جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز خرید یادمان کرج

تاریخ بروزرسانی :
۸ بهمن ۱۳۹۸

مرکز خرید یادمان کرج یکی از مراکز خرید طبقاتی و مدرن کرج می باشد که دارای محیطی آرام و مناسب جهت خریدی خوب می باشد .برج یادمان کرج طرفداران زیادی چه در بین شهروندان کرجی و چه میهمانان و گردشگران دارد چرا که در یکی از مناطق خوش آب و هوای کرج واقع شده است . این مجموعه بزرگ دارای سه ورودی اصلی می باشد، بدلیل لوکس بودن و بورس برندها در این مجموعه، این مرکز خرید یکی از بازارهای گران قیمت شهر کرج محسوب می شود.

مرکز خرید یادمان کرج 1 مرکز خرید یادمان کرج

مرکز خرید یادمان کرج ۸ طبقه دارد که در طبقات سوم تا ششم واحدهای اداری فعالیت می کنند و در طبقات دوم، اول، همکف و منهی یک واحد های تجاری مشغول به کار هستند. در قسمت تجاری مجموعه بهترین برندها، با کیفیت ترین و معتبر ترین مارک های روز جهان را در خود جای داده است. این مجموعه دارای قرعه کشی بزرگ برای خریداران از کالاها و اجناس داخلی برج می باشد که از طریق سامانه مخصوص اعلام و پیگیری می شود.

در بخش تجاری مجتمع یادمان شما می توانید بسته به نیازتان انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه؛پوشاک زنانه،پوشاک مردانه،انواع شال و روسری،ساعت و زیورآلات،محصولات آرایشی و بهداشتی،عینک،لوازم خانگی و آشپزخانه،لوازم دیجیتال و موبایل
و …را تهیه نمایید .

مرکز خرید یادمان کرج 2 مرکز خرید یادمان کرج
مجتمع تجاری یادمان کرج دارای رستوران، فست فود (اغذیه)، کافه تریا و کافی شاپ های بسیار عالی و زیبایی می باشد. برج یادمان دارای بهترین خدمات رفاهی برای خریداران و گردشگران از جمله سیستم اعلام و اطفای حریق، آسانسور، رمپ و پله برقی، دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، دارای تهویه مطبوع، پارکینگ و سایر خدمات می باشد. پارکینگ این مجموعه ۱۲۵ خودرو ظرفیت دارد .

آدرس مرکز خرید یادمان کرج

آدرس : استان البرز، کرج، جهانشهر، بلوار طالقانی، نرسیده به پل آزادگان

 

 

مرکز خرید یادمان کرج 3 مرکز خرید یادمان کرج

مرکز خرید یادمان کرج مرکز خرید یادمان کرج

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *