رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۱

هتل شیرازیس شیراز

لینک این مطلب کپی شد!

هتل شیرازیس شیراز، در بافت تاریخی شهر و در نزدیکی اماکن تاریخی و گردشگری واقع شده است . کلیه استانداردهای هتل داری در ایت مجموعه رعایت گردیده است.هتل شیرازیس شیراز در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک هتل ۳ ستاره در بلوار زند شیراز افتتاح شد. این هتل موقعیت مکانی عالی دارد و با اقامت در آن با اکثر جاهای دیدنی شهر شیراز از جمله ارگ کریم‌خان، آب‌انبار وکیل، بازار وکیل، موزه پارس، حمام تاریخی وکیل و سرای مشیر کمتر از ۱۰ دقیقه فاصله (رانندگی) خواهید داشت.

-شیرازیس-شیراز-800x758 هتل شیرازیس شیراز

شیرازیس یک ساختمان ۶ طبقه به همراه ۵۰ باب اتاق و سوئیت به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده است. هتل شیرازیس دارای رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه اول هتل است که در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی به صورت منوی انتخابی و بوفه به صورت باز و بسته قابل سفارش است.همچنین این هتل سالن کنفرانس و همایش هم دارد که با گنجایش ۷۰ نفر و امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری، نورپردازی و امکانات پذیرایی برای برگزاری مراسم‌های مختلف مناسب است.برخورد پرسنل هتل و تمیزی واحدهای اقامتی از جمله مواردیست که همواره مورد رضایت مهمانان همیشگی هتل شیرازیس بوده است.

-شیرازیس-شیراز3-800x533 هتل شیرازیس شیراز

اتاق‌ و سوئیت

در هتل شیرازیس شیراز اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت یک خوابه سه تخته قابل رزرو هستند. به جز اتاق یک تخته سایر واحدهای اقامتی این هتل قابلیت پذیرش نفر اضافی را دارند. سوئیت یک خوابه این هتل دارای یک تخت دبل و یک کاناپه تختخوابشو است. دکوراسیون داخلی اتاق و سوئیت‌های هتل شیرازیس از جمله نکات حائز اهمیت آن است که با انتخاب درست رنگ و چیدمان صحیح توانسته رضایت خاطر اکثر مهمانان هتل را جلب کند.

-شیرازیس-شیراز6-800x533 هتل شیرازیس شیراز

امکانات هتل شیرازیس شیراز

عمومی: فروشگاه و غرفه/ آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه/ آرایشگاه مردانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی/ سالن چند منظوره.
خارج از هتل : فضای سبز/ میز و صندلی.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی/ استخر/ سونا خشک /سونا بخار /جکوزی.
خاص هتل:ویلچر
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر /نمای فضای سبز /نمای رو به حیاط /نمای کوچه/ نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی: اتاق بازی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس /اتاق چمدان /ترانسفر با هزینه /خدمات باربری.

-شیرازیس-شیراز7-800x533 هتل شیرازیس شیراز

نحوه دسترسی

آدرس :فارس ، شیراز -خیابان رودکی – ابتدای خیابان مکتبی

-شیرازیس-شیراز1-800x533 هتل شیرازیس شیراز

-شیرازیس-شیراز2-800x600 هتل شیرازیس شیراز

-شیرازیس-شیراز4-800x600 هتل شیرازیس شیراز

-شیرازیس-شیراز5-800x533 هتل شیرازیس شیراز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *