جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین قنادی های تهران

تاریخ بروزرسانی :
۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین قنادی های تهران را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. در تهران پیش از اینکه قنادی‌های معروف، باب شوند این کافه قنادی‌ها بودند که جای خود را در دل شهروندان باز کردند. کافه‌های اولیه در تهران رفته رفته کمی برای شیرینی‌ها هم جا باز کردند و نام خود را به کافه قنادی تغییر دادند. مشتریان کافه‌ها ممکن بود ساعت‌ها بمانند و فقط یک چای خورده باشند. در نتیجه کافه‌ها، برای ورشکست نشدن، بخش شیرینی فروشی هم به مغازه خود اضافه کردند و از طرفی، بیشتر قنادی‌ها هم یک قسمت را به کافه اختصاص دادند.این سوال پیش می آید بهترین قنادی های تهران  کجاست ؟

اما این روزها بهترین شیرینی را از کجای تهران می‌شود خرید و بهترین قنادی‌ها و شیرینی فروشی های پایتخت کدام‌هاست؟ آنجا که بوی خوب شیرینی را از چند فرسخی می‌توان فهمید.

قنادی شهرزاد

قنادی شهرزاد (شعبه یوسف آباد) یکی از شیرینی فروشی های قدیمی و با سابقه شهر تهران بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و با بهره گیری از متفاوت ترین متد کیک و شیرینی پزی در ایران، توانسته تا در سال های اخیر به محبوبیت کم نظیری در بین مردم دست یابد. شیرینی لطیفه، گاتا، تارت تمشک، تارت شکلات و نان خامه ای این شیرینی فروشی در نوع خود بهترین بوده و روزهای تعطیل و خصوصا ایام نوروز شلوغ و پر رفت و آمد هست. قنادی شهرزاد از شیرینی های خشک خوشمزه ای نیز برخوردار بوده که برای پذیرایی در میهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرند و رقیب ندارند. هم شیرینی ترهایش خوشمزه است و هم شیرینی خشک باکیفیتی دست مشتری می‌دهد.
می‌توان یک روز عصر به شهرزاد رفت و از آنجا برای خانه شیرینی خرید و با اهل خانواده نوش جان کرد. چیزکیک‌های مثلتی شهرزاد و شیرینی کشمشی‌هایش طرفدار زیاد دارد.علاوه بر این کیک شکلاتی‌های خوش طعمی هم در شهرزاد که دو شعبه یکی در میدان آرژانتین و دیگری در یوسف آباد دارد، پخته می‌شود.

آدرس :خیابان یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، میدان سلماس ، خیابان شهریار ، نبش خیابان ۱۰/۱

آدرس شهرزاد شعبه ۱:میدان آرژانتین، جنب فروشگاه شهروند، طبقه زیرین بانک سامان

شهرزاد 1 بهترین قنادی های تهران

شیرینی بی‌بی یکی از بهترین قنادی های تهران

قنادی بی بی در یوسف آباد در ابتدا فقط شیرینی خشک‌های معروفی داشت، اما این روزها به یکی از معروف ترین قنادی‌ های تهران تبدیل شده و به خصوص کیک تولدهایش طرفدار زیاد دارد و کیک شکلاتی‌اش در همه تهران معروف است.
قنادی پوپک در یوسفآباد قنادی خوب دیگری است که در کیفیت با بی بی رقابت می‌کند. پوپک بالاتر از سینما گلریز است و غیر از شیرینی و کیک‌های خوبش در زمینه نان های مخصوص صبحانه هم فعالیت دارد.

آدرس بی بی: یوسف آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام، نبش سی ام

بی بی 1 بهترین قنادی های تهران

بی بی بهترین قنادی های تهران

شیرینی دانمارکی

باز شدن اولین شیرینی فروشی دانمارکی در خیابان ویلا، اتفاق مهمی برای شیرینی خورهای حرفه‌ای بود. این قنادی هنوز هم با کیفیت خوبی شیرینی دانمارکی را عرضه می‌کند و اگر صبح حدود ساعت ده آنجا باشید، می‌توانید آن را داغ داغ بخرید.
دانمارکی، شاید ارزانترین شیرینی‌فروشی در بین قنادی‌های خوب تهران است و با هر سطح درآمدی که باشید از دانمارکی شیرینی نخورده بیرون نمی‌آیید. دانمارکی شکری محصول ویژه این قنادی است.
کافی است بعضی عصرها ساعت ۴ سری به این شیرینی فروشی بزنید تا صفی که برای خرید شیرینی شکری و داغ تازه از تنور درآمده را ببینید.

از دیگر قنادی‌هایی که شیرینی دانمارکی‌اش معروف است قنادی گاندی در ابتدای خیابان گاندی داخل پاساژ است. شیرینی گاندی که دونات هایش هم خیلی معروف است، در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده و مشتری‌های ثابتی دارد. بنابراین اگر دیر به قنادی برسید ممکن است با ویترین خالی از شیرینی مواجه شوید.
آدرس شیرینی دانمارکی: خیابان ویلا(استاد نجات اللهی)، بالاتر از هتل هویزه

دانمارکی بهترین قنادی های تهران

دانمارکی1 بهترین قنادی های تهران

قنادی نیشکر

یکی از شیرینی فروش های بسیار معروفی که در تهران وجود دارد و بسیاری از افراد این برند را می شناسند، شیرینی فروشی نیشکر است. این شیرینی فروش در حال حاضر ۵ شعبه مختلف در تهران دارد و شما می توانید از شعبات مختلف آن خرید خود را انجام دهید. شعبه مرکزی آن در فرمانیه است و شعبه VIP آن هم در زعفرانیه قرار گرفته است. در حال حاضر محصولات مختلفی نظیر انواع شیرینی ها، کیک ها، چیز کیک و… در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و بسیار هم شیرینی های آن خوشمزه و خوش عطر است. شما می توانید شیرینی های تارت میوه ای را از این شیرینی فروشی خریداری کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

به خصوص که اگر شما در حال برگزاری یک مراسم نظیر جشن هستید، باید شیرینی های خوشمزه و تزئین شده تهیه کنید که پیشنهاد ما به شما استفاده از شیرینی های قنادی نیشکر است. نکته مهم این است که در سایت این شیرینی فروشی آمده است که دارای لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان بوده و دارای ایزو مدیریت کیفیت ۹۰۰۱-۲۰۰۸ است.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان فلاحی، تقاطع آصف

نیشکر بهترین قنادی های تهران


قنادی مینیون

قدمت کافه قنادی مینیون که به سلطان شکلات معروف است حدود ۷۵ سال است. پس از انقلاب کمونیستی شوروی سابق فردی از اهالی خارکف (اوکراین ) به نام تربوغوسیان خانواده‌اش را به ایران میفرستد و خودش نیز پس از مدتی به ایران مهاجرت می‌کند و باهم یک نانوایی باز می‌کنند و مشغول به کار می‌شوند.
بعد از جنگ، نانوایی تبدیل به شیرینی پزی می‌شود و کم کم پای شکلات هم به میان می‌آید. خانواده تربوغوسیان که حالا تنها بازمانده‌اش روبن، یکی از پسرهای خانواده است، دستگاه‌های شکلات سازی را خودشان از اروپا وارد می‌کنند و اسم مغازه را می‌گذارند مینیون که در زبان فرانسوی یعنی ظریف و زیبا و دوست داشتنی.
کافه قنادی مینیون به شکلات‌های دست سازش معروف است. پیشخوان مغازه را ترافل‌های شکلاتی، شکلات های ویفری، فندقی پر کرده‌اند و از رولت و قهوه فرانسه‌اش هم بسیار تعریف می‌کنند.

آدرس: خیابان سعدی، نبش خیابان هدایت، برادران شهید قائدی

مینیون 1 بهترین قنادی های تهران

مینیون بهترین قنادی های تهران

قنادی هانس

هانس یکی دیگر از قنادی‌هایی است که حتما اسمش به گوشتان خورده است؛ اما از دیده‌ها پنهان است. ممکن است بدون آدرس دقیق برای پیدا کردن هانس راهی خیابان آبان واقع در کریمخان شوید و هانس را پیدا نکنید، چون هانس واقع در کوچه‌ای است و برای رسیدن به آن باید از حیاطی بگذرید.این قنادی سال ۱۳۴۲ راه افتاده و بیشتر از ۵۰ سال سابقه دارد و ساعت کارش محدود است. یعنی اگر بعد از ساعت شش برسید با در بسته مواجه خواهید شد.این قنادی شیرینی‌های کره‌ای خوشمزهای دارد و علاوه بر آن شیرینی های کوچکی که با چای خیلی خوشمزه است. شیرینی بادام و عسل و تارت های هانس هم لذیذ است و ساعت ۹ صبح که بروید اشترودل های فوق العاده ای گیرتان می آید.

اما معروفترین کیک این قنادی کیک توت فرنگی‌اش است که طرفداران بسیاری دارد. هرچه از ساعت کار این قنادی در طول روز می‌گذرد از تنوع شیرینی‌های آن کاسته می‌شود، چون هر روز به صورت محدود شیرینی می‌پزند. اگر ساعت پنج به هانس برسید فقط شانس خریدن شیرینی کره‌ ای و شاید دوسه نوع شیرینی دیگر برایتان بماند.

آدرس:خیابان کریم خان زند، خیابان آبان جنوبی، کوچه لطفی، پلاک ۳

آدرس شعبه ۲: شیخ بهایی جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع ونک پارک برج الوند، همکف شماره۴۸

هانس بهترین قنادی های تهران

قنادی ناتالی یکی از بهترین قنادی های تهران

قنادی ناتالی از سال ۱۳۴۰ در تهران مشغول است و همیشه با محصولات خوب و ظاهر به روز محبوبیت خودش را حفظ کرده. طبقه دوم این قنادی کافی شاپ دارد و برای خوردن شیرینی با قهوه جان می‌دهد.
از شیرینی‌های خوب ناتالی پای شاتوت است که حتی وسط زمستان هم با شاتوت‌های تر و تازه پخته می‌شود. ناتالی انواع مافین و پای و دونات و کیک شکلاتی خوش طعمی هم دارد. در ناتالی همیشه با شیرینی‌های جدیدی روبه رو می‌شوید و برای هر سلیقه‌ای شیرینی خشک و تر وجود دارد.

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین شیرینی فروشی های تهران است. ابتدا نام ناتالی داشت و بعدها به ناتلی تغییر نام داد. قنادی ناتلی اکنون از طبقه دوم خود به عنوان کافه استفاده میکند و برای کسانی که به دنبال مکانی آرام و خوشمزه برای گپ و گفت هستند، انتخاب خوبی خواهد بود. شما کیک و شیرینی مورد علاقه خود را از تارت ها و دسرها و پای سیب و شیرینی های خشک تازه در طبقه پایین انتخاب میکنید و آن را به کافه طبقه دوم می برید و با نوشیدنی های سرد و گرم، میل میکنید. ال سی دی بزرگ طبقه دوم و انواع مجلات هنری، برای سرگرم شدن شما در دسترس است. این طبقه ظرفیت اسکان ۳۰ نفر را دارد.

نحوه دسترسی به  قنادی ناتالی

کافه قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی، پایین تر از میدان پالیزی (پاتوق آبمیوه خورها و زاپاتا خورهای تهران) قرار دارد.
آدرس: سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان خرمشهر (آپادانا)، نبش خیابان توپچی

ناتالی بهترین قنادی های تهران


قنادی سولدوش یکی از بهترین قنادی های تهران

یکی از مقصدهای شکم گردی برای بالاشهری های تهران، سولدوش پاسداران است. جایی که شما را با جدیدترین دسرهای فرانسوی و تارت ها و شیرینی های دانمارکی آشنا میکند و همواره کیک های عروسی و نامزدی و تولد هیجان انگیزی برای عاشقان کیک و شیرینی دارد. قنادی سولدوش انواع شیرینی ها و دسر های زیبا و خوشمزه و متنوعی دارد. همه مدل از شیرینی های خشک گرفته تا مینی تارت و کوکی های متنوع، مشتریان زیادی دارد. قیمتهای شیرینی در این شیرینی فروشی به نسبت بسیاری از قنادی های تهران متفاوت است و میتوان سولدوش پاسداران را در فهرست قنادی های لوکس برشمرد.

شیرینی سرای سولدوش

شیرینی سرای سولدوش کیک های عروسی خیلی قشنگ و متنوعی هم دارد که همه از مدل های روز دنیا نمونه برداری شده است. مجموعه سولدوش از سال ۱۳۴۵ کار خود را با مدیریت آقای قادر نوروزی آغاز نموده و از سال ۱۳۶۵ بانام ساقدوش در مکان فعلی فعالیت خود را آغاز کرد. قابل ذکر است که این مجموعه از سال ۱۳۸۰ با نام جدید شیرینی سولدوش فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و تکنولوژی بالا و ارائه شیرینی و کیک های لذیذ و زیبا با کیفیت های بسیار بالا و استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در جهت رضایت مشتریان گام بر می دارد. لوح تقدیر وزارت بهداشت و درمان، سولدوش را پاتوق مطمئنی برای لاکچری گردهای تهرانی کرده است. 

آدرس شعبه اول سولدوش:  پاسداران، میدان هروی، انتهای گلستان پنجم

آدرس شعبه دوم سولدوش: پاسداران، بوستان هشتم، نبش پایدار فرد، پلاک ۲۴

سولدوش بهترین قنادی های تهران


قنادی لادن سعادت آباد

از دیگر مقصدهای شیرینی خوری معروف تهران، میتوان به قنادی لادن در سعادت آباد اشاره کرد که یکی از گزینه های جذاب برای عاشقان کیک و شیرینی خوشمزه در منطقه غرب به خصوص برای اهالی شهرک غرب است. قنادی لادن، قنادی بزرگی است و شما را با جدید ترین دسرها و کیک ها و شیرینی های ایرانی و فرنگی آشنا میکند. حق انتخاب هیجان انگیز از میان ده ها محصول، همان چیزی است که شکم گردها به آن علاقه دارند. آدرس شیرینی لادن: سعادت آباد ، خیابان سرو غربی ، نبش بلوار شهرداری است. این مجموعه هفتاد سال سابقه دارد و اکنون بلوار شهرداری را نه فقط برای بیمه گردهای شعبه ۲۵، بلکه برای شکم گردها، جذاب کرده است.

لادن بهترین قنادی های تهران

کافه قنادی فرانسه انقلاب

۵۳ سال فعالیت در خیابان انقلاب تهران، خود نشان دهنده اهمیت کسب و کار شیرینی فرانسه در این خیابان معروف پایتخت دارد. جایی که شما میتوانید به صورت ایستاده هم شیرینی سفارش داده و با انواع و اقسام نوشیدنی ها میل کنید. قنادی فرانسه را باید یکی از ۱۰ قنادی معروف ایران دانست. خیابان انقلاب، تقاطع وصال شیرازی، ضلع جنوب غربی تقاطع، پ ۱۲۷۲ جایی است که هر روز، پاتوق دانشجویان اطراف خیابان انقلاب است. البته کافه های روبروی شیرینی فرانسه نیز گزینه خوبی برای شکم گردها در عصرهای تهران است.

فرانسه 1 بهترین قنادی های تهران

به شما توصیه می کنیم اگر از خیابان انقلاب عبور کردید یا از حوالی این کافی شاپ و قنادی رد می شدید حتما مسیر خود را به کم تغییر دهید و به کافه فرانسه که در واقع بخشی از شیرینی فروشی فرانسه است سر بزنید و از گاتا های خوشمزه آن میل کنید. کافی شاپ فرانسه با آنکه بسیاری از امکانات یک کافی شاپ واقعی را ندارد اما مشتریان زیادی را به خود جلب می کند .

فرانسه بهترین قنادی های تهران
شیرینی فرانسه دهه هفتاد شمسی

زیرا کافی شاپ و قنادی فرانسه هم به مکانی خاطره انگیز برای عموم تبدیل شده و هم اینکه شما می توانید از قنادی شیرینی تازه سفارش دهید و در کافی شاپ همراه با قهوه میل نمایید . علاوه بر این ها این کافی شاپ پاتوق بسیاری از دانشجویان است و به خصوص در روز های سرد زمستان نوشیدنی های گرم آن نظیر قهوه و شیرکاکائوی داغ طرفداران بسیار زیادی دارد.

کافه قنادی لرد کریمخان

از دیگر مقصدهای شیرینی خوری قدیمی تهران، کافه لرد است که روبروی کلیسا بزرگ خیابان ویلا قرار داشته و طبقه دوم آن با اینکه جای نشستن ۱۰ نفر است، اما همواره جایی برای برگزاری جشن تولدهای خودمانی و کوچک دانشجویان و پاتوق عصرانه عاشقان صنایع دستی در تهران است. خیابان نجات الهی را باید پایتخت صنایع دستی تهران دانست و کافه لرد، مثل قنادی دانمارکی، معروف ترین پاتوق های شکم گردی این منطقه به شمار می رود. گاتا و شیرینی های خانگی و فرانسوی، از جمله گزینه های جذاب کافه لرد است. استادنجات الهی، ویلا، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک ۱۸۶ آدرس کافه لرد است که از پیش از انقلاب فعالیت دارد.

لرد بهترین قنادی های تهران

لرد1 بهترین قنادی های تهران

قنادی وزرا

از قدیمی ترین شیرینی فروشی های تهران، وزرا است. شیرینی ناپلئونی قیفی از جمله شیرینی های معروف شیرینی وزرا، پایین تر از میدان آرژانتین است.

وزرا بهترین قنادی های تهران

خانه کیک پلاتین

خانه کیک پلاتین همراه با طیف وسیعی از شیرینی های بهداشتی و کیفیت بالا، در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و خیلی زود توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین تولید کنندهی کیک های متنوع و زیبابر سر زبان ها بیاندازد. محصولات خانه کیک پلاتین تولید انبوه و از پیش آماده نیستند و همگی با سفارش قبلی و پخت روز آماده میشوند.
این خانه کیک با استفاده از مواد آلی، طبیعی و ایمن، محصولاتی با طعم های منحصر به فرد و متناسب با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف برای شما عزیزان آماده می کند و توجه به کیفیت و مواد اولیه خوب و سالم و هنر و خلاقیت در تزئین کیک ها شعار اصلی اش است، شعاری که به آن جامه عمل پوشانده است. اگر هوس یک کیک توت فرنگی کرده اید و یا میخواهید یکی از عزیزان را با یک کیک توت فرنگی هیجان انگیز سورپرایز کنید، بهترین و خوشمزه ترین کیک توت فرنگی تهران در خانه کیک پلاتین انتظار شما را میکشد!
آدرس: خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه داریوش، پلاک ۲۹.

پلاتین 1 بهترین قنادی های تهران

پلاتین بهترین قنادی های تهران

شیرینی VIP سورینت

یکی دیگر از قنادی ها و شیرینی فروشی های لوکس تهران که در مدت زمان کوتاهی به یکی از غول های شیرینی پزی در غرب تهران تبدیل شد. یک قنادی شیک در مجموعه تجاری لوکس سورینت که بر خلاف مالکشان که در زندان اوین است، با بهترین کیفیت و بالاترین سطح رضایت مشتریان در حال فعالیت است و روز به روز دارد موفق تر میشود.
در وی آی پی هر مدل شیرینی ای که بخواهید خواهید یافت. همگی آن ها با بهترین مواد اولیه و زیبا ترین تزئینات برای شما تهیه شده اند. خلاقیت در خلق شیرینی های تازه و تزئین انواع خوردنی ها یکی از مهم ترین نقاط قوت وی آی پی است، البته قیمت شیرینی های آن بالاست ولی حین پرداخت هزینه خیالتان راحت است که دارید یک شیرینی فوق العاده با کیفیت و با اعلاترین متریال را خریداری میکنید. شیرینی های وی آی پی برای میهمانی ها و مناسبت ها و پذیرایی از میهمان های رودربایستی دار کاملاً مناسب هستند.
آدرس: شهرک غرب، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم، ساختمان وی ای پی

وی آی پی 1 بهترین قنادی های تهران

وی آی پی بهترین قنادی های تهران

کافه قنادی اوریانت

آدم‌ها برای خوردن شیرینی باکیفیت و خوشمزه ممکن است از این سر شهر بکوبند و به آن سر شهر بروند. شناخت قنادی‌های خوب در یک شهر نشان می‌دهد شما آن شهر را چقدر می‌شناسید.راز موفقیت قنادی‌های معروف نه تبلیغات وسیع آنها که کیفیت آنها و تبلیغ دهان به دهانی است که مشتریان طی سال‌های مختلف انجام داده‌اند. مردم معمولا به قنادی‌هایی که قدمت بیشتری دارند اعتماد بیشتری می‌کنند. اوریانت هم چنین قنادی‌ای است.کافه قنادی اوریانت که عمری دراز دارد در سال ۱۳۲۱ توسط یک خانواده ارمنی افتتاح شده. اوریانت در سال‌های اول فقط نان می‌پخت و بعدها با پخت بیسکوئیت به شهرت رسید.
اوریانت که هم قنادی است و هم کافه، فضای قدیمی‌اش را حفظ کرده و انگار در دهه ۳۰ باقی مانده است. شیرینی پروک(پای زردآلو) و کیک کولیچ( کیک مخصوص عید پاک ارامنه)، گاتا و نان خامه‌ای و بیسکوئیت کافه قنادی اوریانت در خوشمزگی بسیار مشهور است و نباید از خیرش گذشت.

آدرس: خیابان مفتح، نرسیده به دروازه دولت

اوریانت بهترین قنادی های تهران
شیرینی کوک

شورینی، شیرینی، پورینی، نونینی، کوکینی، کوکلوچه، کیکوک، پایکوک، دسر و کوک‌ناتس. به محض ملاحظه این اسامی در منوی شیرینی کوک مطمئن خواهید شد که با یک تیم خلاق و حرفه ای طرف هستید که علایق و سلایق مردم را درک میکند و تمام هنر و ذوق خود را صرف در خلق انواع خوردنی های خوشمزه و خواستنی کرده است. دلیل موفقیتش هم چیزی جز همین نیست، یعنی توجه به نیاز ها و سلیقه مردم و تامین و خلق آن ها به بهترین نحو.

کوک چند شعبه موفق در سرتاسر تهران دارد که همگی آن ها درجه یک و اعلا هستند و شما را با یک محصول بینظیر بدرقه خواهند کرد. کیک های سفارشی کوک یکی دیگر از نکته های مثبت این مجموعه است، هر طرحی و هر شکلی و با هر مواد اولیه ای، فرقی نمیکند؛ سفارش از شما، کیکش از کوک! اخلاق خوب فروشنده های شیرینی کوک در تایید حرفه ای بودن این تیم است و هر کسی را مشتری دائمی خود میکند.

آدرس شعب:

بلوار میرداماد ، ساختمان اسکان ، طبقه همکف
ولنجک، انتهای یمن ، ابتدای خیابان اعرابی ( پروانه ) ، پلاک ۱۹
میدان هروی ،خیابان وفا منش، مکران شمالی ، نبش گل، پلاک۱.
قیطریه ، بلوار ۳۵ متری قیطریه ، نبش شبتاب
سعادت آباد ، بلوار ۲۴ متری ، خیابان دشت بهشت ، نبش پیر بسطامی
شهرک غرب، بلوار دادمان ، نبش بوستان دادمان ، پلاک ۱۱۲

کوک بهترین قنادی های تهران

کوک2 بهترین قنادی های تهران

کافه قنادی های قدیمی تهران کدامند ؟

کافه قنادی اوریانت ، شیرینی فرانسه ، کافه قنادی مینیون ، کافه قنادی بی بی و…

کدام کافه قنادی برای اولین بار زولبیا و بامیه را در تهران درست کرد؟

گفته می شود کافه قنادی لادن اولین شیرینی‌های زولبیا و بامیه را وارد بازار پایتخت کرد.

کدام قنادی اولین شیرینی فرانسوی را وارد ایران کرد؟

اولین طعم شیرینی فرانسوی را کافه قنادی فرانسه به ایران آورد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 3.8]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • کورش لواسانی

    قنادی ناتلی نه شیرینیهای خاصی داره و نه پرسنل مودب

    ۱۵ مهر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    • مهسا

      واقعاخیلی هم بد رفتار میکنند موافقم

      ۲۳ آبان, ۱۳۹۸
    • مهذب

      خیلی هم کیفیت شیرینی هاشون پایین اصلا نمیشه به عنوان شیرینی فروشی متوسط هم ازش اسم برد. خامه کیک هاش مزه روغن میده. شیرینی دانمارکی ش هم انگار داری گلاب میخوری.

      ۲۵ آذر, ۱۳۹۸
  • الهام حاجی زاده

    ما همیشه خریدهامونو از شیرینی فروشی ناتالی میکنیم و تا الان که راضی بودیم.واقعا شیرینی دانمارکیاشون عالی هست

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفیع

    ای قنادی “کافه قنادی اوریانت” رو من هر روز میبینم هنوز هم دکور ۵۰ سال پیش رو داره ولی خیلی با شرینی هاش حال نکردم

    ۳۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *