رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

پربازدیدترین هتل های یزد را رزرو کنید!

اشتراک گذاری

یزد از جمله زیباترین شهرهای کویری ایران به حساب می‌آید. همه‌ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی از این شهر زیبا و آرام دیدن می‌کنند. به همین خاطر در شهر یزد می‌توانید شاهد فعالیت انواع مختلف هتل باشید. انتخاب صحیح محل اقامت و هتل، می‌توانید روی کیفیت و تجربه سفر شما تأثیر بسیاری بگذارد.
پس برای آنکه بتوانید سفری عالی را تجربه کنید، باید اقدام به رزرو اینترنتی هتل مناسب و باکیفیت کنید. یک هتل نامناسب می‌تواند سفرتان را به یک کابوس تلخ تبدیل کند. برای آنکه بتوانید انتخابی بهتر درباره هتل‌های یزد داشته باشید، در این مقاله قصد داریم تا پربازدیدترین هتل‌های یزد را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید در میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. در نتیجه انتخابی عالی و سفری خوش خواهید داشت. با ما همراه باشید.

هتل های یزد

هتل داد

وقتی که قصد بررسی پربازدیدترین و محبوب‌ترین هتل‌های یزد را داشته باشیم، همیشه نام هتل داد در صدر فهرست قرار می‌گیرد. هتل دارد یک هتل ۴ ستاره است؛ اما با اقامت در آن احساس می‌کنید که در یک هتل ۵ ستاره لوکس اقامت دارید. جالب است بدانید با وجود آنکه هتل داد ۴ ستاره دارد؛ اما می‌توانید از خدماتی همانند استخر و مجموعه اسپا به‌صورت رایگان استفاده کنید.
این هتل به سبک کاملاً سنتی بر اساس معماری بومی شهرهای کویری طراحی شده است. به همین خاطر با حضور در این هتل، احساس آرامش بسیار عالی را خواهید کرد. حتی این طراحی در داخل فضای اتاق‌ها نیز به چشم می‌خورد. برای مثال از پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی در این هتل استفاده کرده‌اند. هتل داد در مجموع با ۸۸ باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. اگر قصد رزرو اینترنتی هتل را هم دارید، می‌توانید رزرو خود را به‌راحتی انجام دهید. این هتل همیشه در لیست بهترین هتل‌های یزد قرار می‌گیرد.

هتل ارگ جدید

هتل ارگ جدید از دیگر هتل‌های ۴ستاره یزد است. این هتل ظاهری بسیار زیبا دارد و همانند هتل داد، به سبک سنتی طراحی شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ در ۲ طبقه به بهره‌بردرای رسید. هتل ارگ جدید در نزدیکی دخمه زرتشتیان قرار دارد.

هتل های یزد

پس می‌توانید از این هتل به این دخمه دسترسی راحت داشته باشید. هتل ارگ جدید از مرکز شهر کمی دور است. به همین خاطر خبری از شلوغی و سروصدا در این هتل نیست. در حقیقت این هتل در نزدیکی یکی از مناطق خوش آب‌وهوای ییلاقی یزد قرار دارد. همان طور که می‌دانید، یزد شهری گرم و خشک است. پس با اقامت در این هتل، می‌توانید از آب‌وهوایی بهتر در مقایسه با هتل‌های دیگر بهره‌مند شوید. این هتل با ۱۵۰ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند و کیفیت خدمات بسیار عالی دارد.

هتل صفائیه

هتل صفائیه از جمله بزرگترین و برترین هتل‌های یزد به حساب می‌آید. این هتل جزو معدود هتل‌های ۵ستاره یزد به حساب می‌آید. ظاهر این هتل همانند یک قلعه قدیمی طراحی شده است. به همین خاطر حتی اگر از جلوی آن عبور کنید، قطعاً ظاهر زیبای آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
هتل صفائیه در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق یزد واقع شده است. به همین خاطر حتی در فصل گرما هم می‌توانید از هوای خوش یزد لذت ببرید. در این هتل ۱۹۵ واحد اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پس می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و بودجه خود، بهترین اتاق را انتخاب کنید.
در هتل صفائیه می‌توانید از هر نوع امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی که در نظرتان وجود دارد، بهره‌مند شوید. رستوران این هتل کیفیت بسیار عالی دارد و غذا را داخل اتاق‌ها سرو می‌کند. خلاصه که صفائیه از جمله پربازدیدترین هتل‌های یزد به حساب می‌آید.

هتل باغ مشیرالممالک يزد

هتل باغ مشیرالممالک يزد یک هتل ۴ ستاره است که در حاشیه بافت تاریخی یزد قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۲ در زمینی به مساحت ۱۳هزار مترمربع بنا شد. هتل باغ مشیرالممالک يزد در بنایی تاریخی قرار دارد. قدمت این بنا به صدها سال پیش باز می‌گردد.
در بازسازی عمارت اصلی نیز تمامی اصول معماری سنتی را رعایت کرده‌اند. به همین خاطر وقتی که وارد هتل باغ مشیرالممالک يزد می‌شوید، احساس می‌کنید که در زمان سفر کرده‌اید. همان طور که از نام این هتل مشخص است، هتل باغ مشیرالممالک يزد در یک باغ بسیار زیبا قرار دارد. به همین خاطر وقتی که از داخل اتاق خود پنجره را باز می‌کنید، می‌توانید شاهد منظره باغی دلباز و دوست‌داشتنی باشید. همین موضوع هتل باغ مشیرالممالک يزد را به یکی از پربازدیدترین هتل‌های یزد تبدیل کرده است.

هتل های یزد

هتل آنتیک ملک التجار يزد

هتل آنتیک ملک التجار يزد نیز از نظر ظاهری و ساخت شباهت بسیاری به هتل باغ مشیر دارد. این هتل نیز در ساختمانی قدیمی واقع شده است که قدمت آن به صدها سال پیش باز می‌گردد. تبدیل عمارت‌های قدیمی و انواع کاروانسرا به هتل‌های سنتی، یک ایده بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.
به این ترتیب می‌توانید زندگی افرادی را تجربه کنید که صدها سال پیش از ما زندگی می‌کردند. هتل آنتیک ملک التجار يزد یک هتل ۴ ستاره اس. این هتل در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال ۱۳۹۳ آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل آنتیک ملک التجار يزد حیاطی دلباز و بسیار باصفا دارد. این حیاط را با تخت‌های سنتی تکمیل کرده‌اند تا بتوانید حسابی از سبک سنتی معماری هتل آنتیک ملک التجار يزد لذت ببرید. همچنین امکان رزرو اینترنتی هتل آنتیک ملک التجار يزد نیز وجود دارد.
خب دوستان، نظر شما درباره بهترین هتل‌های یزد چه بود؟ به نظر شما پربازدیدترین هتل یزد کدام است؟ شما کدام یک را برای اقامت خود انتخاب می‌کنید؟

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *