رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ دی ۱۳۹۷

رستوران شب خاطراه ها تنکابن

اشتراک گذاری

رستوران شب خاطراه ها تنکابن در منطقه شیرود قرار گرفته است. رستورانی چوبی در دل فضای سرسبز و زیبا.رستوران شب خاطراهای تنکابن دارای سطح قیمت متوسطی می باشد و از هر سطحی می تواند به این رستوران بی نظیر رفته و لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.وارد فضای رستوران که می شوید با لاچیق های چوبی و فضایی سنتی در میان فضایی سرسبز رو به رو می شوید که ظاهری بسیار زیبا را دارد.
کیفیت غذاهای رستوران شب خاطراه های تنکابن خوب می باشد و تمامی مواد غذایی این رستوران منحصر به فرد به صورت روزانه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تهیه می گردد.
منوی غذایی رستوران شب خاطره های تنکابن متنوع می باشد و بیشتر از همه غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای دریایی بسیار جلب توجه می کند. و با اطمینان می توان گفت با یکبار امتحان کردن غذاهای دریایی رستوران شب خاطراه های تنکابن مشتری ثابت رستوران خواهید شد.بیرون رستوران فضای مناسبی برای پارک وسایل نقلیه تعین گردیده است و شما می توانید ماشین خود را پارک کرده و خاطراتی تکرار نشدنی ارمغان آورید.

آدرس: مازندران – تنکابن – منطقه شیرود

رستوران شب خاطراه ها تنکابن
رستوران شب خاطراه ها تنکابن رستوران شب خاطراه ها تنکابن
رستوران شب خاطراه ها تنکابن رستوران شب خاطراه ها تنکابن
رستوران شب خاطراه ها تنکابن رستوران شب خاطراه ها تنکابن

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    فضای رستوران بسیار سرسبز و زیباست و میشه کلی عکس زیبا در کنار عزیزانتان بگیرید، غذاهای رستوران طعم خوبی دارد مخصوصا غذاهای محلی رستوران مثل مرغ ترش و ماهی دودیش که خیلی لذیذ بود.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *