رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل شایگان کیش

تاریخ بروزرسانی :
۱ آبان ۱۴۰۰

هتل شایگان کیش دراواخر سال ۱۳۸۱ خورشیدی بنا گردیده است . معماری هتل به گونه ایست که مساحت اتاقها و راهروهها با ۴ پله اضطراری و ۳ آسانسور میهمان رو با ۲ نمای خلیج و جزیره ، بالاتر از اندازه استاندارد است . همچنین مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده است که میهمان گزینه بهتری را جهت اقامت برگزیند. دسترسی پیاده ۲ تا ۵ دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است. این هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش (نوار سیاحتی) و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است.

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش است. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از طرف دیگر ساحل نیلگون خلیج فارس و اسکله تفریحی با امکانات متنوع ازجمله غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و غیره همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

-شایگان-کیش هتل شایگان کیش

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی هتل طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند. برای مثال می‌توان به تهویه‌مطبوع، تختخوابهای استاندارد و راحت، مبل نشیمن، چای‌ساز و یخچال اشاره کرد. اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه لوازم‌بهداشتی و سشوار هم در همه اتاق‌ها موجود است.
با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌های دو تخته ، سه‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه چهار‌تخته بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن دارای فضایی دنج و راحت هستند به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

-شایگان-کیش11 هتل شایگان کیش

رستوران و کافی شاپ

هتل با مجموعه کاملی از رستوران‌ها و کافه‌ها از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. برای مثال رستوران «شانی» که در طبقه اول واقع شده و با ارائه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گریل همراه با اجرای زنده موسیقی تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا دراین هتل را برای میهمانان به یادگار می‌گذارد. همچنین اگر از علاقه‌مندان به پیتزا و همبرگر هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به فست فود «شانی» بزنید. در چایخانه سنتی «صبا» هم می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون آبگوشت، آش و کباب را نوش‌جان کنید. امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان هم در اینبخش وجود دارد. کافه رستوران «گاردن» هم با محیطی دلنشین در فضای بازهتل و سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کادری مجرب همراه با موسیقی زنده، پذیرای میهمانان هتل است.

علاوه بر این‌ها در کافه‌های هتل می‌توانید ضمن سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسرهای خوشمزه از معاشرت با هم‌سفران خود لذت ببرید. ازجمله کافه «لانژ» که در قسمت لابی قرار گرفته یا کافه «تراس» واقع در طبقه چهارم که در مکانی متفاوت و دنج میزبان میهمانان عزیز است.

-شایگان-کیش19 هتل شایگان کیش

مجموعه ورزشی

در هتل شایگان کیش هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز است فراهم شده‌است. ازجمله کلوپ سلامتی و تندرستی که با امکانات و خدماتی منحصر‌به‌فرد لذت سفر و اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند. سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی خستگی سفر را از تن میهمانان به در کرده و لحظاتی توام با آرامش را برای آن‌ها رقم خواهد زد. همینطور کلوپ تفریحی و سرگرمی هتل که در محیطی پر از انرژی، شور و هیجان را به ارمغان می‌آورد. سالن بیلیارد شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون از امکانات این کلوپ است. این مجموعه در طبقه زیر همکف واقع شده‌است.

-شایگان-کیش16 هتل شایگان کیش

سالن همایش

بخش دیگری از امکانات مربوط به مجموعه سالن اجتماعات و همایش‌های هتل بوده که دارای سالن‌های متنوع و مجهز، شامل سالن همایش، میتینگ کلاسی، اتاق جلسات VIP، دبیرخانه و نیز امکانات کامل صوتی و تصویری می‌باشد.
همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌های مختلف بوده که می‌تواند بسیاری از نیازهای خرید میهمانان را با صرف کمترین زمان برآورده کند. یک عکاسخانه مجهز نیز در هتل موجود است تا خاطرات خوش شما را ثبت کند. به‌علاوه با اقامت در این هتل در همه فضاها به اینترنت دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از تسهیلاتی همچون آرایشگاه مردانه، کرایه اتومبیل، دوچرخه و اسکوتر برقی هم بهره مند شوید.

-شایگان-کیش15-800x800 هتل شایگان کیش

نحوه دسترسی

آدرس : کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ ،هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش1 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش2 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش3-800x600 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش4 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش5 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش6-638x800 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش7 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش8 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش9 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش10 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش12 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش13 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش14 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش17 هتل شایگان کیش

-شایگان-کیش18 هتل شایگان کیش

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    هتل ۵ ستاره ای ه واقعا در حد ۵ ستاره هم هست و خدمات ۵ ستاره میده. بر خلاف خیلی از هتل های دیگه.اتاق های تمیز و پرسنل مودب و ترانسفر خوب و منظم

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    من دوسال پشت هم رفتم . به جرات یکی از بهترین هتل های کیش
    خصوصا برخورد پرسنلش

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    هتل ۵ ستاره ای ه واقعا در حد ۵ ستاره هم هست و خدمات ۵ ستاره میده. بر خلاف خیلی از هتل های دیگه.اتاق های تمیز و پرسنل مودب و ترانسفر خوب و منظم

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نسترن حبیب الهی

    دو بار در این هتل اقامت داشتم، یک بار ماموریت کاری و شرکت در نمایشگاه که خدمات خوب هتل و رفتار و برخورد پرسنل و همچنین دسترسی سریع به امکانات شهری باعث شد برای سفر خانوادگی پیشنهاد کنم . اتاقهای این هتل دلباز، تمیزو امکانات مقبول و همچنین سلف صبحانه عالی و رستورانی که کیفیت غذاهاش خوب و لذیذ و قیمت مناسب است و در مجموع یک هتل ۵ستاره عالی در جزیره زیبای کیش است ومناقامت در این هتل را به همه پیشنهاد می کنم .

    ۱۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    از دیرباز این هتل در جزیره جزه خوب های کیش بوده..سطح امکانات ان عالی و خوب بوده

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مریم پورابوطالب

    هتل ۵ ستاره و از نظر کیفیت بالا و از نظر هزینه به صرفه است پیشنهاد می کنم

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • رها مسعودی

    از هتل های نسبتا رده بالای کیش محسوب میشه و برای افرادی که هتل معمولی رو به بالا میخوان مناسب هست.

    ۲۶ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *