رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آبان ۱۴۰۰

هتل شیخ بهایی اصفهان

اشتراک گذاری

هتل شیخ بهایی اصفهان واقع در خیابان چهارباغ عباسی، با دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری اصفهان، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در اصفهان است. هتل شیخ بهایی با ارائه سرویس کامل و با امکانات رفاهی کامل با دارا بودن ۵۲ اتاق که با معماری و رنگ دقیقی طراحی و ساخته شده اند آماده خدمت رسانی به مسافران اصفهان است.

هتل شیخ بهایی اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره شهر اصفهان است. موقعیت مکانی مناسب هتل در خیابان زیبا و تاریخی چهارباغ عباسی امکان دسترسی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن را به راحتی فراهم ساخته است. برای مثال با کمی پیاده‌روی می‌توانید از کاخ هشت‌ بهشت بازدید کنید. پل تاریخی سه وسه پل و بازار اصفهان هم با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه از هتل فاصله دارند. اگر بخواهید به میدان معروف نقش‌جهان بروید به چیزی حدود ۱۵ دقیقه رانندگی نیاز خواهید داشت. همچنین مسیر ترمینال مسافربری تا هتل را در ۲۰ دقیقه و مسیر فرودگاه تا هتل را در عرض ۴۰ دقیقه طی خواهید کرد.

هتل شیخ بهایی اصفهان

اتاق و سوئیت

اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و چیدمان زیبایی دارند. به طوریکه از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی کاملی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخواب‌های راحتی دارند. تلویزیون، مبل، میزآرایش، چای ساز و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است. اگر به تنهایی قصد سفر به اصفهان را دارید می‌توانید اتاق‌های «دوتخته برای یک نفر» را رزرو کنید. اتاق‌های دوتخته یا به صورت «توئین» با ۲ تخت یک نفره و یا به صورت «دبل» با ۱ تخت دونفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه تخته هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است. (یک باب از این اتاق‌ها فاقد پنجره و دارای نورگیر است)

هتل شیخ بهایی اصفهان

رستوران و کافی شاپ

اگر ازجمله افرادی هستید که رستوران و غذا ازجمله معیارهای شما برای انتخاب هتل است، بدون شک این هتل شما را راضی خواهد کرد. هتل دارای دو رستوران است. رستوران بام با فضایی شیک و چشم اندازی وسیع رو به شهر زیبای اصفهان که صرف صبحانه در آن تجربه ای خوش در یاد شما برجای خواهد گذاشت. سفرخانه سنتی هتل که در طبقه -۱ واقع شده و فضایی زیبا و دلنشین دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل اصفهانی و دیگر غذاهای ایرانی را نوش جان کنید. همچنین اگر به هر دلیل مایل به سرو غذا در اتاق خود بودید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل شیخ بهایی اصفهان

امکانات دیگر هتل

هتل شیخ بهایی اصفهان امکانات و خدمات مطلوبی برای میهمانان خود فراهم کرده است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است و برای آن‌دسته از میهمانانی که با خودرو شخصی سفر می‌کنند پارکینگ مسقف در طبقه ۲- با ظرفیت محدود و پارکینگ عمومی به صورت مسقف جنب هتل مهیا است. اگر قصد برگزاری کنفرانس یا همایشی در شهر اصفهان دارید می‌توانید روی سالن همایش این هتل حسا کنید. این سالن که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز است با توجه به چیدمان بین ۸۰ تا ۱۴۰ نفر ظرفیت دارد. از دیگر تسهیلات ارائه شده می‌توان به لابی مبله، آسانسور، تاکسی سرویس و خدمات خشک‌شویی اشاره کرد. (لازم به ذکر است هر یک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه در هتل باشد)

هتل شیخ بهایی اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس هتل: اصفهان – خیابان چهارباغ عباسی – ابتدای خیابان شیخ بهایی – هتل شیخ بهایی اصفهان

تلفن :۰۳۱۳۲۲۰۷۷۱۴الی۱۶

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هتل خوبی است فقط صدای اتاقهای جانبی زیاد داخل میآید. مخصوصا که اتاق کناری ما یک تیم ورزشی بودند و تازه داشتند خاطرات مسابقات روزانه رو مرور میکردند و خیلی سر و صدا به اتاق ما وارد میشد

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *