رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ اسفند ۱۳۹۲

تهیه پرونده ثبت جهانی فناوری بادگیرهای ایرانی

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۹ – مجتمع تفریحی گردشگری بادگیر ان پیش از ظهر امروز با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بندرعباس افتتاح شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تهیه و تدوین پرونده ثبت جهانی فناوری بادگیرهای ایرانی خبر داد و گفت: سازمان میراث فرهنگی به طور جدی به دنبال تهیه این پرونده است.
مسعود سلطانی فر که همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان به بندرعباس سفر کرده است پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع تفریحی گردشگری بادگیر در بندعباس افزود: بادگیرها از فناوری خارق العاده ای برخوردار هستند و به زودی پرونده ای به منظور ثبت جهانی فناوری بادگیرها از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهیه و برای ثبت در فهرست جهانی به یونسکو ارسال خواهد شد.
گفتنی است رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با سفر هیات دولت به هرمزگان به عنوان نماینده وی‍ژه رئیس جمهور به شهرهای بستک و ابوموسی سفر و در دیدار با مردم این شهر ها بر رفع مشکلات مرتبط با این مناطق تاکید کرد.
iranparsi9576489 تهیه پرونده ثبت جهانی فناوری بادگیرهای ایرانی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *