رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران شب خاطراه ها تنکابن

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ دی ۱۳۹۷

رستوران شب خاطراه ها تنکابن در منطقه شیرود قرار گرفته است. رستورانی چوبی در دل فضای سرسبز و زیبا.رستوران شب خاطراهای تنکابن دارای سطح قیمت متوسطی می باشد و از هر سطحی می تواند به این رستوران بی نظیر رفته و لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.وارد فضای رستوران که می شوید با لاچیق های چوبی و فضایی سنتی در میان فضایی سرسبز رو به رو می شوید که ظاهری بسیار زیبا را دارد.
کیفیت غذاهای رستوران شب خاطراه های تنکابن خوب می باشد و تمامی مواد غذایی این رستوران منحصر به فرد به صورت روزانه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه می گردد.
منوی غذایی رستوران شب خاطره های تنکابن متنوع می باشد و بیشتر از همه غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای دریایی بسیار جلب توجه می کند. و با اطمینان می توان گفت با یکبار امتحان کردن غذاهای دریایی رستوران شب خاطراه های تنکابن مشتری ثابت رستوران خواهید شد.بیرون رستوران فضای مناسبی برای پارک وسایل نقلیه تعین گردیده است و شما می توانید ماشین خود را پارک کرده و خاطراتی تکرار نشدنی ارمغان آورید.

آدرس: مازندران – تنکابن – منطقه شیرود

1 رستوران شب خاطراه ها تنکابن
2 رستوران شب خاطراه ها تنکابن
3 رستوران شب خاطراه ها تنکابن
4-6 رستوران شب خاطراه ها تنکابن

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    فضای رستوران بسیار سرسبز و زیباست و میشه کلی عکس زیبا در کنار عزیزانتان بگیرید، غذاهای رستوران طعم خوبی دارد مخصوصا غذاهای محلی رستوران مثل مرغ ترش و ماهی دودیش که خیلی لذیذ بود.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *