رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ اسفند ۱۴۰۱

هتل سومیا اهواز

اشتراک گذاری

هتل سومیا اهواز هتلی ۳ ستاره می باشد که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ در اهواز تاسیس و راه‌اندازی شد.هتل سومیا اهواز در خیابان کیانپارس و در مرکز شهر واقع شده و همین موضوع باعث شده تا مسافران این هتل تا پل طبیعت اهواز تنها ۳ کیلومتر فاصله داشته باشند؛ این هتل همچنین دسترسی خوبی نسبت به روز کارون دارد و مسافران می‌توانند به راحتی به این دو مرکز دسترسی پیدا کرده و خوشی سفر خود را دو چندان کنند. هتل سومیا اهواز گزینه‌ای خوب برای داشتن اقامتی راحت و آسوده محسوب می‌شود.

هتل سومیا اهواز

این هتل همچنین فاصله کمی در حدود ۷ کیلومتر تا پل سفید و کلیسای سورپ مسروپ دارد که مسافران می‌توانند از آن‌ها بازدید کرده و لذت ببرند؛ قابل ذکر است که پل سفید نماد شهر اهواز به حساب می‌آید که در سال ۱۳۷۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید فقط با ۵ تا ۱۵ دقیقه رانندگی از جاذبه‌هایی مانند آرامگاه علی ابن مهزیار، آبشار پل هفتم و بازار امام رضا نیز دیدن کنید.

امکانات هتل سومیا اهواز

محیط شیک و مدرن هتل سومیا اهواز که در قالب یک ساختمان ۶ طبقه با ۲۴ باب واحد اقامتی قرار گرفته، شرایط بسیار استانداردی برای اقامت مهمانان پدید آورده است. اتاق‌ها در طبقات دوم الی پنجم پراکنده شده‌اند. از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل سومیا اهواز می‌توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، تراس عمومی، کافی‌شاپ (واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۴۰ نفر)، رستوران (واقع در طبقه اول با ظرفیت ۶۰ نفر)، رستوران فضای باز، رستوران با اجرای موسیقی زنده در بعضی از شب‌ها، سالن کنفرانس (واقع در طبقه ششم)، اتاق برای سیگاری‌ها، روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق چمدان و غیره اشاره نمود.

هتل سومیا اهواز

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با اهواز مطلب سیری در اهواز را مطالعه بفرمایید.

امکانات رفاهی هتل

عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) /سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران با اجرای موسیقی زنده/ رستوران فضای باز/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن کنفرانس.
خارج از هتل : مسیر پیاده روی.
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان نورگیر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق /نهار در اتاق/ فکس/ اتاق چمدان /فتوکپی.

هتل سومیا اهواز

نحوه دسترسی

آدرس:خوزستان ، اهواز کیانپارس – خیابان ۱۳ شرقی – پلاک ۲۶

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

هتل سومیا اهواز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *