رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ دی ۱۴۰۱

رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران ماه و ماهی شیرگاه از جمله رستوران های محبوبی است که در جاده قرار ندارد. برای دسرتسی به رستوران، گردشگران می بایست مسیری را از دل طبیعت عبور کنند تا به رستوران برسند. رستوران ماه و ماهی لفور در مجاورت بابلرود قرار دارد. از طرفی، از جمله رستوران هایی است که دارای آلاچیق بوده و خوردن غذاهای ایرانی در کنار رودخانه به همراه چشم انداز سرسبز بسیار لذت بخش خواهد بود. رستوران ماه و ماهی در مجتمع مسکونی و تفریحی قرار دارد. افرادی که میخواهند در این مجتمع اقامت داشته باشند. غذاهای رستوران با تخفیف برای آن ها سرو خواهد شد.

بخاطر فاصله رستوران، کمتر گردشگری به رستوران ماه و ماهی مراجعه می کنند. اما بخاطر کیفیت بالای غذاها و محیط دوست داشتنی که دارد. تبلیغات مشتریان باعث شده روز به روز تعداد مشتریان رستوران افزایش پیدا کند. رستوران ماه و ماهی غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند. غذاها توسط سرآشپزان مجرب سرو می شود و در کنار آن، قیمت های بسیار خوبی هم دارند.در اطراف این مجتمع جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که می توان در کنار اقامت و رفتن به رستوران از آنها دیدن کرد.

-ماه-و-ماهی-لفور-شیرگاه رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

نحوه دسترسی به رستوران ماه و ماهی لفور

برای دسترسی به رستوران ماه و ماهی ابتدا باید به مجتمع تفریحی و مسکونی ماه و ماهی در لفور برسید. ابتدا به شهر شیرگاه برسید و در غرب شهر وارد جاده گنگ افروز شوید تا در روستای گاوانکلا وارد جاده رود لفور شده و در انتها، بعد از اینکه از روی پل بابلرود عبور کردید به مجموعه تفریحی و مسکونی ماه و ماهی برسید. بطور کلی، مسیر طولانی و سرسبزی را می بایست در میان جنگل های سوادکوه طی کرد تا به این رستوران رسید اما قرار گیری در کنار رود، چشم انداز زیبا و همچنین سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت ارزش طی کردن این مسیر را دارد.

-ماه-و-ماهی-لفور-شیرگاه3 رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

-ماه-و-ماهی-لفور-شیرگاه1 رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

-ماه-و-ماهی-لفور-شیرگاه2 رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

-ماه-و-ماهی-لفور-شیرگاه4 رستوران ماه و ماهی لفور شیرگاه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *