جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

موزه تمبر البرز به شبکه جهانی متاورس ملحق می شود

تاریخ بروزرسانی :
۴ خرداد ۱۴۰۲

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز اعلام کرد: بستر لازم برای پیوستن موزه تمبر تاریخی و خصوصی این استان موسوم به یکتا به شبکه جهانی متاورس فراهم شده است . متاورس را می‌توان «جهان برتر» یا «برتر از جهان» تلقی کرد. متاورس به عنوان یک شبکه‌ مجازی عمل کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند به عبارتی در دنیای متاورس افراد به صورت برخط و مجازی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

موزه تمبر البرز 800x600 موزه تمبر البرز به شبکه جهانی متاورس ملحق می شود
رحیم خاکی روز چهارشنبه در آیین رونمایی از تمبرهای بارگذاری شده موزه تمبر خصوصی یکتا استان البرز افزود: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ تمبر موزه تمبر یکتا برای عرضه در دنیای متاورس
ثبت شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد ۱۱۰ تمبر به نام ۱۱۰ نفر از فعالان این موزه به صورت مجازی ثبت و امروز رونمایی شد.
این مسئول با تبریک هفته جهانی موزه‌ها و میراث‌فرهنگی اظهار کرد: جای امیدواری دارد که غنی‌ترین موزه تمبر خصوصی دنیا در البرز فعالیت می‌کند و در حال ساختن موزه خود در دنیای متاورس است .
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: ارج نهادن به میراث فرهنگی و تمدنی زیر ساخت‌های فرهنگی را برای نسل‌های آینده غنی‌تر و اقتصاد گردشگری فرهنگی را فعال‌ می‌کند.
به گفته خاکی این موزه می‌تواند با ورود به بازار «اِن اف تی» (محل فروش آثار) و فعالیت تجاری در دنیای متاورس در سطح بین المللی ارتقاء یابد.
وی ضمن اعلام آمادگی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی البرز برای هرگونه مساعدت و رفع مشکلات این موزه، گفت: لازم است به دور از تشریفات در اسرع وقت تدابیری برای برطرف کردن موانع و پیشبرد امور اندیشیده شود.

مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا نیز در این مراسم گفت: اکنون ۱۱۰ تمبر اصالت دار هرکدام به نام یکی از فعالان این موزه ثبت شده است و می‌توانند با فعالیت در بازار ان اف تی به فروش یا افزایش ارزش تمبر بپردازند.
سید حسین موسوی یکتا افزود: به عنوان اولین موزه تمبر در حال خرید زمین در دنیای متاورس هستیم و قصد ساخت موزه خود در این فضا را داریم تا تمبرها نیز در این موزه به نمایش گذاشته شوند .
به گفته مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا این موزه با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تمبر ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی، غنی‌ترین موزه‌ تمبر خصوصی دنیا محسوب می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *