رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۸

مرکز خرید ستاره باران تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

مرکز خرید ستاره باران تبریز در فضایی لوکس ولاکچریی با مساحتی بالغ بر ۲۸۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در شهر زیبای تبریز واقع شده است .این مرکز خرید یکی از مجلل ترین و لوکس ترین مراکز خرید در کشور بشمار می رود. برج ستاره باران تبریز یک مجموعه ی چند عملکردی می باشد که در آن واحد های تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی عرضه می گردد. در مرکز خرید ستاره باران تبریز می توان انواع برندهای معتبر روز جهان را مشاهده کرد. پروژه ستاره باران تبریز یکی از جاذبه های دیدنی در این شهر است که خریداران و گردشگران و شهروندان از وجود آن لذت می برند، عموم مردم دوست دارند یک بار قدم زدن داخل این مجموعه را امتحان کنند.

-خرید-ستاره-باران-تبریز مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

این مرکز خرید فضایی دارد مختص زمانهایی که می خواهید به کل از محیط شلوغ شهر جدا شوید و ساعاتی را به گردش، خرید و کافه‌نشینی بگذرانید و از گفتگو با دوستان و عزیزانتان لذت وافری ببرید. چون همه چیز برای هرچه آسوده‌تر بودن شما طراحی شده است. این برج اداری و تجاری، در ۱۴ طبقه طراحی و اجرا شده است که ۸ طبقه اداری، ۴ طبقه تجاری، ۲ طبقه به پارکینگ اختصاص دارد و هر کدام از طبقات هم به نام ویژه‌ی خود را دارند، مثل: طبقه کودک و مادر، طبقه فودکورت، طبقه شهر بازی، طبقه مرکز خرید و … این بنا در سال ۹۲ در راستای بهبود نما و همگام سازی آن با زیبایی شهری و توسعه آن، به شکلی مدرن‌تر و شکیل‌تر نماسازی شده و در بخش‌های داخلی‌ هم توسعه یافته‌تر شده که به بهبود عملکرد آن و جذب گردشگر بسیار کمک کرده است. لازم به ذکر است که این برج ۱۲ دستگاه پله برقی، ۶ دستگاه آسانسور دارد که در نوع خود قابل توجه است. همانطور که از اسامی طبقات می‌شود پی‌برد، این مجموعه وزین یک برج چند بعدی به لحاظ کاربری هم هست و واحدهای تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی همگی در همجواری با هم به فعالیت مشغولند.

-خرید-ستاره-باران-تبریز1 مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

معماری مرکز خرید ستاره باران

معماری ستاره باران تبریز به شیوه کاملاً مدرن در بافت میانه با رعایت استانداردهای جهانیست که موجب شده تا این بنا را منحصر به فرد گرداند. نمای خاص ستاره باران در شب نیز دیدنی تر می شود، نورپردازی زیبا و طراحی آن بر روی نمای این ساختمان باعث جذابیت بیشتر شده است. برج ستاره باران تبریز با هدف ارتقاء سطح کیفی مراکز خرید و بازارهای شهر تبریز ساخته شده و موجب رونق اقتصاد گردشگری این شهر می شود، در حقیقت مراکز خرید مدرن برای جایگزینی بازارهای قدیمی و تاریخی مثل بازار قدیم تبریز بوجود آمده اند.
در طراحی داخلی این پروژه از متریال درجه یک و متنوعی بهره گرفته اند، ترکیب چوب در کنار سنگ های آنتیک فضایی شیک و لوکس را ایجاد کرده است.

مرکز خرید ستاره باران تبریز در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح گردید، این مجموعه دارای ۲۸۰۰۰ متر مربع مساحت می باشد، که در ۱۴ طبقه طراحی و اجرا شده است. طبقات برج ستاره باران شامل ۸ طبقه اداری، ۴ طبقه تجاری، ۲ طبقه پارکینگ می شود که هر کدام از طبقات به نام خاص خود معروف هستند، مثل : طبقه کودک و مادر، طبقه ی فودکورت، طبقه شهر بازی، طبقه مرکز خرید و …

در قسمت تجاری مجتمع، ۹۰ واحد فعال برای فروش دارد که در زمینه های پوشاک، شال و روسری، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، لوازم تزئینی لوکس، طلا و جواهر، کیف و کفش، موبایل و … دایر هستند. در واحدهای تجاری می توان انواع اجناس و مدل های پوشاک، اکسسوری، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال و … را مشاهده و خریداری کرد.

-خرید-ستاره-باران-تبریز2 مرکز خرید ستاره باران تبریز

مرکز خرید ستاره باران بسیاری از نام‌های بزرگ دنیا مانند ماسیمو دوتی و دبنهامز و بنتون و مانگو نمایندگی‌های مهمی دارند و به نوعی مرکز خرید ستاره باران، مقصدی برای دنبال کنندگان مد در شهر تبریز هم هست. «ستاره بارانِ» تبریز یکی از مکان‌های های دیدنی در این شهر است که جاذبه‌ی اصلی آن در شکل شیرین گردشگری خرید است. کاری که بسیاری از ما به آن علاقه داریم و در اصطلاح عموم پاساژ گردی را به پاساژ درمانی تبدیل کرده! پس اگر به تبریز سفر کردید مرکز خرید ستاره باران را فراموش نکنید. البته به جز موضوع خرید و یا به قول برخی «شاپینگ رفتن»، دلایل دیگری هم برای رفتن به این برج لوکس و مجلل برایتان داریم. اول معماری و طراحی داخلی این مجموعه است. معماری ستاره باران یکی از مصداق‌های معماری برج اداری و تجاری پست‌مدرن است و همین باعث شده تا علاقه‌مندان به فرهنگ پست‌مدرن و معماری معاصر با هر میزان از دانش معماری به آن علاقه‌مند شوند. نمای برج در شب به لحاظ نورپردازی واقعا دیدنی است و از نقاط زیبای شهر تبریز محسوب می‌شود. ستاره بارانی در شب شهر! برج ستاره علاوه بر عملکرد فرهنگی، نقش مهمی هم در اقتصاد شهر دارد و در ارتباطی ارگانیک و کاری با بازار سنتی تبریز دارد که همین باعث شده تا یک ریتم اداری-تجاری قابل اعتماد در میان بنگاه‌های اقتصادی و دفاتر خدماتی این برج پدید بیاید که تضمین کننده کیفیت محصولات و خدمات ارائه شونده است. طراحی داخلی هم که به صورت ترکیبی از مواد و مصالح طبیعی و مدرن پیاده شده بسیار چشم‌نواز و درجه یک است و اتمسفری خاطره‌انگیز برای استفاده کنندگان و بازدیدکنندگان پدید آورده شده که سطح توقع شما را از یک فضای تجاری و تفریحی قطعا ارتقاء می‌دهد.

در این مرکز شهربازی یکی دیگر از دلایلی است که شما را به این برج زیبا و فضای مفرحش می‌کشاند. فوتبال‌دستی و بازی‌های نوستالژیک سبک آتاری و بسیاری دیگر از کنسول‌ها و دستگاه‌های شهربازی مثل ماشین برقی کودکان اینجا را به مکانی خواستنی و باب میل بچه‌ها و بزرگتر‌ها تبدیل کرده است. این شهربازی ۹۰۰ متر مربع زیربنا دارد و جایی است برای خاطره‌سازی و یا تفریح محض! بازی و بازی و بازی…

-خرید-ستاره-باران-تبریز5 مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

برای دوستداران آوازخوانی آماتور و حرفه‌ای در هر گروه سنی هم دستگاه ضبط و پخش کارائوکه فراهم شده که یک سرگرمی وارداتی ولی جذاب از کشور کره جنوبی و سنگاپور است. در قسمت تجاری مجتمع، ۹۰ باب مغازه و بوتیک از جمله لباس زنانه و مردانه، شال و روسری، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، لوازم تزئینی لوکس و بدلی‌جات، طلا و جواهر، کیف و کفش، موبایل و لوازم الکترونیکی دایر هستند. طبقه مادر و کودک هم بیشتر به بوتیک‌های لباس بچه و لوازم سیسمونی اختصاص دارد که همگی جزو بهترین‌ها در تبریز هستند. فودکورت مجموعه هم انواع غذاهای سنتی، فست فود و بقیه غذاهای این چنینی را عرضه می‌کند که می‌تواند کامل کننده یک گردش عالی برای شما باشد.

-خرید-ستاره-باران-تبریز9 مرکز خرید ستاره باران تبریز

نحوه دسترسی به مرکز خرید ستاره باران

آدرس : تبریز -میدان جهاد – بلوار ۲۲بهمن

 

 

 

-خرید-ستاره-باران-تبریز3 مرکز خرید ستاره باران تبریز

-خرید-ستاره-باران-تبریز4 مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

-خرید-ستاره-باران-تبریز6 مرکز خرید ستاره باران تبریز

-خرید-ستاره-باران-تبریز7 مرکز خرید ستاره باران تبریز

-خرید-ستاره-باران-تبریز8 مرکز خرید ستاره باران تبریز

 

-خرید-ستاره-باران-تبریز10 مرکز خرید ستاره باران تبریز

-خرید-ستاره-باران-تبریز11 مرکز خرید ستاره باران تبریز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *