جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ خرداد ۱۴۰۰

بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا با ارائه خدمات خوب و رعایت نکات بهداشتی توانسته اند رضایت مسافران را به خود جلب کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا را به شما معرفی کنیم. این هتل ها هم از نظر ارزش قیمت در برابر خدمات و هم از نظر مسافران بهترین هتل ها آنتالیا بوده اند. تمامی این هتل ها گواهی مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی را دریافت کرده اند.

سفر به آنتالیا در دوران کرونا

شما می توانید به آنتالیا در دوران کرونا سفر داشته باشید. زیرا قرنطینه های شدید ترکیه در حال برداشته شدن هستند و می توانید از تمام تفریحات آنتالیا استفاده کنید. برای اینکه سفری ارزان تر داشته باشید، می توانید از تور آنتالیا استفاده کنید. هزینه سفر به آنتالیا باتوجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید باتوجه به اینکه سفر به این شهر بصورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل ۵ ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های ۳ ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد.

بهترین هتل های آنتالیا به ترتیب از نظر رعایت موارد بهداشتی

در این قسمت می توانید بهترین هتل هایی که گواهی سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی را دریافت کرده اند بشناسید. این هتل ها در دوران کرونا خدمات ویژه ای برای رعایت موارد بهداشتی در برابر کرونا را ارائه می دهند. به طور مثال چک کردن و انجام تست کرونا برای بررسی وضعیت مسافران از نظر ابتلا به ویروس کرونا، آموزش و الزام پرسنل به رعایت پروتکل ها، ضدعفونی کننده های دست در اتاق ها و مکان های عمومی، فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی اتاق ها، ضد عفونی بشقاب ها و لیوان ها و سایر موارد در رستوران از مواردی هستند که هتل های برتر آنتالیا آن ها را رعایت می کنند. این هتل ها در آژانس هواپیمایی مهرپرواز قابل رزرو هستند.

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل رگنوم کاریا یک هتل ۵ ستاره با ساحل اختصاصی در ناحیه بلک آنتالیا است و ۵۳۳ اتاق دارد. این هتل دارای خدمات UALL (غذا و نوشیدنی رایگان) است. وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی، مینی بار، اتاق های تمیز و قهوه ساز می باشند و دارای پارکینگ رایگان اختصاصی سرپوشیده نیز است. خدمات ماساژ، سونا و استخرهای سرپوشیده و روباز از امکانات این هتل هستند. اتاق های این هتل، چشم اندازی از دریای مدیترانه را ارائه می دهند و دارای بالکن اختصاصی نیز می باشند.

آنتالیا 2 بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل لارا باروت آنتالیا

هتل لارا باروت آنتالیا، یک هتل ۵ ستاره است که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر هتل ها دارد (از ۵۰۰ دلار)، اما بهترین خدمات را بین تمام هتل های آنتالیا و اطراف آن ارائه می دهد. استخر مجهز، سونا، سالن ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق های با امکانات بالا تنها بخشی از امکانات این هتل هستند. این هتل در ساحل لارا قرار دارد و به دریا بسیار نزدیک است. رستوران و کافه های روباز و سربسته، همچنین استخر بزرگ و سرباز در بیرون آن و برنامه های سرگرم کننده در هتل، نظر تمامی گردشگران را به خود جلب می کند.

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ۵ ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا واقع در ناحیه بلک و یکی از هتل های گروه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از هتل های معروف آنتالیا است. پارک آبی و نمایش اختصاصی دلفین ها از امکانات خاص آن است. هتل ریکسوس پرمیومف هتل بزرگی است و دارای ۷۰۰ اتاق و ۹۰۰ پرسنل است تا به همه نیازهای مسافران پاسخ داده شود. این هتل به دلیل امکانات ویژه آن، سفری بسیار متفاوت به آنتالیا را برای شما رقم می زند. همچنین این هتل دسترسی ویژه ای به تم پارک لند آف لجندز آنتالیا دارد.

آنتالیا 1 بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس

هتل کنکورد نیز یکی از هتل های آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه است. این هتل ۵ ستاره است و قیمت آن از ۱۵۰ دلار آغاز می شود. این هتل استخر بزرگی دارد و غذاهای بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد. صبحانه رایگان و باشگاه با کیفیتی نیز در آن وجود دارد. این هتل همچنین برای استراحت در آنتالیا مناسب است. کیفیت غذاهای این هتل بالاست و فضای داخلی آن لاکچری است.

هتل نیروانا آنتالیا

هتل نیروانا یک هتل ۵ ستاره است که در ناحیه مراد پاشا در آنتالیا قرار دارد. قیمت رزرو این هتل از ۱۴۵ دلار شروع می شود. این هتل دارای استخر بزرگ و پارک آبی مجهز است. اتاق های آن دکوراسیون زیبایی دارد. همچنین کیفیت غذاهای آن بالا است. دلیل معرفی ان در این لیست، رضایت بسیار بالای مسافران آن است.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت هتلی ۵ ستاره است که در ناحیه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل نیز از گروه هتل های زنجیره ای ریکسوس است که ۷۲۰ متر ساحل اختصاصی در منطقه کمر آنتالیا و در حاشیه سواحل فیروزه ای مدیترانه و قرار گرفته و توسط درختان سبز و انبوه و طبیعتی منحصر به فرد در محیطی دنج با آب و هوایی بی مثال واقع شده است. این هتل بیشترین تعداد اتاق هتل ها را در کشور ترکیه دارد و دومین هتل بزرگ ترکیه است. همچنین دارای اسکله اختصاصی است. امکانات تفریحی ساحلی، چندین استخر و پارک آبی، نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. هتل ریکسوس سان گیت سرویس All ( غذا و نوشیدنی رایگان) از میهمانان پذیرایی ویژه ای به عمل می آورد.

آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در دوران کرونا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل سی لایف فامیلی

این هتل نیز یک هتل ۵ ستاره است و شروع قیمت آن از ۱۸۰ دلار است. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و خدمات آن All-Inclusive است.
محل هتل در نزدیکی مراکز خرید و فرودگاه قرار دارد. اتاق های این هتل کوچک هستند اما در عوض امکانات زیادی در اتاق ها و محیط هتل وجود دارد. برنامه های سرگرم کننده و استخر از دیگر امکانات آن است.

هتل تایتانیک آنتالیا

هتل تایتانیک یکی از هتل های لوکس آنتالیا است که در ساحل لارا قرار گرفته و به شکل کشتی تایتانیک ساخته شده است و ۹ طبقه دارد. لابی هتل شبیه به کابین کشتی است. همه اتاق ها بالکن دارند مجهز به تلویزیون و مبلمان مجلل هستند. این هتل دارای ساحل اختصاصی است که برای آفتاب گرفتن مناسب است. این هتل همچنین تعداد اتاق های زیادی دارد و دارای ۵۸۹ اتاق با طراحی داخلی خاص است. این اتاق ها چشم اندازی از دریای مدیترانه دارند و فضای بزرگی دارند. پلاژهایی نیز برای استراحت در کنار استخر در نظر گرفته شده است.

هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

این هتل ۵ ستاره در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد و زیرمجموعه ای از گروه هتل های دلفین در ترکیه است. این هتل ۱۲ طبقه دارد و ۱۰ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل دلفین ایمپریال تا مرکز شهر آنتالیا ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یکی از هتل های محبوب آنتالیا از نظر کاربران وبسایت های رزرواسیون و همچنین از لوکس ترین هتل های آنتالیا است.

سفر ارزان به آنتالیا

اگر می خواهید ارزان تر به آنتالیا سفر کنید، می توانید از تور لحظه آخری آنتالیا استفاده کنید. از مزیت های تور لحظه آخری آنتالیا این است که قیمت پایین تری نسبت به تورهای عادی دارد و این مورد به این دلیل است که این تورها در لحظات آخر بسته شدن تور و برای تکمیل ظرفیت ارائه می شوند. شما با رزرو این تورها در آژانس هواپیمایی مهرپرواز، می توانید سفر با تور ارزان ترکیه و استفاده از تخفیف های تور لحظه آخری ترکیه را تجربه کنید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال ۱۴۰۰ می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۴۳۶۳۸ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد