جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران نهالستان شیرگاه

تاریخ بروزرسانی :
۱ بهمن ۱۴۰۱

رستوران نهالستان شیرگاه یکی از معروف ترین رستوران های سوادکوه می باشد که به واسطه سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، جزء شلوغ ترین رستوران های منطقه هم به شمار می رود. رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و سمت رودخانه قرار دارد. مشتریانی که به رستوران مراجعه می کنند، از چشم انداز زیبا و سرسبزی هم برخوردار می شوند. رستوران نهالستان سوادکوه ظرفیت مناسبی دارد و در روزهای آخر هفته، تمام میزهای رستورران اشغال می شود. همچنین برای اینکه مشتریان از چشم انداز زیبای کوه ها به خوبی بهرمند شوند، دیوار جنوبی رستوران تماماً شیشه ای است. رستوران محیط زیبا و دوست داشتنی دارد. اما چیزی که باعث محبوبیت رستوران شده، محیطش نیست بلکه کیفیت بالای غذاهایش است.

IMG 20230119 132135 رستوران نهالستان شیرگاه

 

رستوران نهالستان از نظر غذا، مفهوم رستوران های بین راهی را جابجا کرده و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی را در این رستوران پیدا می کنید. در منوی رستوران، غذاهای گوشتی مشاهده می شود که شامل کباب ها و جوجه ها، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو، اکبرجوجه و غیره هستند. اما برخلاف اکثر رستوران های بین راهی، قیمت غذاهای رستوران نهالستان کمی بیشتر از سایر رستوران های سوادکوه است اما در صورتیکه به دنبال کیفیت بالای غذا هستید، این رستوران را از دست ندهید.در کنار رفتن به این رستوران می توانید از جاذبه های گردشگری شیرگاه هم دیدن کنید.

نحوه دسترسی به رستوران نهالستان شیرگاه

رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و ابتدای ورودی شهر شیرگاه قرار دارد. برای دسترسی به رستوران در صورتیکه از جاده فیروزکوه وارد شیرگاه می شوید، ابتدا به پلیس راه شیرگاه برسید و مسیر را دور زده و مجدد وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید تا پس از طی کردن مسیری ۲ کیلومتری، رستوران را در سمت راست جاده و نزدیک به بابلرود مشاهده کنید. لازم به ذکر است در مقابل رستوران فضای پارکینگ قابل توجهی وجود دارد.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *