کوچه.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:  پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

هتل راه و ماه یزد

هتل موزه فهادان

هتل چهارستاره موزه فهادان یکی از بهترین هتل های یزد از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر است که در قلب شهر خشتی یزد در بافت سنتی و نزدیکی آثار باستانی قرار گرفته است. حدود ۲۵۰ سال قبل این هتل خانه‌ای در اختیار خانواده‌ای از تجار بنام «تهرانی» در دوران قاجار بوده است. بنای هتل با پنجره‌های چوبی و شیشه‌هایی رنگارنگ هر بیننده‌ای را یاد خانه‌های قدیمی و خاطرات شیرین گذشته می‌اندازد. زیبایی بنا و بزرگی آن باعث شده بود تا این ساختمان مدتی به‌عنوان دفتر کنسولگری اقتصادی برخی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان در منطقه مورد استفاده قرار بگیرد.

هتل فهادان اولین هتل موزه ایران است که ۲۸ باب فضای اقامتی با گنجایش ۷۰ تخت دارد. بنای هتل از سه حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی، سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه‌خانه، سراب زیبا و فعال، هشتی، دربند،‌ پشت‌بام بزرگ و مشرف به بافت تاریخی یزد تشکیل شده است. وقتی قدم درون حیاط این هتل می‌گذارید، حوضچه‌ای با کاشی‌های آبی و مملو از آب با تخت‌هایی قدیمی که دورتادور گوشه آن جا خوش کرده‌اند، می‌بینید. یکی از امتیازات این هتل قرار گرفتن زندان اسکندر، درست مجاور آن است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به خانه لاری‌ها، خانه ملک زاده و زورخانه ابوالفضل اشاره کرد. این هتل هم‌ اکنون نیز به ثبت آثار تاریخی ایران رسیده است.

بهترین هتل های یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد، فهادان، روبه‌روی زندان تاریخی اسکندر

بهترین هتل های یزد

امکانات رفاهی هتل موزه فهادان

عمومی: نمازخانه/سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی:  سالن صبحانه خوری.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای رو به حیاط .
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی /خدمات باربری/ پرینتر.

بهترین هتل های یزد

هتل سنتی رز یزد

هتل سنتی رز یکی از هتل های ۳ ستاره و تاریخی شهر خشتی یزد است. این هتل در واقع خانه‌ای قدیمی است که حدود ۲۵۰ سال پیش در دوران قاجار توسط آقایی به نام «شیخ مهدی عرب» بنا شده است. از آنجایی که خانواده این آقا با لقب «تهرانی‌ها» شناخته می‌شدند، این خانه نیز به نام «خانه تهرانی‌ها» معروف شد. مانند دیگر خانه‌های تاریخی یزد در ساخت این بنا از خشت و گل استفاده شده است.

هتل دارای ۱۱ باب فضای اقامتی با گنجایش ۳۵ تخت است. با ورود به این بنا، حس می‌کنید که وارد خانه‌ای قدیمی و دنج شده‌اید. حیاط سرسبز و باصفا با حوض بزرگ در وسط آن و تخت‌هایی که در حیاط چیده شده‌اند، فضایی صمیمی ایجاد کرده و شما را یاد خانه‌های فیلم‌های قدیمی می‌اندازد. رستوران در فضای باز هتل که انواع غذاهای سنتی و ایرانی خوش‌طعم را سرو می‌کند، از دیگر جذابیت‌های این هتل به شمار می‌رود. این هتل در جایی از شهر واقع شده که دسترسی شما را به بافت سنتی و تاریخی شهر و اماکن دیدنی و تفریحی آن آسان‌تر می‌کند. هتل سنتی رز همچنین فاصله اندکی با فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه‌آهن یزد دارد و همین طور در چند قدمی مسجد جامع کبیر یزد قرار گرفته است.

بهترین هتل های یزد

نحوه دسترسی

آدرس: یزد، میدان شهید‌بهشتی، ابتدای خیابان امام، انتهای کوچه فرهنگ

بهترین هتل های یزد

امکانات هتل سنتی رز یزد

عمومی: نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:  کافی شاپ .
خارج از هتل : تخت سنتی.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای رو به حیاط .
مكالمه كاركنان :  مسلط به زبان انگلیسی /مسلط به زبان آلمانی /مسلط به زبان فرانسه.
خدمات : روم سرویس/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی /اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ فکس / فتوکپی/ پرینتر.

بهترین هتل های یزد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *