رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۹

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

اشتراک گذاری

امروز می خواهیم به معرفی شرکت هواپیمایی کارون بپردازیم .شرکت هواپیمایی کارون یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های ایران است که فعالیت خود را با جابجایی بار و مسافر به مقصدهای داخلی آغاز کرد، اما امروزه پروازهایی به کشورهای همسایه نیز دارد. عمده سهام هواپیمایی کارون ایر متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت می‌باشد. قطب‌های اصلی این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی اهواز و مهرآباد است.در سال ۱۳۰۵ برای حمایت از عرصه فعالیت‌های نفتی به یک شرکت هواپیمایی پشتیبان نیاز بود که خدمات هوایی مربوطه را ساپورت نماید، به همین دلیل یک شرکت با نام شرکت حمل و نقل هوایی ایران-نفت که زیر نظر مجموعه شرکت ملی نفت بود تاسیس شد.

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

بعد از اتفاقاتی که طی انقلاب ۱۳۵۷ رخ داد، عده زیادی از کارشناسان خارجی که در مناطق آبادان (مرکز اصلی فعالیت) و اهواز مشغول به کار بودند از ایران رفتند، سپس ۸ سال جنگ تحمیلی آغاز شد و متاسفانه محل شرکت در آبادان تحت بمباران‌های کشور عراق آسیب فراوان دید، اما با وجود کارکنان و کارشناسان دلاور و فداکار تجهیزاتی که آسیب ندیده بود به آغاجاری انتقال داده شد، و در آن‌جا آن عزیزان بدون کمک از کشورهای خارجی خود شروع به عملیات پروازی و جابجایی مجروحان و امداد رسانی به رزمندگان کردند، این اقدام ارزشمند باعث شد که کارشناسان باز به خود امیدوار شوند و اجازه ندهند که این شرکت هواپیمایی زمین‌گیر شود، لذا بعد از اتمام جنگ آن‌ها مرکز اصلی شرکت را به اهواز انتقال دادند تا بتوانند راحت‌تر خدمات مورد نیاز را ارائه دهند. در حال حاضر هواپیمایی کارون به مقاصد هوایی زیر پرواز دارد:

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

مقاصد پروازی هواپیمایی کارون (نفت)

اهواز فرودگاه اهواز
آبادان فرودگاه آبادان
اصفهان فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان
کیش فرودگاه بین‌المللی کیش
مشهد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد
آغاجاری فرودگاه آغاجاری
شیراز فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز
شهرکرد فرودگاه شهرکرد
تهران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد (قطب)
رشت فرودگاه سردار جنگل رشت
یزد فرودگاه شهید صدوقی یزد
بندر ماهشهر فرودگاه ماهشهر
تبریز فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز
خارک فرودگاه خارک
اردبیل فرودگاه اردبیل
بندرعسلویه فرودگاه خلیج فارس
امارات فرودگاه بین‌المللی دبی

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

لوگوی هواپیمایی کارون (نفت)

طرح لوگوی این شرکت یک مشعل نفت است که نماد صنعت نفت است. این لوگو از همان زمان که این ایرلاین برای خدمت رسانی به صنعت نفت تشکیل شد طراحی شده و یکی از قدیمی‌ترین لوگوهای صنعتی کشور می‌باشد. همچنین طرح لوگو با یک مشعل و یک شکل آبی رنگ که مثل نفتی است که به هوا پاشیده شده و طرح پرنده مانندی به خود گرفته در واقع نشانی از ترکیب صنعت نفت و هواپیمایی نیز می‌باشد و در نوع خود برای یک شرکت هواپیمایی لوگوی جالبی است. چشم اندازی که شرکت هواپیمایی کارون برای سال ۱۴۰۴ برای خود در نظر گرفته نشان از همت بالایی است که این شرکت در زمینه صنعت هوایی بکار می‌گیرد، این اهداف عبارتنداز:
• پیشتازی در صنعت هوایی کشور با توجه به حضور فعال در بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی و با توجه به کسب مزیت های منطقه ای در زمینه حوزه های حمل و نقل، مسافر و بار، خدمات فنی و همچنین خدمات مهندسی
• توسعه ی ناوگان هوایی خود در راستای گسترش شبکه های پروازی در تمامی بازارهای فعلی و آینده
• پیشگامی در ارائه ی خدمات، با داشتن حداقل های پروازهای تاخیری و کنسلی و در آخر نیز، ارائه ی خدماتی مطابق با استاندارد های مطلوب روز جهان به مسافرین این ایرلاین در تمامی پروازهای داخلی و خارجی.

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

ناوگان هواپیمایی کارون (نفت)

ناوگان هواپیمایی نفت بشرح ذیل است:
۵ عدد هواپیمای فعال فوکر ۵۰ با ظرفیت هر کدام ۵۰ مسافر و ۴ عدد هواپیمای فعال فوکر ۱۰۰ با ظرفیت هر کدام ۱۰۰ مسافر جالب است بدانید میانگین عمر ناوگان هواپیمایی کارون ۲۶ سال است.
فوکر ۵۰ هواپیمایی نفت
یک هواپیمای توربوپراپ مسافربری است که اصلاح و بازساخت دوباره‌ای از هواپیمای فوکر اف ۲۷ فرندشیپ می‌باشد. فوکر ۵۰ ساخت کشور هلند است، نوع کشیده‌تر آن یعنی فوکر ۶۰ توسط نیروی هوایی سلطنتی هلند (RNAF) استفاده می‌شود. طراحی فوکر ۵۰ در سال ۱۹۸۳ با هم‌کاری شرکت دی تی ال و خطوط هوایی آنیست استرالیا، که از مشتریان فوکر بود، شروع شد. در سال ۱۹۸۷ صدور گواهینامه برای فوکر ۵۰ توسط سازمان هوایی هلند(RLD) با موفقیت انجام شده و اولین تولید این هواپیما به شرکت آلمانی DLT تحویل داده شد. در سال ۱۹۹۶، با ورشکستگی این شرکت تولید فوکر ۵۰ متوقف شد. در ایران، فوکر ۵۰ در ۴ شرکت هواپیمایی کارون، قشم ایر، تفتان و کیش ایر مشغول فعالیت است، در زیر مشخصات فنی این هواپیما را آورده‌ایم:
• فاصله نوک دو بال:۲۹ متر
• طول:۲۵٫۲۵ متر
• ارتفاع:۸٫۳۲ متر
• ظرفیت مسافر:۵۰ نفر
• بیشینه سرعت:۵۶۰ کیلومتر بر ساعت
• محدوده پرواز:۲۰۵۵ کیلومتر
فوکر ۵۰ در سال ۲۰۰۶ به ناوگان هواپیمایی کارون اضافه شد، با سفارش شرکت CrossAir و با کد ریجستری EP-NFT ساخته شد. در واقع شرکت هواپیمایی کارون درست ۱۰ سال بعد از سال ۱۹۹۱ که این هواپیما اولین پرواز خود را انجام داد، آن‌را خریداری و به ناوگان هوایی خود اضافه کرد.

فوکر ۱۰۰ نیز یک هواپیمای ساخت کشور هلند است که طرح اولیه آن در سال ۱۹۸۸ آغاز شد . این هواپیما در ابتدا مورد توجه کشورهای استرالیا و کانادا قرار گرفت. فوکر ۱۰۰ با داشتن استاندرادهای بالا در تعمیر و نکه‌داری و ایمنی پرواز توانست به راحتی در بیش از ۷۰ کشور دنیا گواهی فعالیت به دست آورد. فوکر ۱۰۰ دارای ۲ موتور توربوفن است که در ۲ سوی انتهای بدنه آن قرار دارد. مشخصات فنی فوکر ۱۰۰ بصورت خلاصه در زیز آمده است:
• فاصله نوک دو بال: ۲۸٫۱ متر
• طول: ۳۵٫۵ متر
• ارتفاع: ۸٫۵ متر
• ظرفیت مسافر: ۱۰۹ نفر
• بیشینه سرعت: ۸۱۶ کیلومتر بر ساعت
• محدوده پرواز: ۱۵۵۰ کیلومتر
در سال ۱۹۹۷ تولید فوکر ۱۰۰ متوقف شد. در ایران شرکت های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، کیش ایر، نفت ایر و آسمان در آشیانه خود از هواپیماهای فوکر استفاده می کنند.

برای خرید بلیط هواپیما نفت می‌توانید از چند طریق اقدام کنید:
۱. مراجعه به سایت هواپیمایی نفت و خرید بلیط هواپیما نفت به صورت مستقیم از خود هواپیمایی نفت .
۲. خرید از آژانس‌های مسافرتی

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

قوانین بار همراه مسافر هواپیمایی کارون
در سفرهای هوایی میزان بار مجاز همراه مسافر که به ازای آن هزینه اضافه دریافت نمی شود در دو قالب بار در قسمت کابین که بالای سر صندلی مسافران قرار دارد و قسمت بار هواپیما قابل حمل است.
مقدار بارهای داخل کابین و قسمت بار هواپیما با توجه به شرکت هواپیمایی، مسیر و نوع کابین (بیزنس یا اکونومی) متغیر است و لازم است قبل از خرید بلیط حتما این قوانین را مطالعه کنید. البته این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که اغلب ایرلاینها بارهای بیشاز حد مجاز را نیز به واسطه دریافت هزینه آن تقبل می کنند اما در صورتیکه سفر خارجی داشته باشید هزینه آنها بعضا آنقدر زیاد است که ممکن است شمار را از به همراه بردن برخی وسایل منصرف کند.

قوانین کلی حمل بار به داخل هواپیما کارون (نفت)

به صورت کلی در شرکت های هواپیمایی مختلف شما مجاز به حمل دو نوع بار هستید:
۱- بار داخل کابین یا Carry-On Items که شامل وسایل ضروری مسافر هستند و ابعادی بین ۵۰ تا ۷۰ سانتی‌متر دارند و می توانند توسط مسافر وارد کابین هواپیما شوند، وزن این نوع بار با توجه به شرکت های هواپیمایی متغیر است ولی معمولاً بین ۵ تا ۸ کیلوگرم است.
۲- ار مجاز در انبار هواپیما یا Check In Baggage که همان چمدان های مسافران است و در قسمت بار یا انبار هواپیما قرار می گیرد، وزن این نوع از اجسام نیز با توجه به شرکت های هواپیمایی متغیر است و معمولاً بین ۲۳ تا ۵۰ کیلوگرم است.
توجه کنید در صورتی که وزن چمدان های شما از میزان مجاز بیش تر شود باید در ازای هر کیلوگرم هزینه ی اضافه بار بپردازید.
ساده ترین راه برای تشخیص میزان بار مجاز از نظر شرکت هواپیمایی شما این است که وزن مجاز درج شده روی بلیط هواپیما را چک کنید و به همان میزان بار حمل کنید.
دیگر قوانین حمل بار هواپیمایی کارون
۱- ورود حیوانات زنده به داخل کابین هواپیما ممنوع است و تنها با استفاده از قوانین یاتا و در صورت اجازه ی کشور مقصد می توان اقدام به حمل حیوان در قسمت بار کرد.
۲- ورود هرگونه وسیله ی آرایشی با حجم بیش تر از ۱۰۰ میلی لیتر به داخل کابین هواپیما ممنوع است و مسافران می توانند آن ها را در کیسه های پلاستیکی بسته بندی کنند و به قسمت بار هواپیما تحویل دهند.
۳- ورود مواد غذایی فاسد شدنی به قسمت بار هواپیما ممنوع است همچنین هر مسافر فقط می تواند یک ظرف کوچک خوراکی به داخل کابین هواپیما ببرد که آن هم باید به دقت در کیسه های شفاف بسته بندی شود.
۴- حمل کالسکه و ویلچر برای کودکان و افراد ناتوان بلامانع است.
۵- حمل سلاح های گرم و سرد، مواد محترقه، مواد شیمیایی مثل اسید های خورنده و… به داخل کابین و قسمت بار هواپیما ممنوع است.
۶- برای حمل اجساد در قسمت بار باید آن را به صورت موقت مومیایی کرد تا از انتقال میکروب و بیماری های مختلف در طول پرواز جلوگیری به عمل آید، سپس مدارک مورد نیاز مانند گواهی فوت را تحویل شرکت هواپیمایی می‌دهید و جسد در تابوت پلمپ شده قرار می گیرد، ذکر این نکته ضروری ست که تابوت در قسمت مجزایی دور از چمدان های مسافران قرار می گیرد قسمتی که دما ی آن قابل تنظیم است تا از فساد جسد جلوگیری شود.
برای شرکت هواپیمایی کارون بر حسب پرواز داخلی یا خارجی مقدار بار مجاز متفاوتی داریم که به صورت زیر است:
میزان بار برای هر ۲ پرواز داخلی و خارجی ۵۰ کیلوگرم است، میزان بار کابین هم برای پرواز داخلی و خارجی بین ۵ الی ۷ کیلوگرم متغیر است.

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

قوانین عمومی مربوط به کنسلی بلیط پرواز داخلی هواپیمایی کارون

• در خواست کنسلی بلیط های سیستمی از طرف مسافر، مطابق قوانین هواپیمایی کشوری، شامل جریمه‌ی کنسلی می‌شود. مقدار این جریمه طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری و قوانین ایرلاین متفاوت، است پس از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه کنسلی و مبلغ کارمزد انتقال وجه از قیمت بلیط کسر شده و باقیمانده مبلغ، به‌طور آنلاین به حساب مسافر برمی‌گردد. این مسئله در مورد پروازهای غیر قابل استرداد صادق نیست. مدت زمان بازگشت وجه، تابع مقررات بین بانکی (حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری) است.
• در صورت ابطال یا تاخیر بیش از دو ساعتِ پرواز بلیط خریداری شده شامل جریمه‌ی کنسلی نمی‌گردد و مسافر ملزم است در قسمت استرداداد های وب سایت گزینه “لغو پرواز توسط ایرلاین” و یا “تاخیر و تعجیل پرواز بیش از دو ساعت” را انتخاب نماید.
• در صورت ابطال پرواز و یا تاخیر بیش از دو ساعت که سبب انصراف مسافر از پرواز گردد، ارائه‌ی بلیط/رسید مهر شده توسط ایستگاه مبدا، به منظور هرگونه پیگیری و استرداد بدون جریمه‌ الزامی است.
• در صورتی که مسافر قصد خرید بلیط در ۲ پرواز متوالی را دارد می بایست هنگام خرید حداقل ۳ ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله باشد. در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن به پرواز دوم برعهده مسافر می باشد و هواپیمایی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت و جریمه کنسل شدن بلیط دوم به عهده مسافر است.
طبق قوانین ۱۴ جانبه میان ایرلاین ها و بر اساس قوانین داخلی هر ایرلاین، در صورتیکه بلیط پرواز به صورت رفت و برگشت خریداری گردد و یک مسیر پروازی توسط ایرلاین لغو شود و یا تاخیر و تعجیل بیش از دو ساعت داشته باشد و مسافر از پرواز انصراف دهد قوانین زیر برای کنسل کردن مسیر دیگر پرواز برقرار است:
در صورتی که پرواز رفت و یا برگشت مسافر ایران ایر، اسمان، کاسپین، ماهان، آتا باشد و فاصله پرواز رفت و برگشت کمتر از ۳ روز باشد، پرواز برگشت بدون جریمه استرداد می گردد.
در صورتی که پرواز رفت و یا برگشت مسافر قشم ایر، کیش ایر، کارون، سپهران باشد و فاصله پرواز رفت و برگشت کمتر از ۴۸ ساعت باشد، پرواز برگشت بدون جریمه استرداد می گردد.
در صورتی که پرواز رفت ویا برگشت مسافر تابان، معراج، ساها باشد و فاصله پرواز رفت و برگشت کمتر از ۲۴ ساعت باشد، پرواز برگشت بدون جریمه استرداد می گردد.
هواپیمایی زاگرس و ایرتور جز توافقنامه ۱۴ جانبه نبوده در نتیجه پرواز های این دو ایرلاین شامل این قانون نمی‌شود. در صورت لغو و یا تاخیر و تعجیل بیش از دو ساعت یک مسیر پرواز، مسیر دیگر با جریمه استرداد خواهد شد.
در صورتی که بلیط رفت و یا برگشت هواپیمایی کیش ایر باشد، این ایرلاین تنها در صورتیکه هر دو بلیت رفت و برگشت توسط شرکت صادر شده باشد و هر دو بلیط سیستمی باشند قانون ۱۴ جانبه را اجرا خواهد کرد.

مقررات مربوط به کنسلی بلیط پرواز خارجی هواپیمایی کارون

• در خواست کنسلی بلیط های سیستمی از طرف مسافر، مطابق قوانین مندرج در بلیط و اعلامی از طرف ایرلاین مربوطه می‌باشد. پس از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه کنسلی و مبلغ کارمزد انتقال وجه از مبلغ پرداخت شده توسط مسافر کسر شده و باقیمانده مبلغ، به‌طور آنلاین به حساب مسافر برمی‌گردد. این مسئله در مورد پروازهای چارتر یا غیر قابل استرداد صادق نیست.مدت زمان بازگشت وجه، تابع مقررات بین بانکی (بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری) می‌باشد
• نوع هواپیما بر اساس اعلام ایرلاین‌ها و چارترکنندگان در هنگام خرید و بلیط صادر شده مشخص می‌باشد. هر نوع تغییر در نوع هواپیما بر عهدۀ شرکت هواپیمایی برگزارکنندۀ پرواز است و شرکت هواپیمایی در این مورد مسئولیتی ندارد.
• در صورتی که مسافر قصد خرید بلیط در ۲ پرواز متوالی را دارد می بایست هنگام خرید حداقل ۳ ساعت بین رسیدن پرواز اول به مقصد و حرکت پرواز دوم فاصله باشد. در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن به پرواز دوم برعهده مسافر می‌باشد و هواپیمایی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. کنسل شدن بلیط دوم با مسافر می‌باشد.

معرفی شرکت هواپیمایی کارون

خرید اینترنتی شرکت کارون

برای این‌که شما بتوانید یک بلیط هواپیمایی تهیه کنید، ۲ راه وجود دارد، یکی این‌که مثلا اگر از شرکت هواپیمایی کارون می‌خواهید خرید کنید، به دفتر هواپیمایی نفت رجوع کنید و به صورت حضوری با کسب اطلاعات پروازی که مد نظرتان است مثل زمان پرواز، کلاس پرواز و البته قیمت بلیط پرواز، به خرید بلیط هواپیمایی کارون بپردازید، راه دوم رجوع به سایت هواپیمایی کارون می‌باشد، در این حالت شما تنها کافی است که در منزل خود با استفاده از سیستمی که در اختیار دارید وارد سایت هواپیمایی کارون شده و با دیدن لیست پروازها، که شامل مقصد پروازها و قیمت بلیط و نوع کلاس پرواز است اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی کارون کنید، خرید اینترنتی بلیط هواپیما کارون از طریق سایت چندین مزیت دارد، اولا این‌که نیازی به حضور فیزیکی شما در دفتر هواپیمایی نیست و این باعث کاهش هزینه‌های جانبی و خیالی راحت شما می‌باشد، دیگر این‌که احتمال خطای شما کاهش می‌یابد چرا که شما فقط کافی است با مشاهده لیست‌ها و قیمت‌ها تصمیم بگیرید و از آن‌جا که این‌کار اینترنتی انجام می‌شود هیچ گونه فشار و استرسی برای انتخاب درست بر شما وارد نمی‌شود و می‌توانید با خیال آسوده به این‌کار بپردازید، که البته در حالت ارجاع فیزیکی این تنش‌ها بیشتر بوده و احتمال خطای شما بیشتر می‌شود.
رزرو بلیط هواپیما کارون
همان‌طور که گفته شد برای خرید بلیط هواپیمایی کارون یک راه این است که به سایت اصلی این شرکت هواپیمایی رجوع کنیم، که این سایت هست: www.karunair.com اما راه دیگری هم هست، شما می‌توانید با ورود عبارتی مثل رزرو بلیط هواپیمایی کارون در گوگل به تعداد زیادی از سایت‌های فروش و رزرو بلیط هواپیمایی دسترسی پیدا کنید که هر کدام شامل مزیت‌های خود است، مثلا با سرچ عبارتی مثل خرید بلیط هواپیما شرکت کارون علاوه بر سایت‌های فروش عادی بلیط شما می‌توانید به سایت‌های فروش بلیط چارتر نیز دسترسی پیدا کنید، بلیط چارتر به این صورت است که یک دفتر فروش بلیط می‌آید و بلیط‌های یک پرواز را بصورت گروهی پیش خرید می‌کند، سپس در زمان مناسب آن‌ها را با قیمت کم‌تری به فروش می‌رساند که این باعث می‌شود هم صندلی‌ای در آن پرواز خالی نماند و هم این‌که بلیط با قیمت کم‌تری برای شما فراهم شود.
بعد از یافتن سایت‌های مختلف مربوط به هواپیمایی کارون رزرو بلیط، نوبت می‌رسد به انتخاب نوع بلیط و خرید آن. عموما در این سایت‌ها فروش بلیط هواپیمایی کارون به صورت یک لینک نمایش داده می‌شود که بعد از ورود به آن و انتخاب مسیر و نوع پرواز، شما می‌توانید با کارت اعتباری خود بلیط هواپیمایی کارون را خریداری کنید. به شما رسیدی داده می‌شود که در واقع جایگزین موقتی برای همان بلیط هواپیما کارون می‌باشد، شما با داشتن این رسید می‌توانید به مثلا هواپیمایی کارون ترمینال مهرآباد رفته و بلیط اصلی خود را دریافت نمایید. در صورت بروز هرگونه ایراد یا برای کسب اطلاعات میتوانید با پشتیبانی این ایرلاین تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره خرید خود را قطعی نمایید.
بسیار جالب است که بدانید شرکت هواپیمایی کارون با داشتن ضریب ایمنی بسیار بالایی که دارد، هیچ گونه سانحه هوایی که خسارت زیادی وارد کند در کارنامه خود نداشته است که این از افتخارات شرکت هواپیمایی کارون ایر می‌باشد. بر اساس آمارهای جهانی پرواز کارون ایمن‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه لقب گرفته است.

چیزی که شرکت هواپیمایی کارون را بسیار متمایز کرده اولا سابقه طولانی آن در خدمات هوایی و ارائه خدمات تعمیر و نگه‌داری است که نسبت به دیگر ایرلاین‌ها بسیار در این زمینه موفق‌تر بوده و تجربه بالاتری داشته است، دیگر این‌که حساسیت شرکت هواپیمایی کارون روی امنیت هوایی و پروازهای کارون باعث شده است این ایرلاین به یکی از امن‌ترین ایرلاین‌های داخلی تبدیل شود. اگر به دنبال تجربه سفری بسیار ایمن هستید، فاکتوری که از نظر صنعت هواپیمایی بسیار بسیار مهم است، حتما تجربه پرواز با پرواز کارون ایر را امتحان کنید.
در ادامه مشخصات کلی و آدرس و شماره تلفن بخش‌های مختلف از جمله سایت هواپیمایی کارون فروش بلیط و آدرس پرواز کارون ترمینال را آورده‌ایم.
دفاتر فروش اصلی هواپیمایی کارون
دفتر مركزي فروش بليط هواپیما نفت : تهران- فاز يك شهرك اكباتان- بلوار شهيد نفيسي
تلفن : ۴۴۶۴۱۷۵۵ و۴۷۲۲۵-۰۲۱ و ۴۴۶۹۱۰۸۳ – ۰۲۱
دفتر فروش شماره ۲ : ترمينال ۲ فرودگاه مهرآباد تهران
تلفن : ۶۱۰۲۳۳۳۲ -۰۲۱
دفتر فروش در اهواز : فرودگاه اهواز – داخل ترمينال پروازهاي داخلي
تلفن دفتر فروش : ۳۴۴۳۲۷۳۶ -۰۶۱
آدرس و تلفن نماينده هواپيمايي كارون در دوبي
كاوان تراول دوبي- ديره – پشت ساختمان DAY TO DAY – جنب ايستگاه مترو CITY CENTER – ساختمان ESTAR SENTORIOM – شماره ۱۶
تلفن: ۰۰۹۷۱۴۲۲۲۳۶۹۸ – ۰۰۹۷۱۴۲۲۹۸۳۱۸
دفاتر فروش هواپیمایی نفت در شهرستان ها
مشهد مقدس , فرودگاه شهيد هاشمي نژاد داخل ترمينال
تلفن : ۳۳۴۰۰۵۴۰- ۰۵۱
جزيره كيش , فرودگاه بين المللي كيش , داخل ترمينال , خروجي پروازهاي داخلي-
تلفن :۴۴۴۴۳۶۲۹ -۰۷۶
يزد , فرودگاه شهيد صدوقي , داخل ترمينال خروجي
تلفن :۳۷۳۰۲۳۴۰ -۰۳۵
شيراز , فرودگاه شهيد دستغيب , ترمينال داخلي
تلفن : ۳۷۲۰۸۱۵۱ -۰۷۱
اصفهان , فرودگاه شهيد بهشتي , ترمينال داخلي
تلفن :۳۵۲۷۵۲۳۲ -۰۳۱

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *