رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ دی ۱۳۹۳

مجموعه تفریحی و گردشگری در کاشان احداث می‌شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۲-جواد کارگرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: عملیات احداث مجموعه تفریحی و گردشگری با هزینه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال را در این شهرستان آغاز کرده‌ام.

وی تصریح کرد: مجموعه تفریحی و اقامتی بزرگ کاشان در زمینی به مساحت شش هکتار و دارای باغ گل، رستوران گردان، خانه کاشان، پایگاه اورژانس جاده‌ای، اقامتگاه سنتی، بازار قدیم کاشان و دریاچه قایقرانی در ورودی شهر کاشان احداث می‌شود.

این کارآفرین کاشانی و برتر در کشور افزود: مطالعات اولیه این طرح آغاز و عملیات عمرانی آن نیز شروع شده است که در سه فاز و با هزینه شخصی اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این پروژه را فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه گردشگری عنوان و بیان کرد: متأسفانه از تمام ظرفیت‌های خدادادی، تاریخی، فرهنگی و اقلیمی شهر کاشان با پیشینه تاریخی ۷ هزار و ۵۰۰ ساله استفاده نشده است.

کارگرنژاد با اشاره به وجود مشاهیر، عالمان و عارفان بزرگ و نامدار در کاشان گفت: آن گونه که زیبنده نام دیار دارالمؤمنین و نخستین تمدنگاه بشری بوده است به بزرگان این کهن دیار در ادوار گذشته ادای دین نکرده‌ایم و در اولین اقدام خود از محل ۲۰ درصد از سهم وقف شده سود شرکت شیر پاستوریزه شیرکده کاشان درحال آزادسازی اطراف مقبره شاعر بزرگ ایران زمین، مرحوم محتشم کاشانی هستم.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای خرید منازل اطراف بقعه محتشم کاشانی هزینه کرده‌ام تا مکانی مناسب برای برگزاری مناسبت‌های مذهبی در این بقعه ایجاد شود.

مؤسس باغ پرندگان شهر قمصر کاشان یادآور شد: چنانچه موانع اقتصادی و برخی سنگ‌اندازی‌ها سد راهم نشود بدون شک درآینده پرچم کشور عزیزمان ایران همراه با نام شهر نخستین‌های جهان (کاشان) را در کره ماه نصب می‌کنم و تاکنون در عمل و کار اقداماتی که شاید در لحظه اول غیرممکن بوده است را عملی کرده‌ام.

319 مجموعه تفریحی و گردشگری در کاشان احداث می‌شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *