رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ مهر ۱۳۹۶

رستوران یاس تهران

اشتراک گذاری

رستوران یاس تهران ، یکی از لوکس‌ترین و زیباترین رستوران‌های پایتخت بوده که در خیابان قدیمی ولیعصر واقع شده است. رستورانی با قدمت ۱۵۰ ساله که با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و رستوران‌گردان دارد. رستوران یاس، دقیقاٌ روبروی درب اصلی پارک معروف ملت قرار داشته و در دو طبقه مجزا پذیرای مهمانان است. باید بگوییم که این رستوران بیشتر مناسب قرارهای کاری و رسمی بوده و چندان گزینه مناسبی برای جمع‌های دوستانه و غیررسمی به حساب نمی‌آید.
در مورد دکوراسیون رستوران یاس به جرأت می‌توان گفت که این رستوران با محیطی بسیار مجلل و مدرن از بهترین‌های این منطقه می‌باشد. میز و صندلی‌های بسیار شیک و زیبا انتخاب شده هماهنگ با رنگ محیط، لوستر خاص و منحصربه فرد آویزان شده از سقف و قاب عکس‌های نشسته بر دل دیوار خود این موضوع را فریاد می‌زنند. بنابراین، با ورود به رستوران یاس تهران و دیدن این فضای فوق‌العاده و بی‌نظیر از انتخاب خود به عنوان یک رستوران خوب و شیک اطمینان حاصل می‌کنید.
غذاهای منوی این رستوران، آنقدر متنوع هستند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. حتی گاهی نمی‌دانید که کدام‌یک از این خوراکی‌های خوشمزه و دلچسب را برگزینید. در میان غذاهای رستوران یاس، سوپ قارچ و استیک جایگاه خاصی در میان مشتریان دارند. طعم فوق‌العاده این دو غذا هر کسی را برای چشیدن آن‌ها به این مکان می‌کشاند. یکی دیگر از غذاهای بسیار خوشمزه این رستوران، ماهی قزل‌آلا می‌باشد. ماهی که به روشی خاص و با استفاده از کره طبخ می‌شود. گذشته از این، سسی مخصوص که تنها سرآشپز این رستوران دستورش را می‌داند، طعمی عالی و معرکه به این ماهی می‌دهد. به‌طوری‌که، واقعاٌ از خوردن آن سیر نمی‌شوید. مطمئناٌ از امتحان کباب بره شیشلیگ این رستوران نیز پشیمان نخواهید شد. غذایی که به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در یاس پخته و سرو می‌شود.
همچنین، در صورت نیاز به اینترنت برای انجام مطالعات و یا کار، می‌توانید از اینترنت بی‌سیم این رستوران استفاده کنید. باید بگوییم که رستوران یاس تهران سرویس بیرون‌بر هم دارد. گفتنی است که این رستوران با ظرفیتی برابر با ۳۰۰ نفر از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۲۷.
شماره تماس: ۲۲۰۱۱۰۲۰،۲۲۰۵۷۷۰۶-(۰۲۱)

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

رستوران یاس تهران رستوران یاس تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    یه رستوران با فضای عالی ومیشه در اونجا یه جلسه برای دوستان با تعداد زیاد گرفت قیمت هاشم خوبه

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *