جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ارفع کوه سوادکوه

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۴۰۱

رستوران ارفع کوه سوادکوه  می توان گفت یکی از بهترین رستوران های سوادکوه است که توانسته میان بسیاری از افراد و بخصوص رستورانگردها به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. در گذشته، رستورانی با نام چاپارخانه در جاده فیروزکوه و منطقه سوادکوه وجود داشت که بخاطر غذاهای باکیفیت و لذیذ به همراه برخورداری از محیطی دلنشین و بکر، یکی از بهترین رستوران های سوادکوه بود. رستوران ارفع کوه درواقع همان رستوران چاپارخانه سابق است که با تغییر مدیریت، هم موقعیت رستوران را تغییر داده و هم نامش را. اما این تغییر مدیریت باعث افزایش کیفیت رستوران از جمله محیطی زیبا، غذاهای باکیفیت و سرویس دهی مطلوب شده است. امروزه بخصوص برای روزهای آخر هفته و تعطیلات که جاده شلوغ می شود. به یکی از شلوغ ترین رستوران های سوادکوه تبدیل خواهد شد.

 ارفع کوه سوادکوه 1 e1674026975986 رستوران ارفع کوه سوادکوه

منوی رستوران ارفع کوه

رستوران ارفع کوه محیطی ساده و در عین حال شیکی دارد. از نظر رستوران گردها، خدمات سرویس دهی در این رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه می شود اما از آنجایی که این رستوران یکی از رستوران های محبوب سوادکوه به شمار می رود. در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، مشتریان بسیاری خواهد داشت. در این ایام، از نظر مشتریان کمی از کیفیت خدمات سرویس دهی رستوران بخاطر شلوغی زیاد کاسته می شود. رستوران مذکور تنها انواع غذاهای ایرانی و کباب ها را برای مشتریانش سرو می کند. برخلاف اکثر رستوران های به اصطلاح بین راهی که کیفیت به مراتب پایینی دارند. این رستوران غذاهای باکیفیتی را سرو می کند که از مواد اولیه باکیفیتی هم تهیه شده اند. در کنار کباب، غذاهایی همچون دیزی، تهچین مرغابی، مرغ بریان، اکبرجوجه، ماهی و غیره هم در این رستوران قابل سفارش است.

بطور کلی، اگر میخواهید به سوادکوه سفر کنید و در میان رستوران های بین راهی به دنبال رستوران باکیفیت و خوش قیمت هستید، رستوران ارفع کوه را از دست ندهید. همچنین این نکته را هم بدانید این رستوران از ساعت ۷ صبح آماده پذیرایی از مشتریانش بوده است. برای صبحانه هم منوی اختصاصی شامل انواع تخم مرغ ها و غذاهای ایرانی هستند.

 ارفع کوه سوادکوه e1674026887850 رستوران ارفع کوه سوادکوه

نحوه دسترسی

برای دسترسی به این رستوران، از شهر فیرزوکوه وارد جاده قائمشهر شوید و بعد از طی کردن مسیری ۴۵ کیلومتری، در مقابل پایگاه هلال احمر رستوران را مشاهده خواهید کرد.
ساعت کاری رستوران ارفع کوه: همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ شب

 ارفع کوه سوادکوه 2 e1674026865845 رستوران ارفع کوه سوادکوه

رستوران ارفع کوه سوادکوه 3 رستوران ارفع کوه سوادکوه

رستوران ارفع کوه سوادکوه 4 رستوران ارفع کوه سوادکوه

رستوران ارفع کوه سوادکوه 5 رستوران ارفع کوه سوادکوه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد