رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۹

بهترین هتل های یزد را برای رزرو بشناسید

اشتراک گذاری

یزد؛ نامی پرآوازه که در همان ابتدای شنیدنش آدمی را به یاد خشت و تاریخ کهن ایران‌زمین می‌اندازد. شهر یزد که به عنوان اولین شهر خشتی جهان شناخته می‌شود؛ آوازه‌ای بین‌المللی دارد و گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط جهان برای بازدید و تحسین خود فرا می‌خواند. اماکن دیدنی و سنت‌هایی با قدمت تاریخ در شهر یزد آن را به دومین شهر تاریخی زنده جهان تبدیل کرده است. قدم زدن در هر نقطه از این شهر همانند قدم زدن در دل تاریخ است و دل کندن از شهر یزد و هتل های یزد کار راحتی نیست.

هتل های یزد
سفر به شهر بادگیرها و تماشای خانه‌های خشتی با سقف‌های گنبدی شکل آن‌ها و لذت بردن از گرما و سکوت کویر، تجربه‌ای بی‌بدیل و به یادماندنی است که هر شخصی باید برای یک‌بار هم که شده آن را تجربه کند. لذت سفر به یزد زمانی چند برابر می‌شود که اقامتی متفاوت و منحصربه‌فرد داشته باشید. در کنار اماکن دیدنی و خارق‌العاده این شهر توریستی، هتل های یزد نیز خود به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر بدل شده‌اند. اقامتگاه ‌های بی‌شماری در دل این شهر جای گرفته‌اند از هتل های سنتی و مدرن با اتاق‌های تاریخی و بوی خشت و سفال گرفته تا هتل های لوکس و شیک با آخرین امکانات و خدمات رفاهی.
انتخاب محل اقامتی مناسب برای گذراندن ایام سفر از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های سفر است. برخی افراد لذت چشیدن طعم چای در ایوان اعیانی هتل محل اقامت خود را تجربه‌ای خارق‌العاده می‌پندارند و برخی دیگر طرفدار اقامت در اتاقی با پیشینه تاریخی و معماری سنتی هستند. انتخاب از میان انواع اقامتگاه ‌های منحصربه‌فرد شهر یزد متأثر از عوامل بسیاری است. بودجه، امکانات رفاهی و نزدیکی به مقاصد اصلی سفر از مهم‌ترین عوامل هستند. با بازدید از سایت‌هایی همچون ایران هتل آنلاین می‌توانید هتل مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا و با بیشترین تخفیف رزرو کنید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هتل های یزد را برای رزرو بشناسید.

هتل داد یزد

هتل داد یزد از باشکوه‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل های یزد با بافت تاریخی است. این هتل چهار ستاره با قدمتی نزدیک به یک قرن، اصالت و معماری سنتی خود را حفظ کرده است و با امکانات مدرن خود میهمانان را شگفت‌زده می‌کند. هتل داد با کاربری به عنوان مهمان‌پذیر و بنگاه باری توسط “حاج عبدالخالق داد” در سال ۱۳۰۷ تأسیس شد. پس از بازسازی و مرمت این بنا توسط نوادگان داد، با تلفیق سنت و مدرنیته هتل داد لوکس پدید آمد. ناگفته نماند که این هتل برنده جایزه ۲۰۰۹ studiosus آلمان برای مشتری مداری می‌باشد.

نمای بیرون هتل داد یزد
هتل داد یزد با ۸۸ اتاق در چهار طبقه در قلب شهر و در نزدیکی آتشکده زرتشتیان، مجموعه دیدنی امیرچخماق، مسجد جامع و محله تاریخی فهادان قرار دارد. انبار شش بادگیری، موزه آب، بازار کویتی‌ها، زندان اسکندر و میدان مارکا از سایر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این مجموعه دیدنی و باشکوه هستند.
چشیدن طعم خوراکی‌های لذیذ در رستوران سنتی هتل داد در فضای دل‌نشین آن بر فراز پشت‌بام هتل به همراه چشم‌انداز بی‌نظیر هتل از این شهر خشتی، لذتی صدچندان را به ارمغان می‌آورد. خدمات رفاهی این هتل مسحورکننده در کنار خدماتی همچون سونا، جکوزی، استخر مجهز سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و ماساژ و مراکز بهداشتی و درمانی، اقامتی شگفت‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.
آدرس: یزد، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴

هتل پارسیان صفائیه یزد

عمارتی باشکوه در باغی بزرگ و سرسبز با آب‌وهوایی تمیز و خوب از ویژگی‌های بارز هتل پارسیان صفائیه یزد است. این هتل پنج ستاره در بهترین نقطه شهر قرار گرفته است و دسترسی به بسیاری از اماکن دیدنی و مهم شهر یزد را تسهیل می‌کند. میهمانان این هتل می‌توانند بین اقامت در قسمت هتل باغ صفائیه و قسمت هتل جدید برحسب سلیقه خود یکی را انتخاب کنند.

نمای بیرون هتل پارسیان صفائیه یزد
هتل باغ با قدمتی بیش از نیم‌قرن سابقه، مکانی باصفا و سرسبز است که امکان پارک خودرو در کنار ویلای اقامتی شما را فراهم می‌کند. ساختمان هتل جدید صفائیه شاهکاری بی‌نظیر است که در آن معماری سنتی و مدرن با هم تلفیق شده‌اند و بنایی باعظمت و به یادماندنی را خلق کرده‌اند. مسافران می‌توانند بین اقامت در اتاق‌های خشتی و در عین حال مدرن یا اقامت در ویلاهای دیدنی در دل باغ، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند.
هتل صفائیه خود یک جاذبه گردشگری به شمار می‌رود و لذت تماشای آن چیزی است که نباید از دست داد؛ حتی اگر تنها به بهانه لذت بردن از غذا در رستوران فوق‌العاده چهارسوق این هتل باشد. در کنار این رستوران، رستوران چوبی در فضایی سرسبز قرار دارد که نمایی تمام چوب دارد و پخت نان در تنورهای چوبی انجام می‌شود. کافی‌شاپ‌های هتل نیز بهانه خوبی برای خاطره سازی در یک عصر دل‌انگیز هستند. کافی‌شاپ آب‌نما با فضای تابستانه‌اش یا کافی‌شاپ آلما که در دل باغ با فضای شیشه‌ای قرار گرفته‌اند از بهترین مکان‌ها برای تازه کردن روح و کسب آرامش هستند. کافی‌شاپ کلاه‌فرنگی در طبقه منفی یک هتل صفائیه با فراهم آوردن نوشیدنی‌های گوارای در کنار فست فود لذیذ، عصری به یادماندنی را برای گردشگران این شهر تاریخی رقم میزند.
آدرس: یزد، صفائیه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی

هتل باغ مشیرالممالک یزد

نخستین هتل باغ ایرانی با معماری سنتی و کویری و زیبایی چشم‌نواز در حاشیه بافت تاریخی یزد، لقبی برازنده برای هتل باغ مشیرالممالک یزد است. این هتل چهارستاره با پیشینه‌ای به قدمت قاجار در فضایی به وسعت ۱۳ هزار مترمربع در یکی از ورودی‌های شهر یزد قرار دارد. باغی بزرگ، فواره‌هایی زیبا در کنار حوض فیروزه‌ای و درختان سر به فلک کشیده، لذت اقامت در اتاق‌های قاجاری هتل مشیرالممالک را چند برابر کرده است. شاید بیان این نکته که این معماری با اصالت در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، اقامت در آن را منحصربه‌فردتر کند.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مشیرالممالک دارای بالکن‌هایی با چشم‌انداز بی‌نظیر از باغ جذاب هتل هستند. این اتاق‌ها چیدمانی سنتی دارند و احساسی همچون گذر در زمان را برای مسافران تداعی می‌کند. با صرف غذا در باغی دل‌انگیز با شنیدن نوای موسیقی سنتی ایرانی، قدم زدن در تونلی از برگ درختان و حیاط تاریخی آن، احساس می‌کنید که یکی از شاهزادگان قجری هستید که امکان استفاده از امکانات مدرن و تجهیزات قرن بیست و یکم را به دست آورده‌اید.
آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد، به روزترین هتل چهارستاره یزد است که در نزدیکی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر یعنی دخمه زرتشتیان قرار گرفته است. این هتل نوساز با نمایی اصیل و از جنس آجر و کاه‌گل و معماری داخلی مدرن ساخته شده است. هتل ارگ در منطقه ییلاقی و بسیار خوش آب‌وهوای شهر یزد قرار دارد. از همین رو، اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی بی‌نظیر از رشته‌کوه‌های شیرکوه دارد. هتل ارگ در سه طبقه و با ۱۳۸ باب اتاق دوتخته و سه تخته و ۱۲ سوئیت VIP میزبان گردشگران بسیاری است که اقامت در این هتل زیبا را انتخاب کرده‌اند.
محوطه بزرگ هتل فضای مناسبی را برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی مسافران فراهم نموده است. علاوه بر این، دو سالن مدرن برای برگزاری جشن و ضیافت، یک سالن کنفرانس، یک سالن مخصوص برگزاری جشن تولد، فضای ورزشی بوت کمپ، غرفه صنایع دستی و ترمه، رستوران و کافی‌شاپ در کنار خدمات رفاهی خوب هتل برای رفاه حال میهمانان در نظر گفته شده است.
هتل ارگ در دامنه کوه و در نزدیکی جاده کمربندی کرمان یزد و شیراز قرار دارد. این موضوع انتخاب این هتل را برای مسافرانی که قصد بازدید از شهرهای دیگر را نیز دارند به انتخاب هوشمندانه‌ای مبدل کرده است. علاوه بر این، قرارگیری هتل در روبه‌روی نمایشگاه بین‌المللی یزد و فاصله ۱۵ دقیقه‌ای آن از فرودگاه و ۱۰ دقیقه‌ای آن از مرکز شهر، هتل ارگ را به اقامتگاهی مناسب برای سفرهای کاری به یزد تبدیل می‌کند.
آدرس: یزد، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، بعد از پارک مهرآوران، هتل ارگ جدید

هتل سنتی مهر یزد

نام هتل سنتی مهر یزد به خوبی بیانگر قدمت و طرح سنتی حاکم بر آن است. این هتل عضو گروه هتل های مهر است که در سال ۱۳۸۴ با حفظ معماری سنتی مرمت شد و برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران مورد استفاده قرار گرفت. این هتل سه ستاره پیشینه‌ای تاریخی دارد و قدمت آن به بیش از ۲۵۰ سال پیش و دوران قاجار باز می‌گردد. این بنای خشتی بی‌نظیر در ساختمان قدیمی خانه زرگر یزدی بنا شده است و عنوان اولین هتل سنتی بزرگ در یزد را به نام خود ثبت کرده است.
هتل مهر با معماری خاص قجری خود به همراه حیاط‌های زیبایش به نام‌های اندرونی، بیرونی و نارنجستان در کنار سرداب دیدنی، بادگيرهاي بلند، تالار بزرگ، هشتی، شیشه‌های رنگين، درب‌های چوبي، پشت‌بامی زیبا با چشم‌انداز بی‌نظیر به بافت تاریخی یزد اقامتی منحصربه‌فرد را برای میهمانانش رقم میزند. این هتل جزو آثار تاریخی ایران به شمار می‌رود و توانسته است جایزه افتخار را از یونسکو دریافت کند. همچنین هتل سنتی مهر یزد دومین هتل در ایران است که گواهینامه کیفیت از موسسه SGS را به دست آورده است.
هتل سنتی مهر یزد با ۲۳ باب اتاق در ۳ طبقه و در کنار خدمات رفاهی کامل و کم‌نظیر خود، اقامتی شاهانه به سبک قاجار را برای میهمانان این شهر بادگیری فراهم کرده است. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به قدمت تاریخی آن در کنار بهره‌گیری از بادگیر، سرداب و نارنجستان اشاره کرد که تماشای آن‌ها از نزدیک برای هر بیننده‌ای مجذوب‌کننده و به یادماندنی است. از امکانات و خدمات هتل می‌توان به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت در لابی، روم سرویس، صندوق امانات، خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، رستوران، خدمات گردشگری، صبحانه و نهار در اتاق و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
آدرس: يزد، خیابان قیام، کوچه لب خندق
هتل های یزد مورد رضایت و استقبال طیف وسیعی از نظرات و سلایق هستند. از همین رو هتل های متعدد و گوناگونی در دل شهر تاریخی یزد تأسیس شده‌اند. هتل های بسیاری هستند که در این متن به آن‌ها اشاره نشده است؛ اما اقامت در این هتل ‌ها تجربه‌ای هیجان‌انگیز و به یادماندنی خواهد بود. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید با هتل های یزد بیشتر آشنا شوید. وب‌سایت ایران هتل آنلاین علاوه بر معرفی هتل های یزد به شما امکان رزرو بهترین هتل های شهر یزد را بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظر شما فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید نظرات دیگر میهمانان را در ایران هتل مطالعه کنید. به این ترتیب، با خیالی آسوده از طریق یک وب‌سایت معتبر می‌توانید پیش از سفر، هتل مورد نظر خود را بیابید و اتاق خود را رزرو کنید.

           
 

نظر کاربران :

  • علیرضا سلامی

    من پاییز امسال ۴ روز در هتل داد یزد اقامت داشتم و می تونم بگم که بهترین هتل در شهر یزد بود. فضای داخلی هتل ۵ ستاره داد بسیار زیبا است و رفتار پرسنل هم خیلی محترمانه بود. با وجود اینکه من در شرایط کرونایی در این هتل اقامت داشتم اما تمام پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شده بودن.

    ۲۵ بهمن, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *