جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری اکومال کرج

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

مجتمع تجاری اکومال کرج در سال ۹۲ با هدف استفاده از ظرفیت های ویژه شهر کرج و با رعایت تمامی فاکتور های زیست محیطی، عملیات ساخت آن آغازشد. این مجموعه با درک درست و شناخت دقیق ویژگی های منطقه سعی در ارتقا سطح کیفی و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد.این مرکز خرید با با آگاهی نسبت به اهمیت موضوع مرکز خرید پروژه “اکومال” با رعایت تمام موازین زیست محیطی اقدام به استفاده از شیوه های مناسب برای بهینه سازی مصرف انرژی و فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی دوستدار محیط زیست نموده است و از نظر جغرافیایی در اصلی‌ترین مسیرهای مسافرتی قرار دارد.

مجتمع اکومال کرج؛1 مجتمع تجاری اکومال کرج

هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است،هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع، با کیفیت و با قیمت مناسب به مصرف کننده است که در واقع ارزش های هایپراستار را تشکیل میدهند. تنوع کالایی بالا، بالغ بر هزاران قلم که دامنه انتخاب بالایی را فراهم میکند. وسعت و تنوع کالاهای ارائه شده در هایپر استار “اکومال” مردم را مجاب خواهد کرد تا از نقاط مختلف شهر برای تهیه مایحتاج مورد نیاز خود به “اکومال” بیایند. این مجموعه با وسعتی بیش از ده هزار متر مربع می تواند روزانه پذیرای بیش ازصدها نفر از شهروندان باشد. این هایپر مخصوصا برای عروس‌ خانم‌هایی که قصد تهیه‌ جهیزیه دارند، بهترین گزینه بوده و بعید است دست خالی از مرکز خرید مجتمع اکومال بیرون بروند.

فودکورت مجتمع اکومال در یک فضای باز وسیع و شیک قرار دارد. مجموعه رستوران و فودکورت اکومال به طور هدفمند ایجاد شده اند تا بهترین و لذیذترین غذاها را در اختیار شما قرار دهند. چند غرفه با عنوان مطبخ، پارسوا، مستر برگر، پیتزا مارکت، دو نونه و… با انواع نوشیدنی‌ها و پیش غذاها، فست‌فود، سالاد و انواع سوخاری به پیشواز شما می‌آیند.

مجتمع اکومال کرج؛2 مجتمع تجاری اکومال کرج
پردیس سینمایی اکومال اولین پردیس استاندارد سینمایی استان البرز،مجموعه‌ پیشرفته سینمایی با ۶ سالن و ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، با استفاده از روز‌آمدترین فناوری کنونی دنیا، نمایش فیلم‌های برتر سینمای ایراندر حوزه‌های اجتماعی، کودک و نوجوان، سینمای دفاع مقدس، هنر و تجربه و همچنین فیلم‌های برتر روز سینمای جهان را امکان‌پذیر می‌نماید.
پردیس سینمایی اکو مال بزرگترین و مدرن ترینپردیس سینمایی استان البرزبا سالن های چند منظوره ، سیستم صوتی دالبی و D-cinema وسیستم تصویر ۲k در طبقه اول مجتمع تجاری ، فرهنگی و تفریحی اکومال با سرمایه گذاری بخش خصوصی طی هفت ماه ساخته شد. ۲۶۶۰ متر مربع از مجتمع تجاری ، فرهنگی و تفریحی اکومال به شش سالن سینما اختصاص داده شده است که ۹۳۰ صندلی (سالن یک : ۴۹۲ صندلی، سالن دو:۸۳ صندلی، سالن سه : ۹۵ صندلی، سالن چهار : ۹۵ نفر، سالن پنج : ۴۲ صندلی و سالن شش : ۱۲۳ صندلی) به ظرفیت سینماهای کشور افزوده است. همچنین این سینمادارای سالن اختصاصی کودک ، کافه ، رستوران و پارکینگ نیز می باشد.

مجتمع اکومال کرج؛3 مجتمع تجاری اکومال کرج
این مجموعه با سیستم‌های صوتی مجهز و پیشرفته، یکی از بهترین مجموعه‌های برگزارکننده کنسرت خوانندهای مطرح کشور اعم از بابک جهان‌ بخش، علی زندوکیلی، ایهام و… است.
مادر و پدرانی که علاقه دارند استعداد کودکانشان را در زمینه‌های کاری مختلف شناسنایی کنند، می‌توانند به شهر مشاغل مجتمع اکومال بروند.لیست شهرمشاغل کودکان: پلیس، آتش نشانی، راهنمایی رانندگی، پزشک، جراح، دندانپزشکی و انواع دیگر مشاغل است.مجموعه فضای مناسب جهت گرفتن جشن تولد برای فرزندان شما با ظرفیت ۴۰ نفر، با سیستم صوتی و نورپردازی مناسب فراهم کرده است که هزینه آن به صورت جدا نقد در محل دریافت می شود و با استفاده از این فضا هر مشتری امکان ۱ ساعت استفاده بازی رایگان خواهد داشت
اگر دوست دارید تولد متفاوتی برای فرزند دلبند خود بگیرید، اکوفان در اتاق جشن خود این امکان را برای شما فراهم کرده است. محیطی شاد و متناسب با کودک که دکور و چیدمان شادی دارد.
در این مجتمع باشگاه بدنسازی با مربیان با سابقه برای بانوان و آقایان دایر شده است. این مجموعه امکانات و تجهیزاتی زیادی دارد که می‌توانید.
و همچنین اکوکلاب این مجموعه شامل بازی‌های گروهی، اتاق‌های فرار و سالن بازی لیزر، برای بزرگسالان مناسب است

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری اکومال کرج

آدرس :کرج، ابتدای جاده‌ مشکین دشت، رزکان نو، مجتمع اکومال
ساعت کاری از ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ است.

%name مجتمع تجاری اکومال کرج

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *