جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جذب گردشگران کشورهای حاشیه دریای خزر به ایران رو به گسترش است

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آذر ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۲-‘ مسعود سلطانی فر ‘ روز چهارشنبه در گفت وگو با سیمای مرکز گلستان اظهارداشت: برنامه های توریسم درمانی در ایران با هدف جذب گردشگران این کشورها در حال گسترش است.

معاون رییس جمهوری همچنین افزود: برنامه های مختلفی برای گسترش ارتباطات بین شهروندان این کشورها در دست تهیه است.

وی با بیان اینکه جاذبه های ایران زمینه مناسبی برای جذب توریسم درمانی برای کشور های حاشیه دریای خزر و آسیای میانه است، ادامه داد: باید روند ارتباطات را از طریق راه های ریلی وجاده ای، هوایی ودریایی با این کشورها گسترش دهیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایجاد ریل راه آهن بین ایران و ترکمنستان در اینچه برون را یک فرصت مناسب برای گسترش گردشگری دانست و گفت: با توجه به اینکه ترکمنستان و ایران در تولید صنایع دستی به ویژه فرش سابقه طولانی دارند، اتصال ریل راه آهن فرصت ارتباطات را چندین برابر کرده است.

سلطانی فر بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی در زمینه صنایع دستی بین مردم ایران و ترکمنستان تاکید کرد و بیان داشت: هنوز بسیاری ازجاذبه های ایران و ترکمنستان و دیگر کشورهای حاشیه دریای خزر برای گردشگران ناشناخته است.

پروژه عظیم خط آهن ایران – ترکمنستان و قزاقستان امروز (چهارشنبه) در نقطه صفر مرزی اینچه برون در مرز مشترک ایران و ترکمنستان با حضور روسای جمهوری سه کشور به بهره برداری رسید.

1195 جذب گردشگران کشورهای حاشیه دریای خزر به ایران رو به گسترش است

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد