رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل راه و ما یزد

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ آذر ۱۴۰۱

هتل راه و ما یزد یکی از هتل های چهار ستاده شهر تاریخی و جهانی یزد می باشد . این هتل در منطقه‌ای آرام به دور از هیاهوی شهری درست رو به روی بیمارستان شهید صدوقی یزد قرار گرفته و تا جاذبه‌های تاریخی شهر همچون آتشکده، بازار خان، زندان اسکندر و غیره ۲۰ الی ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

-راه-و-ما-یزد15 هتل راه و ما یزد

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل یک طبقه بوده و در مجموع دارای ۳۰ باب واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. از‌جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه‌مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش فن کوئل، تلویزیون، میز‌کار، میزآرایش، کتری‌برقی و یخچال اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در صندوق‌ امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه واحدها موجود است. اگر به تنهایی سفر می‌کنید می‌توانید اتاق‌های یک‌تخته هتل را رزرو کنید. برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها هم اتاق‌های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است.

اتاق‌های سه‌تخته و چهارتخته هم گزینه‌های دیگری برای اقامت خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. اما اگر فضای بیشتر و اقامت راحت تر می‌خواهید می‌توانید رویال سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها علاوه برامکانات استاندارد دارای سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت‌و‌پز هستند.

-راه-و-ما-یزد16 هتل راه و ما یزد

رستوران و کافی شاپ

این هتل امکانات پذیرایی کاملی دارد. انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای ایتالیایی و فست فود را می‌توانید در رستوران‌های هتل نوش‌جان کنید. کافی‌شاپ هتل هم در محوطه هتل واقع شده و فضایی دنج و با صفا دارد. بعد از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به این کافه بزنید، روی تخت‌های آن خستگی در کنید و با سفارش یک نوشیدنی گوارا نفسی تازه کنید.

-راه-و-ما-یزد5 هتل راه و ما یزد

امکانات رفاهی هتل راه و ما یزد

با اقامت در هتل راه و ما به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد ، در فضای لابی و اتاق‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ غیر‌مسقف هتل استفاده کنید. بخش دیگری از امکانات هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای است که به‌منظور برگزاری مراسم‌ مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، جلسات کاری واداری و کنفرانس‌های کوچک و بزرگ به کار می‌روند. لابی مبله، راهنمای گردشگری، خدمات خشک‌شویی و پذيرش ۲۴‌ساعته هم از دیگر تسهیلاتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

-راه-و-ما-یزد6 هتل راه و ما یزد

عمومی: آسانسور/ روزنامه/ نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) /سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس /تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فست فود/ رستوران فضای باز /سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات /سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری /تالار عروسی /سالن چند منظوره.
ديد(View) در برخي اتاق ها:نمای کوچه.
مكالمه كاركنان:مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات:  پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش /صبحانه در اتاق /فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر.

-راه-و-ما-یزد11 هتل راه و ما یزد

نحوه دسترسی به هتل راه و ما یزد

آدرس :یزد -صفائیه – بلوار شهید قندی – بلوار ابن سینا

-راه-ماه-یزد-1 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد2 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد4 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد7 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد8 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد9 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد10 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد12 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد13 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد14 هتل راه و ما یزد

-راه-و-ما-یزد3 هتل راه و ما یزد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *