جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران دلنوازان شیرگاه

تاریخ بروزرسانی :
۱ بهمن ۱۴۰۱

رستوران دلنوازان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های سوادکوه است که در جنوب شهر شیرگاه واقع شده است. اگر رستورران دلنوازان را به عنوان بهترین رستوران سوادکوه برای رستوران گردی انتخاب کرده اید. جاهای مختلفی را برای نشستن می توانید انتخاب کنید. در بیرون رستوران و مقابل ورودی هم تخت برای نشستن وجود دارد. و هم میز و صندلی که از تنه درخت ساخته شده اند. وقتی هم که به داخل رستوران می روید، در کنار دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی که رستوران دلنوازان دارد تا محیطی دلنشین را ارائه دهد. هم میز و صندلی چوبی وجود دارد و هم صندلی های مبلی و اگر تعدادتان زیاد است، می توانید از آن ها استفاده کنید.

 دلنوازان شیرگاه e1674030541798 رستوران دلنوازان شیرگاه

همانند سایر رستوران های شهر سوادکوه، در این رستوران هم تنها غذاهای ایرانی را می توانید سفارش دهید اما برای اینکه رستوران دلنوازان بتواند جایگاه بالایی را در میان رستوران های سوادکوه داشته باشد، غذاهای باکیفیت و خوش قیمتی را سرو می کند. پیشنهاد می کنیم در کنار دیدن جاذبه های گردشگری شهر شیرگاه به این رستوران رفته و علاوه بر خوردن غذاهای باکیفیت و خوب این رستوران از چشم اندازی زیبا هم بهره ببرید.

نحوه دسترسی به رستوران دلنوازان شیرگاه

رستوران دلنوازان در مجاورت رستوران نهالستان سوادکوه قرار دارد. برای دسترسی به رستوران، می بایست همانند رستوران نهالستان، در صورتیکه از جاده فیروزکوه به سمت شهر شیرگاه می روید، به پلیس راه شیرگاه بروید و دور بزنید تا مجدد وارد جاده فیورزکوه شوید. بعد از طی کردن مسیری ۲ کیلومتری، ابتدا به رستوران نهالستان و سپس به رستوران دلنوازان خواهید رسید. همانند رستوران های دیگر، گردشگرانی که میخواهند به رستوران دلنوازان مراجعه کنند با فضای پارک بزرگی در مقابل رستوران روبرو خواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *