رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۳۹۷

هتل آرامیس تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آرامیس تهران در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ بازسازی و با ۸۴ باب اتاق و سوئیت به بهره برداری رسید. طراحی مجلل و معماری خاص، این هتل را نسبت به هتل های دیگر متمایز ساخته است. هتل آرامیس در موقعیت مکانی بسیار خوبی در خیابان ولیعصر قرار دارد که موجب دسترسی آسان مهمانان گرامی به مرکز شهر، دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی و ایستگاه مترو می شود. هتل آرامیس با ارائه خدمات مناسب و پرسنل مهمان نواز، نظر مهمانان را به خود جلب کرده است. در مجاورت هتل چهار ستاره آرامیس تهران، واحدهای تجاری متعلق به هتل قرار دارد و به همین دلیل با نام هتل بوتیک تجاری آرامیس نیز شناخته می شود.

هتل بوتیک تجاری آرامیس با ۹۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت مجلل و مدرن همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلویزیون (IP TV)، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم (وایرلس)، استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی، مدرنترین امکانات و تجهیزات در رستوران با شکوه و مجلل، غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی، کافی شاپ، مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز، با تمرکز و دقت در ارائه سرویس های مطلوب در خدمت میهمانان گرامی می باشد.

رستوران چاچوق از نوعی گیاه و سبزی معطر که در شمال کشور عزیزمان روییده می شود، برگرفته شده است. رستوران چوچاق واقع در طبقه دوم هتل آرامیس با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه، آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیر با لذیذترین غذاهای محلی استان گیلان می باشد. این رستوران در یک طبقه مجزا و به ظرفیت ۴۵۰ نفر طراحی شده است.

هتل آرامیس بعنوان یک هتل مدرن است که در منطقه تجاری و توریستی شهر تهران واقع شده است . این هتل که به تازگی افتتاح شده، زیر مجموعه هتل های زنجیره ای آرامیس است که سابقه هتلداری در بسیاری از کشورهای دنیا را دارد و هم اکنون برای اولین بار در ایران شروع به فعالیت کرده است. بعنوان مثال هتل آرامیس با همین نام در پاریس، پراگ، ترکیه، تایلند و چند کشور دیگر مشغول میزبانی از مسافران است. هتل آرامیس دارای ۸۴ باب اتاق و سوییت مجلل و مدرن با کلیه امکانات رفاهی، رستوران‌های مجلل با سرو انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی، است.
پارکینگ مجموعه برای استفاده کلیه مهمانان عزیز هتل رایگان بوده و در فاصله ۵ دقیقه ای از هتل، واقع در میدان ولیعصر(عج) قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که مهمانان خارجی در این هتل با نرخ دلار هزینه اقامت را پرداخت خواهند نمود و تنها راه احراز محرمیت شناسنامه است.

-آرامیس-تهران-1 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-2 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-3 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-4 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-5 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-6 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-7 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-8 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-9 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران-10 هتل آرامیس تهران

-آرامیس-تهران هتل آرامیس تهران

           
 

نظر کاربران :

  • سید محمد حسینی

    دسترسی به همه جا آسون هست چون تقریبا در مرکز شهر هست و همه چی نسبتا خوب بود

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    خوبه به نسبت پولی که پرداخت می کنیدبا امکانات و موقعیت دسترسی مناسب

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    دسترسی به همه جا آسون هست چون تقریبا در مرکز شهر هست و همه چی نسبتا خوب بود

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *