رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ خرداد ۱۳۹۵

فراخوان تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی و شرکت در نمایشگاههای بین المللی گردشگری

لینک این مطلب کپی شد!

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از فعالان، ارگانها، شرکتها و موسساتی که مجاز به انجام فعالیتهای مرتبط با موضوعات تبلیغاتی و اطلاع رسانی بوده یا سابقه و تجارب لازم در تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی گردشگری را دارا هستند جهت مشارکت از طریق جلب حامیان مالی دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان علاقه مند که آمادگی و توان لازم را در خصوص تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی دارا هستند، تا تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری فرصت دارند تا به دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آدرس خیابان آزادی، نبش رودکی، معاونت گردشگری، طبقه اول، اتاق ۲۱۸ گروه تبلیغات و اطلاع رسانی مراجعه کرده و ضمن تکمیل پرسشنامه مربوطه سوابق و مدارک مورد نیاز را در این خصوص ارائه کنند.

بدیهی است درخواستها و مدارک مورد نیاز متقاضیان شامل طرح، رزومه فعالیت گردشگری، یک نمونه ماکت(فیزیکی یا مجازی) از محصول نهایی، توسط کارشناسان دفتر بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری سازمان متبوع بررسی و برابر مقررات و ضوابط خود نسبت به شروع همکاری با متقاضی اقدام خواهد شد.

فراخوان برپایی غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ها ی بین المللی گردشگری

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از، فعالان، شرکت ها، موسسات، دفاتر، اتحادیه ها، با شخصیت حقوقی ثبت رسمی که مجاز به انجام فعالیت های گردشگری مطابق اساسنامه بوده و سابقه و تجارب لازم در برگزاری نمایشگاه های خارجی گردشگری (براساس تشخیص صلاحیت کمیته سیاست گذاری و برنامه ریزی نمایشگاه های خارجی) را داشته و از استطاعت و توان مالی، فنی و سابقه شهرت برخوردار هستند، برای برپایی غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های گردشگری خارجی طبق جدول زیر دعوت به همکاری می نماید.

شرکت های علاقمند که آمادگی و توان لازم را دارا هستند، حداکثر تا تاریخ ۳۰ خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان به آدرس خیابان آزادی، نبش رودکی، معاونت گردشگری، طبقه اول، اتاق ۱۰۳ و تکمیل پرسشنامه های مربوطه به همراه سوابق و مدارک مورد نیاز تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمنا متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۶۶۵۸۲۰۱۴ تماس حاصل کنند.

بدیهی است درخواست ها توسط کمیته سیاست گذاری و برنامه ریزی نمایشگاه های خارجی سازمان بررسی و برابر مقررات نسبت به انتخاب و معرفی مجری اقدام خواهد شد.

ImageHandler.ashx فراخوان تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی و شرکت در نمایشگاههای بین المللی گردشگری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *