رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل بزرگ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲ آبان ۱۴۰۰

هتل بزرگ تهران از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران که در سال ۹۵ بازسازی شد. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی مدرن و منطبق بر استانداردهای روز دنیا اقامتگاهی مناسب برای کشف جاذبه‌های تهران است.هتل بزرگ تهران، با قرار گرفتن در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان مطهری، از موقعیت منحصر به فردی در مرکز شهر برخوردار است. این موقعیت در کنار اتوبوس‌های بی‌آرتی و خطوط تاکسیرانی، رفت و آمد به اقصی نقاط شهر را آسان می‌سازد. علاوه براین، هتل با اتاق‌های یک تا سه نفره، امکانات رفاهی مناسب و صبحانه‌ای متنوع و لذیذ، اقامت آسوده‌ای را برای شما رقم می‌زند.

ضمناً اگر علاقه‌مند به خرید آثار صنایع دستی هستید، فروشگاه‌هایی که در خیابان‌های مجاور و همچنین داخل هتل وجود دارند، نیاز شما را برطرف خواهند کرد. و در نهایت رستوران و کافی‌شاپ، در کنار قنادی هتل بزرگ تهران، می‌توانند خیال شما را از بابت خورد و خوراک در این هتل راحت کنند.

-بزرگ هتل بزرگ تهران

امکانات هتل

اتاق‌های هتل بزرگ تهران با ظرفیت‌های متفاوت امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، سیف باکس، اینترنت بی‌سیم، لوازم بهداشتی، مینی بار و … دارند. از امکانات عمومی هتل بزرگ می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، اتاق سیگار، پارکینگ (هزینه جداگانه)، خشک‌شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته و … اشاره کرد. سونا (بخار و خشک)، ماساژ و استخر هتل بزرگ تهران آماده ارائه خدمت به میهمانان هستند.در کافی‌شاپ هتل بزرگ تهران به‌صورت ۲۴ ساعته انواع نوشیدنی گرم و سرد سرو می‌شود. همچنین رستوران هتل بزرگ تهران در محیطی دل‌نشین با غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است. هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و مولوی موقعیت مناسبی نسبت به مرکز شهر دارد. این هتل به اکثر موزه‌ها، بازار تجریش، ارگان و نهادهای دولتی نزدیک است. با رزرو اینترنتی هتل بزرگ تهران اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

نحوه دسترسی

آدرس : تهران ، تقاطع ولیعصر و استاد مطهری شماره ۳۹۱ ، هتل بزرگ ، هتل بزرگ

-بزرگ-تهران-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران2-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران3-800x514 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران4-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران5-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران6-800x530 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران7-800x530 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران8-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران9-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران10-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران11-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران12-800x533 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران13-800x327 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران14 هتل بزرگ تهران

-بزرگ-تهران15-800x244 هتل بزرگ تهران

            Share
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    موقعیت و دسترسی هتل بسیار خوب بود برخورد کارکنان بسیار خوب و محترمانه و با خوشروئی بود، برای سفرهای کاری و خانوادگی پیشناد می کنم

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    موقعیت و دسترسی هتل بسیار خوب بود برخورد کارکنان بسیار خوب و محترمانه و با خوشروئی بود، برای سفرهای کاری و خانوادگی پیشناد می کنم

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *