جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز خرید پروما کرج

تاریخ بروزرسانی :
۹ بهمن ۱۳۹۸

از فروشگاههای زنجیره ای بزرگ که در شهرهای بزرگی چون تهران مشهد اردبیل قزوین و کرج شروع به فعالیت کردند مرکز خرید پروما می باشد . در طبقه ی همکف هایپر مارکت و در طبقات دیگر واحد های تجاری فعالیت می کنند. واحد های تجاری در فروشگاه پروما از اغلب اصناف هستند که می توان به بخشی از آنها اشاره کرد : پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، پوشاک کودک و نوزاد، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت و دستبند، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، خشکبار و مواد غذایی، زیورآلات و جواهرات، مواد پروتئینی و … .
پروما بهترین گزینه برای پدر و مادرانی است که می خواهند با فراغ بال به خرید بپردازند چرا که در طبقه سوم مجتمع شهربازی بزرگ سرپوشیده ای می تواند ساعت ها فرزندان عزیزشان را به خود مشغول دارد.دو طبقه زیرین فروشگاه نیز به هایپرمارکت و لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر و … اختصاص یافته است.

مرکز خرید پروما کرج مرکز خرید پروما کرج

در مرکز خرید پروما کرج می توانیم بیشتر مدل هایپرمارکت های موفق آن را در دو شعبه مشاهده کنیم.

پروما گوهردشت

پروما گوهردشت کرج با مساحتی حدود ۸۰۰ مترمربع در سال ۸۹ راه اندازی شد، این مجموعه در برج شهاب در طبقه ی همکف افتتاح و در اختیار خریداران قرار گرفت. این واحد با هدف کیفیت و استاندارد سازی راه اندازی شده، برای خرید با کیفیت و مطلوب شهروندان استان البرز. خریداران و شهروندان می توانند از این هایپرمارکت مجهز اقلام و کالاهای زیر را تهیه کنند :
مواد پروتئینی، مواد غذایی، خشکبار، زیورآلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، پوشاک، حوله و ملحفه، عطر و ادکلن و سایر احتیاجات محلی.

آدرس : استان البرز، رجائی شهر، فاز ۳، جنب شهرداری منطقه ۷، برج شهاب، مجتمع تجاری پروما کرج

مرکز خرید پروما کرج گوهردشت مرکز خرید پروما کرج

پروما محمدشهر

پروما محمدشهر کرج در ۱۰ کیلومتری جنوب شهر واقع شده، گنجایش ظرفیت این مجموعه بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر می باشد. فروشگاه پروما کرج واحد محمد شهر دارای بخش های مختلف تجاری، خدماتی و رفاهی است. پاساژ پروما کرج حدود ۱۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که در سه طبقه تجاری فعالیت می کند. در بخش خدماتی و رفاهی امکانات ویژه ای را برای خریداران عرضه کرده است :

سیستم تهویه مطبوع
سیستم اعلام و اطفای حریق
نمای ترکیبی کامپوزیت و شیشه
پارکینگ سرپوشیده با مساحت ۳۷۰۰ مترمربع
پله برقی و آسانسور
آدرس : استان البرز، جاده ماهدشت، نرسیده به محمد شهر، مجتمع پروما کرج

مرکز خرید پروما کرج محمد شهر مرکز خرید پروما کرج

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمدرضا نوید

    سلام فروشگاه پروما محمدشهر تبدیل به فروشگاه زنجیره ای رفاه شده ، اما در طبقات دوم و سوم از شهربازی و انواع فودکورت میشه استفاده کرد

    ۲۸ دی, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *