رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ دی ۱۳۹۸

مرکز خرید جواهر تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

مرکز خرید جواهر تبریز پروژه ایست که ۲۰ سال از شروع ساخت آن گذشته و سالها راکد مانده اما در دو سال اخیر به همت شهرداری تبریز فازهای یک و دو آن اجرا و به بهره برداری رسید . مرکز خرید جواهر تبریز به عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مجتمع‌های رفاهی ، خدماتی و تجاری شهر در حالی به بهره‌برداری رسیده که تا چندی پیش ، شاکله آهنی و اسکلات‌های فلزی به جا مانده از بقایای پل بازار مقابل دانشگاه تبریز ، علامت سوال بزرگی در مقابل دیدگان شهروندان ، میهمانان و گردشگران این شهر بود و حالا یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز تجاری تبریز به شمار می رود که در چند عملکرد(تجاری ، اداری ، تفریحی ) طراحی شده است .

مرکز خرید جواهر تبریز مرکز خرید جواهر تبریز

مساحت زیر بنای این مجتمع ۱۰ هزار مترمربع می باشد که در مدت ۳۰ ماه توسط شهرداری به بهره برداری رسید .مرکز خرید جواهر تبریز با کاربری‌های متعدد رفاهی ، تفریحی و تجاری احداث گردیده و به دلیل موقعیت ویژه مکانی و قرار گرفتن در یکی از مهم‌ترین مناطق تفریحی ، گردشگری ، دانشگاهی و تجاری تبریز و نیز همجواری با برج بلور ، مراکز خرید چهارراه آبرسانی ، ایستگاه ۷ مترو تبریز ، مهرانه‌رود و بلوارهای ۲۹ بهمن و استاد شهریار ، از اهمیت و نقش ویژه‌ای در رونق اقتصادی شهر ، تسهیل امورات و نیازهای تجاری و رفاهی شهروندان و ارزش افزوده برای شهر برخوردار خواهد بود.

مرکز خرید جواهر تبریز مرکز خرید جواهر تبریز

مجتمع تجاری جواهر تبریز در بخش فروش خود ۶۰ واحد تجاری دارد که در زمینه های زیر فعال هستند :

انواع پوشاک بانوان، آقایان و کودکان
محصولات آرایشی و بهداشتی
کیف و کفش
انواع لوازم لوکس (ساعت، عینک، ادکلن و …)
لوازم منزل و کادوئی
محصولات راحتی ( مبل و تشک، ملحفه و …)
انواع لوازم کودک و نوزاد
و …
بخش خدماتی و رفاهی

مجتمع جواهر تبریز در بخش خدماتی خود برای رفاه حال خریداران، شهروندان و گردشگران قسمت های مختلفی را ارائه کرده است از جمله سالن های شهربازی، فرهنگسرا، کافی شاپ، رستوران و سالن های غذاخوری و هایپر مارکت و … . این مجموعه دارای سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه هوا، پله های طراحی شده و پله برقی و سایر امکانات خدماتی و رفاهی می باشد.

مرکز خرید جواهر تبریز مرکز خرید جواهر تبریز

طراحی و معماری

مرکز خرید جواهر در تبریز یک طراحی منحصر به فرد دارد که در قسمت هایی از ساختمان می توان مشاهده کرد که از روی بزرگراه شهریار بصورت پل رد شده است. این ساختمان به دلیل قرار گیری خاصش دسترسی فوق العاده آسانی را برای خریداران در نظر گرفته تا بتوانند از بلوار های شهریار و ۲۹ بهمن به آن دسترسی داشته باشند. این مرکز خرید مقابل دانشگاه تبریز قرار دارد و پیدا کردن موقعیت مکانی آن کار بسیار آسانی است. نمای ساختمان بصورت مدرن و با ترکیب رنگ های متنوعی کار شده و طرح داخلی آن نیز از بهترین متریال و بهترین اجرا برخوردار است.

نحوه دسترسی

آدرس  : حدفاصل عرضی بلوار شهریار و بلوار ۲۹ بهمن، مقابل دانشگاه تبریز

 

مرکز خرید جواهر تبریز مرکز خرید جواهر تبریز

 

مرکز خرید جواهر تبریز مرکز خرید جواهر تبریز

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *