جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه ی سفیران سروش سعادت

تاریخ بروزرسانی :
۷ آذر ۱۳۹۷

برای ویزای تحصیلی کانادا احتیاج به اخذ مجوز تحصیلی استادی پرمیت کانادا میباشد که این اجازه به نام ویزای تحصیلی کانادا در مدت دوره اقامت شخص حساب میشود . همانطور که زمان یک دوره شش ماه یا حتی کمتر میباشد احتیاجی به اجازه تحصیلی ندارد. با این حساب ، مهم است برای اخذ استادی پرمیت قبل از داخل به کشور کانادا اقدام شود واینکه اگر شخص قصد ادامه تحصیل در رشته های دیگر را باید از کشور کانادا خارج شود.
هنگامی که شخص مجوز تحصیل در کانادا را دارد ، و اگر قصد تحصیل در کانادا را داشته باشد میتواند اقامت خود را تمدید کند . استادی پرمیت به دانشجویانی که در موسسات آموزشی برتر که به طور تمام وقت در حال آموزش هستند میتواند و به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند . دانشجویان میتواند خارج از محیط دانشگاه به نام قسمتی از برنامه تحصیلی شخص در کارآموز یا همکار شاغل شوند و یا در کشور کانادا با اقامت همیشگی کار پیدا کند .
شما این توانایی را دارید که فرم درخواست استادی پرمیت را به صورت آنلاین و یا به صورت کتبی که قابل قبول سایت اداره مهاجرت کانادا باشد ارائه دهید . در اکثر مواقع با بررسی فرم های درخواست های کاغذی به زمان بیشتری نیاز دارد که لازم به ذکر است قبل از دوره پردازش ، مدارک به درستی بررسی شود . زمانی که میخواهید به صورت آنلاین اپلای کنید ، احتیاج به کارت اعتباری و یک نسخه از الکترونیک مدارک و اسناد وحتی کپی هم مسئله ای ندارد باید تهیه کنید .در کشور هایی که دستور العمل درباره این که احتیاج به چه اسناد و مدارکی دارد ارائه دهید که موقعیت شما را در نظر میگیرد به شما برای کمک میتوانید با (VAC) مرکز درخواست ویزا تماس حاصل بفرمایید .
موسسه سفیران سروش سعادت با سابقه درخشان در این زمینه و کارشناسان ارشد ما در مورد ویزای تحصیلی در کانادا به شما کمک میکنند .

کانادا 5 اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه ی سفیران سروش سعادت

اخذ ویزای دانشجویی کانادا :
*اول باید نام ادمیشن فی یا پذیرش (LOA) از یکی از موسسه های معتبر و برتر اخذ کنید و دانشجویان که قصد تحصیل در کبک را دارند میبایست برای اخذ گواهی پذیرش کبک را از دولت کبک دارند.
این گواهی قبل از اینکه مجوز به درخواست استادی پرمیت باشد را باید دریافت کرد که هم به صورت آنلاین و هم به صورت کتبی میتوانید دریافت کنید.
*در مرحله بعد میبایست بسته درخواست ویزای تحصیلی را از سایت CIC یا دفتر ویزای محلی یا سفارت و کنسولگری کانادا را اخذ کنند و همانطور به یکی از کشور های تعیین شده باید درخواست بدهید و احتیاج به ویزای موقت هم دارید.
*جهت اخذ بسته تقاضانامه باید به چند تا سوال که بر روی سایت است پاسخ بدهید و این سوالات معیین میکند که شما مجوز به ارائه فرم استادی پرمیت کانادا میباشد و یا خیر و لازم به چه مدارکی میباشد.
*همانطور کسانی که شرایط دارند یک چک لیست شخصی اخذ میکنید که تا مدت ۶۰ روز قابل اعتبار میباشد و برای ارسال پرونده به چک لیست احتیاج دارید. بهتر است از صفحه ای کد شخصی خود پرینت داشته باشید و این صفحه حاوی راهنمای پذیرش ، مقدار حدودی شهریه ، مدارک سابمیت پرونده و… دستور العمل های مراحل بعدی است.

کانادا 4 اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه ی سفیران سروش سعادت

*هنگامی که مدارک اپلای را آماده کردید یک حساب باید به عنوان MYCLC بسازید و کد شخصی خودتون را باید وارد کنید و بعد چک لیست خود را بگیرید که به شما راهنمایی میکند برای آپلود و ارسال مدارک به CIC میباشد.

*زمانی که مدارک و اسناد خود را آماده کردید و هزینه های مدنظر را هم پرداخت کردید این امکان را دارید فرم درخواست را برای سایت ارسال بفرمایید .
*امکان این وجود دارد که برخی از متقاضیان مصاحبه محلی انجام دهند.

برای انجام ویزای تحصیلی در کانادا مشورت کردن مهم است. با افراد کارشناس و با تجربه که موسسه سفیران سروش سعادت به طور دقیق به شما از اول پروسه تا آخر در کنار شما خواهد بود و میتوانند به شما در انتخاب دانشگاه و شهر و … کمک خواهند کرد.
موسسه سفیران سروش سعادت با تجربه بسیار بالا در ویزای تحصیلی در کانادا میتوانید شانس ویزای خود را افزایش دهید و حتما قبل از اقدام با مشاورین ارشد ما به صورت رایگان مشاوره تلفنی را انجام دهید.

اصول و شرایط دیگر برای دریافت ویزای تحصیلی در کانادا :
*بعضی از کشور های اروپایی ، آفریقایی ، خاورمیانه این امکان وجود دارد که عکس و اثر انگشت را ارائه بدهید.
*بعضی از متقاضیان این امکان وجود دارد که باید قبل از درخواست فرم به انجام سوئپیشینه و معاینات پزشکی و.. را باید داشته باشند که اگر خدایی نکرده دارای سابقه کیفری باشد اجازه اقامت تحصیلی را نخواهد داشت . این معاینات پزشکی و سوئپیشینه ها برای کسانی که ساکن ایران هستند و قصد سفر دارند را لازم نیست که داشته باشند .
*و شرایط مورد نیاز باید ثابت کنید که متقاضی توانایی مالی دارد.
برای ثابت کردن توانایی مالی میتوانید از شرایط زیر استفاده کنید:
*حساب بانکی در کانادا
*نامه تمکن مالی
*حواله ارز های مبادلاتی
*مدارک پرداخت هزینه ها
*تعهد نامه ( از اشخاصی که تایید کنند که توانایی مالی دارید)

کانادا 3 اخذ ویزای تحصیلی کانادا با موسسه ی سفیران سروش سعادت

مدارک بعد از درخواست ویزای تحصیلی:
هنگامی که ویزای تحصیلی در کانادا شما قبول میشود ، یک معرفی نامه POE یا اجازه سفر الکترونیکی (ETA) و یا ویزای اقامت موقت خود صادر میشود .این اجازه الکترونیکی به پاسپورت شما به مدت ۵ سال تا زمان انقضای گذرنامه صادر شده معتبر است .شما باید در طول اپلای کردن از آن استفاده کنید .
اجازه دادن (ETA) با اضافه کردن ، گذرنامه قابل اعتبار ، مدارک مالی ، پذیرش باید به اسنادی پرمیت ارسال کنید و مجوز ورود به کانادا را اخذ کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    الان خیلی سخت میشه برای تحصیل ب کانادا رفت … ب خاطر دلار هزینه ها خیلی بالا رفته .. بورسیه شدنم خیلی سخته.. اصلا خانواده ها از پس خرجش برنمیان

    ۴ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد