جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کته کبابی شهرک تنکابن

تاریخ بروزرسانی :
۶ بهمن ۱۳۹۷

یکی از غذاهای محلی شمالی کته کباب می باشد که بسیار معروفه ولی با این حال نحوه درست کردنش هم خیلی مهم است .کته کبابی شهرک تنکابن یکی از بهترین های تنکابن هست،غذاش بسیار خوشمز است .گوشت بسیار لذیذ داره که نشان دهنده این است که از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه شده است. رستوران کته کبابی شهرک تنکابن بسیار تمیز می باشد منوی متنوعی دارد و تنها به کته کباب اکتفا نکرده است.

منوی رستوران کته کبابی شهرک تنکابن شامل ،انواع کباب ،کوبیده،جوجه ،ترش،چنجه ..با خورشت های ترش مزه طور و ماست محلی و انواع نوشیدنی می باشد که همگی به روش کاملا سنتی آماده می شود و طعم خیلی خوبی دارد.
وقتی به رستوران کته کبابی شهرک تنکابن می روید نگران جای پارک نخواهید بود چون جای پارک مناسب در حوالی رستوران پیدا کرده و با خیال راحت اوقات خوبی را کنار عزیزانتان می گذرانید.

آدرس: تنکابن ، شهسوار، میدان کریم آباد

 

%name کته کبابی شهرک تنکابن
%name کته کبابی شهرک تنکابن
%name کته کبابی شهرک تنکابن

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 5 میانگین: 2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • جمشیدی

    البته در این رستوران منظورم بود

    ۲۸ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفیع

    حتما شهسوار که رفتین اینجا رو از دست ندید.
    پیش غذا میرزاقاسمی اینجا اشتهای شما رو آماده میکنه تا از انواع کباب های خوشمزه و کته فوق العاده اینجا لذت ببرید. اگر عصرانه به اینجا رسیدید از کباب جگر اینجا هم لذت میبرید.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    به به.این یک غذای اصیل شمالی هست که بسیار هم پر طرفدار هست.برنج به صورت کته ای و کباب هم معمولا کباب ترش استفاده میکنن و البته بعضی ها هم از ماهی کبابی

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *