جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تعطیلات آخر صفر کجا بریم

تاریخ بروزرسانی :
۴ آبان ۱۳۹۷

تعطیلات آخر صفر کجا بریم سوالی است که این هفته از خود می پرسیم. انتخاب مقصد سفری که مناسب با بودجه و زمان شما باشه، از مهم ترین بخش های برنامه ریزی سفر هست تا سفری خاطره انگیز و لذت بخش براتون رقم بخوره که این اتفاق نیازمند دسترسی داشتن به اطلاعات مفیدی از مقاصد مختلف هست.
تعطیلاتی رو پیش رو داریم که ممکن هست تصمیم داشته باشید این فرصت رو به رفتن به یه سفر اختصاص بدین و احتمالا کسانی که اهل سفر هستند به دنبال جواب به سوال “تعطیلات کجا بریم؟” می گردند؛ این شد که تصمیم گرفتیم با معرفی مقاصد مناسب فصل پاییز اطلاعاتی مفیدی را در اختیار شما سفر دوستان قرار بدهیم تا با داشتن آگاهی پیش از سفر و برنامه ریزی مناسب، سفری مطمئن و لذت بخش رو تجربه کنید و ازین فرصت هرچند کوتاه هم نهایت استفاده رو ببرید.

استان یزد

یزد یکی از بهترین شهرهای خشتی جهان است که همواره به عنوان صاحب یکی از درخشان ترین میراث های فرهنگی در ادوار مختلف تاریخی ایران مطرح بوده است. در سفر به یزد دیدنی های زیادی هستند که انتظار شما را می کشند. جاهای تاریخی و مذهبی و جاهای دیدنی یزد در نوع خود بینظیر بوده و حتما به شما توصیه می شود سری به این شهر تاریخی و زیبا بزنید.آتشکده (آتش ورهرام),مجموعه امیر چقماق,باغ دولت آباد,مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر),آب انبار شش بادگیری,خانه لاری ها,نارین قلعه (نارنج قلعه),مسجد جامع فهرج,یخچال خشتی میبد,چاپارخانه میبد,مسجد جامع خرانق,خانه گلشنی یزد,موزه وزیری یزد,خانه تاریخی شاه شجاع یزد,حمام ابوالمعالی یزد,قلعه اسدان و… صدها جاذبه تاریخی و گردشگری که در این استان می توان بازدید نمود .

یزد 1 تعطیلات آخر صفر کجا بریم

استان کرمان

استان کرمان پهناورترین استان ایران با داشتن آب و هوای دل‌پذیر، غذاهای سنتی فوق‌العاده، آثار باستانی و بناهای تاریخی زیبا ازجمله ارگ بم و بهره‌گیری از تمدنی کهن یکی از زیباترین جاهای دیدنی ایران و یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌شود. کرمان جزو پنج شهر تاریخی ایران است. جاذبه های این استان عبارتند از مجموعه گنجعلی خان , ارگ بم , باغ شاهزاده کرمان , بخدان مویدی ,قلعه گنج , باغ فتح آباد , آبشار خوشکار , بازار تاریخی , کلوت شهداد ,جنگل پردیسان ,حمام وکیل , ارگ راین ,گندم بریان و….

ارک بم 1 تعطیلات آخر صفر کجا بریم

استان فارس

مرکز استان فارس شهر شیراز , شهر بهارنارنج و باغ های دلگشاست. شهری که پر از مسجد و خانه های قدیمی است که نمی توان بدون دیدن‌شان شیراز را ترک کرد.شیراز در تمام فصول سال زیباست ولی جاهای دیدنی شیراز در پاییز بسیار دیدنی است . اینجا جایی است که محبوبیتش فقط به خاطر حافظیه و سعدیه نیست و همه شهر به آلبوم عکسی دیدنی می‌ماند. جایی که شکوه و زیبایی دروازه قرآن، باغ های متعدد شهر، ارگ کریمخانی، بازار و حمام شهر که یادگارهای چندساله شهرند، تو را در خودش غرق می‌کند. می‌توان ساعت‌ها در هرکدام قدم زد و از آنهمه زیبایی به وجد آمد.مسجد نصیرالملک,آرامگاه شاه چراغ, باغ ارم , تخت جمشید , پاسارگاد ,حافظیه , سعدیه , بازار وکیل ,دروازه قرآن , باغ دلگشا ,خانه تاریخی شاپوری ,نارنجستان قوام , سرای مشیری , خانه زینت الملوک , باغ عفیف آباد و…

شیراز تعطیلات آخر صفر کجا بریم

استان اصفهان

اصفهان در پاییز تماشایی است . اصفهان شهر بزرگ جاذبه های گردشگری , فرهنگی , تاریخی و طبیعی است .جاذبه های گردشگری اصفهان عبارتند از کاخ چهلستون ,بازار قیصریه , مسجد امام ,مسجد شیخ لطف اله , منار جنبان ,مسجد حکیم , قلعه سارویه ,آتشکده آتشگاه , سی و سه پل , پل خواجو , بازار اصفهان و….

اصفهان 1 تعطیلات آخر صفر کجا بریم

تمام استانهای ایران زیبا و دلنشین است ما در این مطلب به چند استان که آب و هوای معتدلی در فصل پاییز دارند اشاره کردیم .
باآرزوی سفری خوش برای شما در تعطیلات آخر صفر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد